Ειμαι μιση μέρα και παραπάνω εδώ μεσα... Ξαφνικα προχώρησα ξανα προς το παραθυρο και τι να δω?
Ενας αντρας με κατάμαυρα ρούχα τραβούσε την Lisa μεσα σε ενα κατάμαυρο αμαξι. Η Lisa τσιριζε για βοήθεια και τραβιοταν προς την αντίθετη μερια. Δεν μπορουσα να σώσω την κολλητη μου.
Τσιριζα κι εγω στον αντρα να την αφησει ησυχη αλλα δεν με άκουγε. Το παραθυρο δεν ανοιγε με τιποτα.Κατι μου θύμιζε αυτος ο αντρας αλλα δεν καταλαβα ποιος ηταν γιατι δεν μπορούσα να δω ολη του την φάτσα.
Την τράβηξε με δυναμη μες το αμαξι και αμεσως εβαλε μπρος και εφυγαν.
Ολα εξαφανίστηκαν απ'τα ματια μου εκεινη τη στιγμη. Και δεν εβλεπα τιποτα. Το απολυτο ΧΑΟΣ!
Ξαφνικά άκουσα ενα:
-είναι κανείς εδώ?
Με ακουει κανεις?Ανοιξα τα ματια μου... Καταλαβα οτι τοση ωρα ονειρευόμουν... Και ρωτησα και γω...
-Εεε... Συγνωμη! Είναι καποιος εδω?
-ΕΓΩ! Ακουσα μια γλυκια φωνη να μου απαντάει.
-Εε που εισαι? Με ξαναρωτησε.Δεν απατντησα και αρχισα να τριγυρνάω μες την ντουλάπα ώσπου επεσα πανω σε κάτι.
-ΑΟΥΤΣ! Ακουσα και απομακρύνθηκα.
-Συγνωμη... Ειπα.
Ποια εισαι εσύ?
-Τζένυ...χαρηκα!
Εσύ?
-Ειμαι η Εμιλυ! Κι εγω χαρηκα...εσύ που βρέθηκες εδω?24h πριν...
Jenny
Το εχω σκάσει απ'το σπίτι μου εδω και μια βδομαδα και ψαχνω καταφύγιο. Χτες βρέθηκα σε μια αυλη και αρχισα να ψαχνω για καποια βρύση. Εξω ειδα κατι σκαλιά... Φανταζόμουν οτι οδηγούσαν στο σπιτι και ανέβηκα. Και έτσι βρέθηκα εδω...
REALITY
-Πειναω και κυρίως διψαω... Με την κατασταση που επικρατεί εδω αυτες τις μερες το έσκασα απ'το σπιτι μου και το μετάνιωσα... Χρειαζομαι βοηθεια...
Την λυπήθηκα παρα πολυ. Επρεπε γρηορα να κανω κατι! Δεν ακούγαμε τιποτα... Και δεν υπηρχε καμια λυση...
Lisa Scott
Οι μπάτσοι δεν εχουν βρει κατι ακομα αλλα δεν προκειται να τους αφησω να φυγουν ωσπου να βρουν την κολλητή μου. Οσο χρόνο και να τους παρει εγω θα μεινω εδώ να περιμνω να δω την Εμιλυ αν ειναι καλα.
Ξαφνικα ακουσα τους μπάτσους να φωνάζουν.
-SOS! Ελατε ολοι εδώ!
Ολοι βρίσκονταν στο σαλόνι και κοιτούσαν με γουρλωμένα τα ματια εξω απ'το παραθυρο. Ακουσα διάφορους ήχους απ'τον δρομο και αποφάσισα να μπω κι εγω μέσα.
Περνούσε μια παρελαση διαμαρτυρίας δεν καταλαβα ακριβώς...
-Εεε συγνωμη θα συνεχίσετε εσεις τη δουλεια σας? Ρωτησα ενοχλημένη... Τι σόι μπάτσοι είναι αυτοί. Στα πατατάκια τους βρηκαν?
-Ε...ναι! Ειπαν και συνέχισαν την έρευνα τους.
Ο ενας μπηκε στην κρεβατοκάμαρα, ο αλλος στην κουζίνα, ενας στο μπανιο, οι δυο βγήκαν εξω, ένας στο δωματιο της Εμιλυ και ο αλλος... ΣΤΗ ΣΟΦΙΤΑ!
Δεν είμαι σιγουρη πως πρέπει να ανέβει εκει πάνω... Αλλα δεν μπορω να διαμαρτυρηθώ και γι αυτο... Θα περιμενω να πανε τα πραγματα όπως έχουν...
Hi lollipops! ❤Τκντ? Ελπιζω ολοι ν είστε καλα! Πως σας φένεται το νεο κεφαλαιο? Ειναι γεμάτο ανατροπές!
Λοιπον ν ξερετε... Αν θελετε ν βλεπετε τους νεους χαρακτήρες που προστηθενται στην ιστορία ν πηγενεται στο καστ. Θ βαζω εκει τους νεους χαρακρηρες
Λοιπον αν σας αρεσε το νέο κεφαλαιο πατηστε το ⭐ κ αφηστε κ ενα 💭 με τη γνωμη σας.
Τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο! 💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙ! ❤
أنت تقرأ
THE WOODEN WARDROBE [ΒΙΒΛΙΟ 1ο]
القصة القصيرةTheme: Just a mysterious story! 😉😱 Η Εμιλυ είναι 14 ετων και ζει σε ενα μικρό σπίτι στη Γαλλια. Οταν μια μερα ανακάλυψε την παλια ξύλινη ντουλάπα στη σοφίτα στου σπιτιού και η ζωη της απο τοτε άλλαξε. Ομως τι την περιμενει μεσα στη ντουλάπα? #17 i...