Cp 5

35 3 0
                                    

Rupa-rupanya Si Nole yang sengaja melanggar Oura.
"ops..sengaja!"kata Nole dengan gediknya.Kawan-kawannya hanya gelak sahaja.
Tengku Isya atau lebih dikenali Isya sahaja.Amy Masly atau lebih dikenali Mas.Alyya sahaja.Mereka ni lah sahabat sekongkol Si Nole ni.
Kalau nak tau nama group diorang Wings Girl.Nak montah aku dengarnya.
Nole ni dari dulu sampai lah sekarang tak puas hati dengan Oura, sebab almaklumlah Oura ni Top 1 kat dalam sekolah ni,dia Top 2.Tambah-tambah lagi dia kan Ex girlfriend Zack,bila dia tau zack suka kat Oura,apa lagi,naik gila lah dia.

Oura hanya buat muka bosan bila bertemu dengan Geng Si Nole ni.
"aduh mak.....,bala dah datang dah.."kata Ika.
"hish.....bala apa pulak kali ni."tambah Nia lagi.
"tah..tah bala naik kot."Ema menambah lagi.
"Hahahahaha..."gelak mereka berempat sekali serentak.Apa lagi,marah lah Si Nole and the geng.
"Kau Ema jaga sikit mulut tu."marah Nole.
"ada hati nak suruh orang jaga mulut,dia tak jaga mulut sendiri tak sedar."balas ema bersama perliannya.
Muka Nole naik merah,may be malu kot.
"dah...,dah..,baik kita bla sebelum tambah lagi bala."oura terus berjalan meninggalakan Group Nole.Ika,nia dengan ema pun sama ikut oura dari belakang.

"sokay...,sokay.
Ada lori ada kereta,
Ada bas aku balas."pantun nole yang tak macam pantun tu.
"wei,asal lain pantun kau nole?"tegur isya.
"Diam lah!"marah nole.

"kau ni asal bengap sangat.Kau dah tau Nole ni fall BM gi tanya lagi asal??"bisik Mas ditelinga isya.Nole berjalan meninggalkan kawan-kawannya dibelakang.

              5 Merry

Misteri Lelaki Bertopeng!Where stories live. Discover now