Song for fuq boiz ⬆
80. ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ. ΕΙΝΑΙ ΚΙΟΥΤ .
81. Τα ονόματα τών πρώην μου:
Κούλα, Μπάρμπι, Λίτσα, Μηνα, Τζενη, Λιλιαν, Αλεξα, Μελίσσα, Σίσσυ, Πενελοπε, Βρασιδουλα, Τζένα, Εβελυν, Νελη , Αναστειζια, Μελανι, Τερεζα, Μπεθ, Νικι, Τρεισι και αλλες 10 που ξεχνάω.
82. Έμεινα στη Μύκονο μέχρι τα 15 μου οποτε εχω μια ιδεα των πραγματων... Ε λοιπόν τα καλύτερα παρτυ εκει γινονται . Βέβαια κατι τυποι με χουφτωναν συννεχώς αλλα δεν βαριεσαι..
83. Δέχομαι πολλές προτασεις γαμου .
84. Πριν τη Κουλα τα ειχα με την Εβελυν μια Ιταλιδα εε και τεχνικά την απατησα με τη βλαμμένή τη Κουλα.
85. Εγραψα αλλο ενα ποιημα. Το πρωτο μου ποίημα που φαίνεται σαν να το γραψατε εσεις παρτε ...
Ω Μπάμπη γιατι εισαι τοσο ωραίος;
Μυστήριος όμορφος ,ταλαντούχος και μοιραίος;
Παντρεψου μας σε παρακαλούμε .
Άσπρη μερα θέλουμε να δουμε .
Την ομορφιά σου νά απολαύσουμε και τους κοιλιακούς σου να θαυμάσουμε.
Παντρεψουμε μας ρε Μπάμπη και θα σε φωνάζουμε ολη μερα daddy!86. Εκτός από απιαστα ιγκλις και γκρικ μιλαω και φρενσ
Ζε μαπελ Μπαμπης ζα αντορ λε γουατπαντ .
87. Είμαι φακ μποι με καρδιά γι'αυτό και εχω διαβάσει το αφτερ.
88. Επί μιά βδομαδα προσπαθούσα να το παίξω χαρντιν στη Κουλα και αυτή μόυ το παιζε Μολυ ουτε καν Στεφ . (ΕΓΩ ΤΕΣΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ ΝΤΑΞ)
89. Οταν ημουν 17 ανακάλυψα μια έξτρα λειτουργία του σώματος μου και τη χρησιμοποίησα στην Αλέξα .
Έμαθα να κανω ηχο φώκιας! Της εκανα τή φωκια ολη μερα γι'αυτό και με χώρισε..90. Έβγαινα με τη Κουλα για 4 μηνες.. Την ερωτεύτηκα αιμ νοτ γκονα λάι .
91. Η τελευταία ταινια που ειδα ηταν ο μακουιν 3 . Πολυ κουκλα η Κρουζ ..
92. Εαν το βραδυ δεν δω λιγο p... POP CORN TIME βλεπω Φωτογραφίες των σελεμπρυτι κρας μου και κοιμάμαι σαν πουλάκι .
93. Χρησιμοποιώ μια ειδική τεχνική για το τσαι του βουνου .
94. Νομίζω εχω ερωτευτεί μιά απο εσας.....
95. Νομιζω αγαπω ακόμη τη Κουλα .
96. Οταν εχω νευρα παω στη βιλα αφαιρώ αργα και βασανιστικά τα ρουχα μου λες και παιζω σε ταινία χωνομαι στην θερμενομενη πισινα μου βαζω στο τέρμα τζεικομπ και απο την ηχορύπανση αποκιμιεμαι.
97. Ζητησα απο την απλ να μου στειλουν το αιφον 8 . Ε νταξ δεν τρελάθηκα κιολας .
98. Θα κυκλοφορησώ σειρά εσωρούχων πάρτε μερικα δείγματα:
Φιλικές τιμες μια οικογένεια Είμαστε 500€ /498$
Και με τον κωδικο DADDY στο site
Mpampisunderwearwne.com
3% έκπτωση!
99. Ε προκειτο να αγοράσω βιλα στο ελ ει με 8 οροφους .
100. Πριν γινω διάσημος περα απο φουρναρης και νταλικερης ημουν και εραστής υπο πληρωμή.. ετσι γνώρισα τη Κουλα
Μην διαρρεύσει ...
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα