°•3•°

38 14 23
                                    

Γεια σας cuties!😘Πριν ξεκινήσω το 3ο κεφαλαιο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους οσους στηρίζετε το βιβλίο μ γιατιιιι...Φτασαμε #32 στο short story! 💘
OMG! Δεν το περίμενα τοσο ψηλα απο τωσο νωρίς! 💘

Lisa Scott

Καθόμασταν στο κρεβάτι της Εμιλυ όταν ξαφνικά ενας απότομος ηχος ακούστηκε απο την σοφιτα η οποια βρίσκεται πανω απ'το δωμάτιο της.

-Τι ηταν αυτο? Ρωτησα τρομαγμενη...
-Δεν ξέρω και το πρωι ακουγα ήχους απ'την σοφίτα και δεν ηταν τιποτα...
-Θες να παμε να δουμε..?
-Ας παμε... Ειπε η Εμιλυ και σηκώθηκε αποφασισμένη απ'το κρεβατι.

Καθως ανεβαίναμε η Εμιλυ στραβοπατησε και πηγε να πεσει αλλα ευτυχώς την επιασα...

-Αουτς! Φώναξε.
-Θελεις μηπως να κάτσεις λιγο και να παω εγω να δω τι υπαρχει εκει πανω?
-Οκ αλλα... Μηπως καλυτερα να με περιμενεις να ανέβουμε μαζι?
-Οχι ρε δεν χρειάζεται... Οταν νιώσεις καλυτερα φώναξε με και ανέβα.
-Οκ μου ειπε και επιασε το ποδι της γιατι προφανώς την πονουσε.

Οταν ανέβηκα αντικρισα αράχνες, πολλη σκόνη, ενα παλιο ράντζο, ενα σκαμπό, ενα σεντούκι και μια τεραστια κυλινη ντουλάπα. Ηταν μες τη σκόνη... Η πορτα της ηταν διαπλατα ανοιχτη. Ξαφνιάστικα γιατι κανεις άλλος δεν ειναι εδω ο οποιος θα μπορουσε να ανοίξει την ντουλάπα. Αρχισα να ψάχνω πισω απο τα αντικείμενα που υπήρχαν αλλα τιποτα δεν υπηρχε πουθενα.
Το μόνο που ειδα ηταν μερικες κατσαρίδες (ΙΟΥ ΠΩΣ ΑΝΤΕΞΕ?), αραχνες και κατω απ'το ρατζο τρεις μπαταριες.
Κάθισα απαλά στο σκαμπό που υπηρχε εκεί πανω και περίμενα την Εμιλυ να ανεβει πανω... Επικρατουσε ή απόλυτη ησυχία οταν ξαφνικα ακουσα κατι μες τη ντουλάπα... Αγχώθηκα για τα καλα... Κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες να πω στην Εμιλυ πως παλι ακουσα κατι αλλα μολις κατέβηκα δεν την ειδα πουθενα.
Πανικοβλήθηκα... Βγήκα έξω στο σαλόνι και αρχισα να φωνάζω... Αλλα τιποτα. Δεν ακουγα τίποτα άλλο εκτός απο αυτον τον ηχο της ντουλάπας που ένιωθα οτι ολο πιο πολυ με πλησίαζε.

-Εμιλυ?
Εμιλυ που εισαι?
Μιλα μου!

Ενα δάκρυ κύλησε στο μαγουλο μου ωσπου το πηρα απόφαση... Ετρεξα στο δωματιο της άρπαξα το κινητό μου και κάλεσα αμέσως το 100. Ηταν πλεον η μονη λυση...

Γεια σας cuties(ή lollipops?🍭γράψτε μ τι θελετε στα σχόλια ⬇)
Τκντ? Ελπίζω ολοι να ειστε καλά. Οπως σας ειπα κ πιο πανω το βιβλιο μ εχει φτάσει πλέον #32 στο short story! ❤
OMG! 😱❤
Θελω να σας ευχαριστήσω ολους οσους υποστηρίζουν την ιστορια μου! 😍λοβ γιουυυ! 💘

Q:Βλέπατε survivor? Αν ναι ποιον υποστηριζατε? ❤

A:ΕΓΩ ΦΣΚ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟΥΚΟΟΟΟ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ! ❤⤵

A:ΕΓΩ ΦΣΚ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟΥΚΟΟΟΟ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ! ❤⤵

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Γράψτε μ κ εσεις στα σχολια... Και μην ξεχάσετε να διαλέξετε ονομα:cuties ή lolipops

Λοιπόν αυτα απο μενα θα τα πούμε στο επομενο κεφαλαιο! 😍💘
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙΙ! ❤

THE WOODEN WARDROBE [ΒΙΒΛΙΟ 1ο]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum