°•4•°

20 12 5
                                    

Εμιλυ Αλιοτ

-Τι συνέβη Lisa?
Που βρίσκομαι?
Φώναξα ενω δεν εβλεπα την τυφλά μου.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ολα πήγαιναν μια χαρα. Πηγα στο μπανιο να πλύνω την πληγή και μετα πηγα να ανέβω στη σοφίτα απο τα δευτερα σκαλια τα οποια βρισκονταν στην κρεβατοκάμαρα.
Ε

ίπα να ανέβω απο'κεινα γιατι μου φάνηκαν πιο μεγαλα αρα και πιο άνετα.
Βεβαια δεν ειχα ξανανεβει απο κει.

Μολις ανέβηκα επικρατούσε η απόλυτη μαυρίλα και τίποτ' αλλο. Δεν ηξερα που βρίσκομαι... Ξαφνικα άκουσα την φωνη της Lisa's.

-Εμιλυ?
Εμιλυ που εισαι?
Μιλα μου!

-Τι συνέβη Lisa?
Που βρίσκομαι?

Φώναξα κι εγω όσο πιο δυνατα μπορουσα αλλα δεν με ακουσε.

Αρχισα λοιπον να κινούμαι μες τιν χώρο γιά να μαθω τα κατατόπια (😂) ακόμα και με το σκοτος να επικρατεί.

Δεν ηξερα καν που βρισκομαι. Προσπαθούσα με πολλη προσπάθεια να καταλαβω που ειμαι... Το μόνο στοιχείο  γι αυτο το μέρος που το καταλαβα αμέσως ηταν ότι είναι τεραστιο. Τι τεράστιο? Θεόρατο..! Αφου προχωρούσα και δεν τελείωνε ο "δρομος" με τίποτα!

Αφου "μπουσουλησα" κανενα τέταρτο μεσα σε αυτο το μερος... βρήκα φως! Κατι εκανε το πρόσωπο μου να φωτιστεί. Προχώρησα κοντα στο φως.

Ηταν ενα παραθυρο σχετικά μικρο. Κοιταξα εξω και τι να δω? Κατω ηταν τρία περιπολικά και 7 μπατσοι! 😱

Κατω μαζι τους ηταν και η Lisa και τους μιλούσε. Ηταν εντελως αναστατωμένη. Τι συνέβη οσο εγω ήμουν χαμένη εδω μεσα και αυτη με φώναζε? Μήπως καποιος πηγε να της κανει κακο?

-Lisa? Εισαι καλα?
Φώναξα αλλα δεν με ακουσε κανεις. Δυστυχώς το τζαμί ειχε καπου μπλοκάρει και δεν άνοιγε με τιποτα...

Ενας ενας οι αστυνομικοί αρχισαν να μπαίνουν στο σπίτι... Εκει τσιριξα..!

-Lisa? Τι γίνεται? Γιατι αυτοι μπαίνουν στο σπίτι μου?

Δεν με άκουγε κανενας τους αλλα ουτε εγω τους ακουγα τουλαχιστον για να ξερω περί τίνος πρόκειται!

Lisa Scott

Ακομα να βρεθει η Εμιλυ! Την εψαξα σε ολοκληρο το σπιτι αλλα δεν ειναι πουθενά! Αναγκαστικά κάλεσα το 100 και τωρα μολις ήρθαν. Τους εξήγησα την κατασταση και τωρα ειναι μεσα και ψαχνουν τον χωρο.

-Κοπέλα μου δεν βρίσκουμε τιποτα. Φοβαμαι πως η φίλη σου δεν ειναι εδω μέσα!
-Πλάκα μου κανεται... Αφηστε τα σάπια και στροθειτε στη δουλειά... Ουτε δεκα λεπτα δεν ψάχνεται!
Τους ειπα θαρραλέα και βγήκα έξω.
Κάθισα σε μια πλαστική καρέκλα στην πισω αυλή οταν ενα δάκρυ κύλησε στο μαγουλο μου. Δεν μπορουσα να πιστεψω πως χαθηκε η κολλητη μου!

Hi lollipops! 😘 Τκντ? Ελπιζω ολοι ν ειστε καλα!
OMG!😱 Πήγαμε #27 στο short story και σας ευχαριστω πολυ ολους εναν έναν ξεχωριστά!❤λοβ γιου!

Πως σας φενεται αυτο το κεφαλαιο? Πως πιστεύετε θα συνεχιστεί και πως θα βρεθεί η Εμιλυ... Θα τα μαθετε ολα στο επομενο κεφαλαιο... ❤ΚΛΝΧΤ! 💘

Τα λεμε στο επομενο κεφάλαιο! 😍💘
ΦΙΛΟΥΔΙΑΑΑ! 💋
ΜΠΑΙΙΙ! ❤

THE WOODEN WARDROBE [ΒΙΒΛΙΟ 1ο]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora