°•7•°

24 10 2
                                    

Μόλις ανέβηκα τα ματια μου αντίκρισαν κατι εντελώς φρικιαστικό και ανησυχητικό. Αυτο ηταν...

Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ! ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΝΕΚΡΟΣ!

Πανικοβλήθηκα αμέσως... Ηταν εντελως ανησυχητικό. Δεν ηθελα να βρεθώ στην θεση του! Κατέβηκα γρηγορα τα σκαλιά, εγραψα ενα γράμμα στην Εμιλυ, πήρα το κινητο μου και έφυγα.

Στον δρομο για το σπιτι μου συλλογιζουμουν αρκετα. Τα ματια μου ηταν κολλημένα στο σκοτάδι και το μυαλο μου ηταν ακομα στην εικονα του αστυνομικού. Καλα εκανα και έφυγα? Μηπως επρεπε να μεινω για να σώσω την φιλη μου? Μήπως θα μου θυμώσει μετα απ'αυτό.

Σταμάτησα σκεπτόμενη για λίγο και τελικα αποφάσισα να σωσω τον εαυτό μου και να γυρισω σπιτι μου.

Μετα απο δυο λεπτα ακουγα ουρλιαχτά. Κοίταξα κατα μήκος του δρόμου μου και ειδα φως. Αλλα ειδα πολυ φως και σκιές να κατευθύνονται προς το μερος μου. Αφου πλησιασα με πολύ μικρα βηματα ειδα χιλιαδες ανθρωπους οι οποίο κρατούσαν πυρσούς και πανο και φώναζαν δυνατα κατα του νεου δημάρχου.

Ειχα μαθει κατι για εναν νεο δήμαρχο στον δημο μας αλλα δεν τον ειχα δει καν.

Προσπέρασα με γρηγορα βηματα αυτη την διαμαρτυρία και αμεσως έτρεξα στο σπιτι μου.

Τα φωτα ηταν όλα κλειστα και δεν ακογα τιποτα απο μεσα. Πάρα μόνο γρηρορα βηματα της σκυλιτσας μου. Ανοιξα την πορτα με τα κλειδιά και τηλεφώνησα στους γονείς μου.

...δεν το σηκωσε κανενας και αποφάσισα να την πεσω και θα τους τα εξηγήσω ολα αυριο.

Εμιλυ Αλιοτ

The next day...

Σηκώθηκα πολυ νωρις... Κοίταξα απο το μικρο παραθυρο και ο ήλιος ακομα δεν ειχε ανατείλει.

Εψαξα για την Τζένυ αλλα δεν ηταν πουθενά. Την φώναξα αλλα δεν μου απαντούσε κανείς. Αρχισα να μπουσουλαω ωσπου... ενα δως βρεθηκε ξανα μπροστα στα ματια μου. Το πλησίασα. Ηταν μια ανοιχτη πορτα οι οποια στην αρχη δεν καταλαβα που αδηγουσε αλλα μολις κοίταξα έξω... τοτε καταλαβα που βρίσκομαι.

Lisa Scott

Σημερα ξυπνησα απο τα αγρια χαράματα... Δεν με έπαιρνε περισσοτερο ο ύπνος με τιποτα! Ολο τα βραδυ στριφογυρνουσα. Δειλημα μα κοιμήθηκα 2 ωρες.

Οι γονεις μου δεν φάνηκαν ακομα και εχω αρχίσει να ανησυχω. Ολα αυτα που γίνονται τις τελευταιες μερες μς εχουν κανει να ανησυχώ για το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ!

Ακουσα ξανα ουρλιαχτά απ'εξω και κοίταξα διακριτικά απο το παραθυρο.

Ηταν η ιδια διαμαρτυρία. Μολις παρατήρησα καλα τους κατοίκους πάγωσα...

Η μαμα μου ηταν μπροστα πρωτη-πρωτη και συντόνιζε την διαμαρτυρία. Βγήκα γρήγορα στο μπαλκονι και προσπάθησα να της κανω νοημα αλλα δεν με ειδε. Ηταν αφοσιωμένη σε αυτο που εκανε. Παντα ετσι ήταν. Αν έκανε κατι τιποτα δεν μπορουσε να την σταματήσει και οπβμως καταλαβα αυτη το διοργάνωσε ολο αυτο.

[...]

Αμεσως μετα τα παράτησα γιατι δεν θα με έβλεπε με τιποτα. Κάθισα στην πολυθρόνα ανοιξα την τηλεόραση και αρχισα να παιζω με την Bella (την σκυλίτσα μου), ανοιξα και το κινητο μου να δω τις ειδοποιήσεις μου.

Ειχα ΧΙΛΙΑΔΕΣ κλήσεις απο την Εμιλυ.
Ενιωσα τοση πολλη χαρα αλλα ταυτοχρονα και λύπη.

Η φιλη μου ηταν καλα αλλα δεν νομιζω να με εμπιστεύεται πλεον. Αυτο που εκανα χτες ηταν τελείως λαθος αλλα προστατεψα τον εαυτο μου... Ευτυχως και η Εμιλυ ήταν καλά.

Αρχισα να πληκτρολόγω τους αριθμούς για να την πάρω πισω αλλα ξαφνικα χτύπησε η πορτα.

Οταν όμως ανοιξα την πορτα με περιμενε μια εκπληξη....

Hi lollipops! ❤κ κλμρ! 💘 τκντ? Ελπιζω ολοι ν ειστε καλα! ❤

Πως σας φενεται το νεο κεφαλαιο? Ειναι μες τις ανατροπές!

Λοιπον εδω θελω να σα ρώτησω: Να την συνεχισω την ιστορια νε περισσοτερα γεγονοτα η αυριο να ειναι the end? Γράψτε μ τι θελετε στα σχολια. Αν σας αρέσει αυτη η ιστορία κ θελετε ν την συνεχίσω κι αλλο στείλετε ➡👍

Αν δεν θελετε να την συνεχισω για οποιονδήποτε λογο στείλτε ➡ 👎

Λοιπόν αυτά lollipops. Γράψτε μ τη γνωμη σας για αυτο το κεφαλαιο στα σχολια.

Αν λοιπον σας άρεσε πατηστε το ⭐ και αφηστε κ ενα 💭.

Τα λμ στο επομενο κεφαλαιο! 💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙΙ! ❤

THE WOODEN WARDROBE [ΒΙΒΛΙΟ 1ο]Where stories live. Discover now