°•1•°

31 14 8
                                    

Εμιλυ Αλιοτ

Σήμερα ειναι Παρασκευη. Οι γονεις μου θα πανε ενα δυημερο στην Αμερικη για ενα συνεδριο αλλα εγω πρεπει να κάτσω σπιτι για να το προσέχω διοτι τις τελευταιες μέρες εδώ στη γειτονια μας εχουν παρουσιαστεί πολλα επεισόδια ληστείας αλλα και δολοφονίας και αυτος ειναι ο λογος που ανησυχώ. Αλλα τι σημαινει ολο αυτο? ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ! *Ενα λεπτο περτυ*(Sia__love ξες εσύ!😂)

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

-Αγάπη μου φεύγουμε! Θα τα πουμε την Κυριακή. Θα σου κανουμε κλήση οποτε μπορουμε!
-οκ μαμα! Θα τα πουμεε!bye!
-Bye! 💋

Αφου εφυγαν κάθισα στο σλαονι να δω λιγη τηλεόραση. Εβαλα αμεσως είδησεις για να μαθω τα τελευταια νεα για τα γυρω μερη. Τα μικρόφωνα του καναλιού περίμεναν εξω απο το σπίτι του κ. Σμιθ.
Ο κ. Σμιθ ειναι ο νεος δήμαρχος που ηρθε στο δημο μας πριν μια βδομαδα. Οι υπάλληλοι του καναλιού του εκαναν διαφορες ερωτησεις για την κατασταση που επικρατεί εδω:

-Τι θα κανετε για να σωθεί ο δήμος σας απο αυτη τη κατασταση?
- Εγω δεν μπορω να κανω κατι! Αυτη η δουλεια ανήκει στους μπάτσους και αυτοί πρέπει να σώσουν ολη αυτη τη κατάσταση.

Αυτος ο δήμαρχος είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ! Οτι χειροτερο!

Εκλεισα την τηλεόραση απο τα νευρα μου και έτρεξα στο δωμάτιο μου.

Ξαφνικα μολις εκλεισα την πόρτα ακουσα εναν περιεργο ηχο. Ηταν απ'τη σιφιτα η οποια ηταν πανω απ'το δωματιο μου και γι'αυτο ακουγόταν τόσο εντονα.
Ανέβηκα τα παλια σιδερένια σκαλιά τα οποια και αυτα βρισκοταν στο δωμάτιο μου. Οταν εφτασα πάνω ο ηχος ακουγόταν ολο και πιο εντονα, αμεσως καταλαβα οτι ερχοταν απ'τη ξύλινη ντουλάπα. Ανοιξα αμεσως το παλιο ξύλινο σεντούκι,αρπαξα τον φακό. Μες την ντουλάπα επικρατούσε η απολυτη μαυρίλα και δεν μπορουσα να δω τιποτα. Την ανοιξα διάπλατα. Και μόλις πηγα να μπω και να ψάξω ο ηχος σταμάτησε εντελως. Ανοιξα τον φακό, μπήκα ολοκληρη μεσα μιας και είμαι μικρψκαμωμενη και χωράω και αρχισα να ψαχνω σε ολες τις γωνίες και τις άκρες αλλα δεν βρηκα τιποτα.

Βγήκα απ'τη ντουλάπα αλλα την αφησα διάπλατα ανοιχτη για να μην με ενοχλει ο ηχος παράτησα τον φακό πανω στο παλιο ράντζο και εφυγα ανενόχλητη.

Γεια σ λαέ μ! Κ κλμρ! ❤ τκντ? Ελπιζω ν ειστε ολοι καλα! 💘Πως σας φένεται το πρωτο κεφαλαιο του βιβλίου μ? Σας παρακαλω γράψτε μ τη γνώμη σας στα σχόλια.

Αν σαε αρεσε πατηστε το ⭐ και αφηστε και ενα 💭 με τη γνώμη σαε για το πρωτο κεφαλαιο! ❤

Θα τα πουμε στο επομενο κεφαλαιο! 💘😍
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙ! ❤

THE WOODEN WARDROBE [ΒΙΒΛΙΟ 1ο]Where stories live. Discover now