Medyada yine bir şarkı var., en sevdiklerimden..♡
Ve söylediğim yer açıp dinlerseniz daha güzel olur skjdjckcjf
Hayırlı okumalar..
Hayırlı okumalar ne lan skdnkfjfSabah yataktan kalktığımda aynadaki yansımam dikkatimi çekti. Gözlerim kızarmış, göz altlarım ise şişmişti. Yüzümü soğuk suyla yıkayıp geçmesini umut ettim. Ne yazık ki hâlâ belli oluyordu. Ne güzel! Dolabımdan birşeyler alıp üzerime giyindim.
//Eylemin giydikleri \\
Bugün cumartesiydi. Kahvaltı yapan evdekilere selam verip dışarı çıktım. Kahvaltıya karşıyım ben..
Sahilde biraz hava aldıktan sonra Barış aradı."Efendim?"
"Nasılsın diye soracaktım. Toparlanabildin mi. Ya da dur evde misin yanına geleyim.."
"Hayır evde değilim. Kısmen iyi gibiyim. Senden bişey isticem."
"Söyle?"
"Senin motoru versene bana bir günlük "
"Saçmalama Eylem hayatta vermem. Sen şu sıralar iyi değilsin. Bişey falan olur."
"Ya sadece kafa dağıtcam. Lütfen. "
"Eylem ısrar etme. Veremem. Kaza yaparsın dalgınsın."
"Off!"
Telefonu kapattım ve karşı komşumuzun oğlunu aradım.
"Efendim?"
"Merhaba. Nasılsın."
"Iyiyim Eylem sen nasılsın."
"Çok iyiyim. Ama senin şu motoru bir günlüğüne alabilir miyim?lütfen "
"Ben evde değilim."
"Yaa,.."
"Ama annem anahtarları versin sana istersen."
"Ciddi misin sen!?"
"Evet. Dikkatli kullan. Kaza yapma sakın. fazla hızda yapma. Motorun bakımı yapılmadı. O yüzden söylüyorum. Kendine dikkat et görüsürüz."
"Peki tamam. Çok saol. Görüşürüz."
Hemen karşı komşumuzdan anahtarı aldım ve sürmeye başladım. Hızlı kullanıyordum bir yandan da bağırıyordum.
"Bu muydu şimdi aşk denen mahlûkat! Neden gider insan sevdiği halde. Neden ya neden! Akın Yıldırım! Sen beni hiç sevdin mi? Oysa gözlerin çok gerçekçi bakıyordu?! Yalanın vücut bulmuş halisin! Nefret ediyorum herşeyden. Bütün gidenlerden ve boş vaat edenlerden!!"
Daha da hızı arttırınca sağ taraftan gelen arabayı fark edemedim ve ona çarpınca ancak durabilmiştim..
BARIŞ:
Telefonum çalınca ekrana baktım. Eylem arıyordu."Efendim ?"
"Merhaba ben ambulans görevlisi Ali kavak. Eylem Hanım bir trafik kazası geçirdi. Suanda hastaneye kaldırılıyor. Ailesine bildirebilir misiniz ?"
"Ne! Ne kazası ya ?! Neyle yapmış kazayı? "
"Bir motirsikletle yapmış"
"Hangi hastane acaba?!"
"*************** hastanesi.." telefonu kapatıp Esin Teyzeyi aradım. (Eylemin annnesi) ona haber verip hemen hastaneye koştum. Motoru nereden bulmuştu bu kız ya! Ben ona söylemiştim! Hastaneye vardığımda ameliyatta olduğunü ögrendim. Esin teyze mira , Mine , mete ve anneleri sahra hanım geldiler. Ogüncan'ı arayıp haber verdim. O da çok geçmeden hastanedeydi.
Ogüncan" Akın'ı aramalı mıyız ? Bilse iyi olur mu?"
"Bırak boşver, ne haber vericez ona! Gitmeden önce düsünecekti!"
Şarkıyı açın bence harika olur kxncjckdjc
Hadi be Eylem sen pes etmezsin dimi. Beni bırakıp da gidemezsin. Sen bencil bir insan değilsin. Kendinden çok bizi düşünürsün. Gitmezsin.gitmene izin vermem..
Doktor ameliyathaneden çıkınca hepimiz ona döndük.
"Hayatı , 2 saate bağlı. 2 saat içinde uyanırsa riski atlatacaktır. Şimdi odasına alacağız fakat ameliyata almadan önce bilinci yarı açıktı ve Akın ismini sayıklıyordu. Akın kimse, odasına aldığımızda o kişide girmeli. Belkide onun varlığını hissedip iyi olacaktır." Deyip yanımızdan ayrıldı. Sedyeyle Eylemi odasına götürürken sedyeye yaklaştım. Ben nasıl yanın da olamadım Eylem! Heryeri yara içindeydi. Savunmasızca yatıyordu ve hayatı o gereksiz Akın'a mı bağlıydı!?
Akın'ı araması için ogüncan'a söyledim. Aradığında akın geleceğini söyledi.1 saat sonra Akın gelmiş odasına girmişti..
AKIN:
Öylece yatmak ona hiç yakışmıyordu. Odaya girdiğimde uyanması için dualar ettim."Bak ben geldim. Bidaha gitmeyeceğim üstelik.. seni çok üzdüm biliyorum.. ama affedemezmisin ? Bu halde yatmana ben mi sebep oldum? " gözümden dökülen yaşları durduramadım.
"Seni çok seviyorum Eylem. Böyle söylediğimde kızarıyordun. Şimdi kalk oradan artık dayanamıyorum çaresizce seni izlemeye.. sen güçlüsün.. ama bana küstüğünü biliyorum. Defalarca özür dilerim. Çilekli sakız gibi kokan saçlarınla yüzünü gizle.. ben senin için herşeyi yapmaya hazırım. Kendimden bile giderim de dahada yanından, senden gitmem.."
Buz gibi olan ellerini tuttum."Bundan sonra hep yanındayım.."
Odadan çıkma zamanım geldiğinde elleri ceplerinde bana dik dik bakan Barış beni süzdü.
"Onu o gün nasıl üzdün farkındasın değil mi?! O bana sığındı. Şımdi gelmiş af mı diliyorsun! Senin amacın ne ha? Oyun mu oynamak?! Ondan uzak dur. Birdaha yıkılmasına izin veremem. Ben Eylem'in yanında onu teselli ederken sen onu umursamadan çekip gittin. Iyileştikten sonrada aynı şekilde defolup gideceksin!"
"Buna sen karar veremezsin! Eylem nasıl isterse öyle olur!"
Beni yakalarımdan tutup duvara sabitledi.
"Sana ne diyorsam öyle yapacaksın. Ne kadar daha canını yakacaksın onun! Yüzsüz herif !"
Ogüncan onu üzerimden aldığında nefes alabilmiştim.
"Seninle uğraşmayacağım. Eylem bir uyansın kim gidecekmiş göreceğiz." Deyip bahçeye çıktım. paketinden çıkardıgım sigarayı ağzıma yerleştirip çakmakla yaktım. Bittiğinde yere atıp ayağımın ucuyla ezdim. Yeni bir tanesini çıkartmış yakacakken telefonuma mesaj geldi. Ogüncan mesaj atmıştı .
"Eylem kendine geldi." Sigarayı paketine koyup koşarak odasına vardım...
EYLEM:
Uyandığımda başım dönüyordu ve vücudumda ağrılarım vardı. Dert etmedim. Ama o da buradaydı..
Akında gelmişti.. demek gerçekten söylediklerini duymuştum rüya değildi...
Niye ölmemiştim ki! Hiçbirşeyi beceremediğim gibi ölmeyide becerememiştim!
Tekrar gözlerimi kapadım. Ağırlaşan göz kapaklarım direnmediler bile...Saat sabahın 6'sı ben uyuyorum artık ksjcjcj bir günde 3 bölüm güzel 👍👍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynen !
ChickLitBen Eylem Kandemir. 17 yaşımdayım. Hoşlandığım çocuğun, ablamın evleneceği adamın kardeşi oldugunu nereden bilebilirdim ki ? Ya da bir sapık nasıl bir anda hayatımın merkezine yerleşebilir? Hangisini seçmem gerekli ?! Ve her ne olursa olsun yanımd...