-Προολογος-

27 14 3
                                    

Εμιλυ Αλιοτ

Η ζωη στη Γαλλια τον τελευταίο καιρό ειναι ακρως επικίνδυνη. Πολλοι ληστές, δολοφόνοι, ψυχοπαθείς αλλα και ολοι οι εγκληματίες εχουν αφηνιασει για τα καλα. Οι περισσοτεροι της γειτονιάς μας εχουν πεσει θύμα ληστείας. Αλλα εκτός απο αυτο ολονών η ζωη κινδυνευει απο ολους αυτους τους εγκληματίες οι οποιοι δεν εχουν συλληφθεί ακόμα απο την αστυνομια. Ειναι πολυ δυσκολο για μας εδω να ξερουμε οτι κάθε λεπτο μπορει κατι να συμβεί στα απεναντι σπιτια αλλα ακομα και στο δικο μας. Η αστυνομία ολη μερα τους ψάχνει αλλα ειναι πολυ δύσκολο να τους εντοπίσουν.

Αν θελετε λοιπον να μάθετε για τη ροή της ζωης εδω στη Γαλλία μπορείται να διαβάσετε το ημερολόγιο μου και να μάθετε τι μπορει να κρύβει ολο αυτο.

Γεια σ λαέ μ! Κ καλως ηρθατε στη νεα μ ιστορια. Οσοι μ απαντήσατε στο ερώτημα π σας έθεσα στο teenage life στο κεφαλαιο με την επιπλέον ιστορία (το οποιο ηταν αν θελετε να την κάνω βιβλιο) ηταν ΝΑΙ!

και να τη λοιπον η ιστορία... Δεν νομίζω να ειναι πολυ μεγαλη διοτο γράφω και το αλλο βιβλιο αλλα θα προσπαθήσω να εχει τοση επιτυχια οση ειχε και το "teenage life"!

Ελπιζω να σας αρεσει! Να ξερετε το επομενο κεφαλαιο θ ειναι μαλλον Καστ με τους αυτούς λιγους χαρακτήρες αρα να ξερετε πως θα δημοσιευθει παρα πολυ συντομα! ❤

ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΛΑΕ Μ!
ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ! 😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤💘

THE WOODEN WARDROBE [ΒΙΒΛΙΟ 1ο]Where stories live. Discover now