Lisa Scott
Η Έμιλυ σήμερα δεν ηρθε σχολειο και ανησυχώ διοτι στην περιοχή που μένουμε επικρατεί ο απόλυτος φόβος. Πολλες ληστείες αλλα και δολοφονίες. Δεν εχουμε μιλήσει απο χτες το μεσημέρι και γι αυτο ανυησχω περισσότερο.
Σημερα ειναι θεματικη εβδομαδα και τελευταια στιγμή το θεμα άλλαξε διοτι παρουσιάστηκαν τα επεισόδια ληστείας και δολοφονίας. Ετσι αποφασίστηκε να μας μιλήσουν για αυτα.John:Lisa? Η...Εμιλυ που είναι?
Να ταααα... Εχουμε και αυτον πανω απ'το κεφάλι μας τωρα που κεγαιται για την Εμιλυ.
Lisa: Δεν ξερω γιατι δεν ηρθε σήμερα. Θα μιλησω μαζι της το απογευμα
J:Σιγουρα είναι καλα?
L:Καλα θα ειναι μην ανησυχείς! Του είπα για να τον καθησυχάσω αν και δεν ημουν πολυ σιγουρη.[…]
Η μερα περασε πολύ αργα... Τωρα ειμαι στον δρομο και τρεχω για το σπιτι της Εμιλυ. Η αληθεια ειναι φοβαμαι λιγο να παω προς εκεινο το μερος γιατι εκει γινονται τα χειροτερα αλλααα... πρέπει να δω την κολλητη μου.
Ενα τετράγωνο πρίν φτάσω εκει είδα εναν αντρα ντυμένο στα κατάμαυρα και απο πισω του μερικες κάμερες και καποιοι που κρατούσαν μικρόφωνα να φωναζουν
-Δήμαρχε! Δήμαρχε!
Ο "δήμαρχος" με στραβοκοιταξε και συνεχισε να προχωράει απορριποτντας τους κάμεραμαν απο πισω του
Εμιλυ Αλιοτ
Καθόμουν στο δωμάτιο μου και ακουγα μουσική απο το Λαπτοπ όταν ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι. Σηκώθηκα απο το κρεβατι με απορρια. Μισανοιξα την πορτα και μετα καταλαβα πως ηταν η Lisa.
Ε: Ουφ.... Γεια σου Lisa! Πως κι απο δω?
Με αγκάλιασε και μου είπε:
L: Εμιλυ! Ανησύχησα πααρα πολυ! Γιατι δεν ηρθες σήμερα? Ολοι ανησύχησαν!
Ε: Ρε συ απλα οι γονεις μου λείπουν απ'το σπιτι για δυο μερες και γω κάθισα να το προσέχω!
L: Τι? Ολομόναχη?
Ε: Ναι...
L:Δεν με ενδιαφερει εγω παντως απο το απόγευμα θα ερχομαι εδω για παρεα! Δεν μπορω να σε σκεφτομαι μονη και οτι απο στιγμη σε στιγμη μπορει κατι μα σου συμβει!
Ε: Εε... Μη λές τετοια! Κι εγω φοβάμαι αλλα δεν κανω ετσι! Τεσπα τι εγινε σημερα στο σχολειο?
L: Ξεκινησε απο σήμερα η θεματικη εβδομάδα. Θα ξεκινούσε απο Δευτερα αλλα με ολη αυτη τη κατασταση την ξεκίνησαν σήμερα.
Ε: Εε... Και το θεμα ποιο είναι?
L:Πως να προστατευτούμε απο ληστείες και δολοφονίες.
Ε: Αχα... Οκ...Ξαφνικα εκει που μιλούσαμε ενας απότομος ηχος ηρε απο την σοφιτα. Και αυτη τη φορα ήταν απότομος και πολυ δυνατός. Αμέσως έτρεξα πανω αλλα αυτη τη φορα ειχα και τη βοηθεια της κολλητής μου.
Γεια σας cuties μ!(αλλαζει το ονομα σας) Τκντ? Ελπίζω ν ειστε όλοι καλα! ❤💘Πως σας φένεται η συνεχεια της νέας μ ιστορίας? Νομιζω πως και αυτη ωραια είναι!😬 Εσείς τι λετε?
Αν σας άρεσε πατηστε το cutie ⭐ και αφηστε και ενα 💭.
Τα λεμε στο επομενο κεφάλαιο cuties! 💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤💘
YOU ARE READING
THE WOODEN WARDROBE [ΒΙΒΛΙΟ 1ο]
Short StoryTheme: Just a mysterious story! 😉😱 Η Εμιλυ είναι 14 ετων και ζει σε ενα μικρό σπίτι στη Γαλλια. Οταν μια μερα ανακάλυψε την παλια ξύλινη ντουλάπα στη σοφίτα στου σπιτιού και η ζωη της απο τοτε άλλαξε. Ομως τι την περιμενει μεσα στη ντουλάπα? #17 i...