°•6•°

21 11 5
                                    

Policeman's POV

Εδώ, η σοφίτα ειναι το μονο μερος που δεν ψάξαμε. Το μονο που υπαρχει εδω μέσα ειναι ενα σεντούκι, ενα ρατζο και μια ντουλάπα. Μια τεραστια ντουλάπα κολλημένη στον γεμάτο υγρασία τοίχο. Υπάρχουν περισσοτερες κατσαρίδες παρα αντικείμενα. Η ντουλάπα ειναι διάπλατα ανοιχτή και ξεχυλιζει απο μυρμιγκια (τα γραφω κ ανατριχιάζω 😂)

Ενας ξαφνικός ηχος ακούστηκε μεσα απ'την ντουλάπα. Σαν να επεσε κατι βαρύ απο ψηλα... αλλαα...  ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!

Πλησίασα στην ντουλάπα. Δεν εχει ακουστεί τιποτα μετα απο 'κείνον τον ηχο. Ολα ειναι απολυτως ησυχα.

Κοίταξα μες την ντουλάπα αλλα δεν εβλεπα τιποτα. Δεν υπηρχε τιποτα μέσα ύποπτο. Δεν ξερω τι συμβαινει σε αυτό το σπίτι. Απλα ολα χάνονται...

Εμιλυ Αλιοτ

Η Τζένυ αποκοιμήθηκε. Δεν θελω να την ξυπνήσω κ γι αυτο αρχισα να εξερευνω καλυτερα τον χώρο.

Μπουσουλησα για αρκετή ώρα ωσπου η παλάμη του χεριού μου ενιωσα οτι αγκάλιαζε κατι. Κατι σε κυλιδρικο σχημα.

Αφου το χιλιοεπιασα καταλαβα οτι ηταν ο φακός μου τον οποιο ειχα παρατήσει το πρωι πανω στη σοφίτα... Πως βρεθηκε εδω? Είναι σιγουρα αυτος?

Ξαναεψαξα πανω στον φακό... Τον ξανα χιλιοεπιασα ωσπου καποια στιγμη βρήκα όντως το κουμπι.

Το πατησα... τιποτα
Το ξανα πατησα... τιποτα

Δεν είχε μπαταρίες προφανως αλλα πως? Αφου το πρωί μια χαρα δούλευε και το φως που έβγαζε ηταν υπερτυφλωτικο (δικια μ λεξη! 😉😂)

Lisa Scott

Ολοι οι αστυνομικοί εχουν φυγει απ'το σπιτι εκτός απο εναν. Αυτος που ανέβηκε στην σοφίτα δεν έχει φανεί ακομα και εχει ήδη βραδιάσει. Δεν ξερω τι κανει εκει πανω... Δεν ξερω καν αν είναι πια εκει πανω η εαν το 'σκασε απ'το παραθυρο.

Κάθισα λιγο στο σαλόνι και ανοιξα την τηλεοραση να μαθω τα νεα για τα γυρω μερη.

Οταν ξαφνικα κατι ακουσα απο πανω... Κατι σαν να επεσε... Κατι σαν να επεσε με φορα κατω στο πάτωμα... Ετρεμα γρηγορα στο δωματιο της Εμιλυ και ανέβηκα γρηγορα τα σκαλιά... Μόλις ανέβηκα τα ματια μου αντίκρισαν κατι εντελώς φρικιαστικό και ανησυχητικό. Και αυτο ηταν...

Εμιλυ Αλιοτ

Κάθισα ηρεμα ξανα διπλα στην Τζένυ η οποια ακομα κοιμόταν και περιμενα να ερθει η επόμενη μερα για να βρω λιγο φως.

Κάτι ακουσα να πεφτει σχεδον κοντα μου αλλα δεν εδωσα σημασια γιατι ημουν πτώμα... Απλα ξάπλωσα.

Ξάπλωσα και προσπάθησα μα κοιμηθώ

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Μετα απο ελάχιστη ώρα περιπου μαλλον κανενα μισάωρο κατι με ενοχλούσε στο κεφαλι μου στο μέρος που ειχα φτάσει οσο πρόλαβα να κοιμηθω😂. Αφου σήκωσα τα πολυ μακρια μαλλια μου και το κεφάλι μου εβαλα το χέρι μου και επιασα δυο μικρα κυλινδρικά πραγματάκια... Ηταν μπαταρίες φυσικά! Αφου κατάλαβα οτι ηταν μπαταρίες επιασα τον φακό απο διπλα μου και εκανα να τις τοποθετήσω. Μου πηρε βεβαια λίγη ωριτσα και στο τελος τα καταφερα.

Αμεσως αρχισα να ψαχνω μεσα στον χωρο μιας και ειχα φως. Ηταν η ευκαιρια μου να καταλαβω που βρισκομαι.  Αφου εψαξα λιγο αντίκρισα κατι περιεργο... Ηταν το σκαμπό μου που ειχα παρατήσει εδω και ακτι μηνες στη σοφίτα για να μην μου πιανει χώρο στο δωματιο.

Καλο αλλα και κακο στοιχιο αυτο.

Ναι μεν ήξερα οτι βρίσκομαι σπιτι μου αλλα απ'την αλλη για ποιο λογο αυτο το σκαμπό δεν βρίσκεται στην σοφίτα...? Ακομα να καταλαβω που βρίσκομαι. Ξαφνικα βρέθηκα μπροστα στη Τζενυ ξανα και φωτισα το προσωπο της. Ηταν ακίνητη και ενα στραβό χαμογελο ηταν σχηματισμενο στα χείλη της." Αυτο το κορίτσι καπου το ξέρω, σιγουρα το εχω ξαναδεί!" ειπα απο μεσα μου και αρχισα να σκέφτομαι. Δεν μου ερχόταν τιποτα στο μυαλο... την εβλεπα... την ξαναεβλεπα αλλα δεν μπορουσα να θυμηθώ με τιποτα.

Καποια στιγμη βαρεθηκα να σκεφτομαι. 😂Εκλεισα τον φακό και ξάπλωσα αμέσως να κοιμηθώ.

Hi lollipops! 😘oh yeah #16 στο short story σας ευχαριστω ολους παρα πλ μεσα απ'την καρδια μ! (Ατάκα Μάριου Πριάμου😂)

Α μιας κ το ανέφερα. Οσοι βλέπατε survivor μπορειτε να πατε να ελέγξετε τον διαγωνισμό μ π ξεκίνησα σμρ θελω συμμετοχές οποτε εαν βλέπατε παρακαλω ρίξτε τ μια ματια...

Διευκρίνηση:  Δεν θα ειναι παντα κ ολα σε σχεση με τον Μάριο... αλλα τα περισσότερα! 😜

Και πάμε ξανά στο βιβλιο:

Πως σας φενεται η συνέχεια? Εμενα μ αρέσε! 😜😂

Αν σας άρεσε πατηστε το ⭐ κ αφηστε κ ενα 💭.

Τα λέμε στο επομενο κεφάλαιοο! 😘💘
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤

THE WOODEN WARDROBE [ΒΙΒΛΙΟ 1ο]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon