Güneş'in durumu kötüydü paraya ihtiyacımız vardı evde birtek ben çalışıyordum. Güneş için parayı çok zor biriktiriyordum çünkü Ayla hergün içiyor hergün arkadaşlarıyla saçma alışverişler yapıyorlardı hernekar maaşım çok iyi olsada yetmiyordu. Bi gün Ayla yine eve sarhoş gelmişti dayanamadım;
- Yeter Ayla yeter Güneş'in durumunu görmüyormusun öldüğünü görmüyomusun. Paraya ihtiyacımız var ve sen böyle içkilere saçna sapan alışverişlere harcıyosun.-Ehh yeter be babane Günes'ten anamın kızımı benimde hayatım var.
-Böyle mi düsünüyorsun?
-Aynen öyle.
-O zaman sende benim annemin kızı değilsin ben seni neden evimde barındırıyorum neden para veriyorum ha söylesene...
-Demek öyle ben fazlalığım öylemi sen önce o hastalıklı arkadaşına ba...
Ayla sözünü tamamlayamadan tokat atmıştım bu kızın yaptıkları fazlaydı ona katlanmak zorunda değildik. Güneş'im ben yokken hasta yatağındayken ona söyledikleri Güneş'i ağlatmaları yeterdi...
-Ben bu evde bi dakika daha kalamam.
-Bencede kalma.
Ayla hırsala çıkıp kapıyı vurdu.
Bende merdivenlere oturup ağlamaya başladım. Ilk tanışmamız oyunlarımız kısakançlıklar tüm o söylenenler...
Güneş'in yanına gittim neyseki kapısı kapalıydı ve bişey duymamıştı.
2 ay sonra:
Güneş'in tedavi için zaman geçicekti bisey yapmam lazımdı. Evet borç borç alıcaktım. Ben avukattım ve Sarp'ta avukattı ve ondan isteyecektim. Bu doğru degildi ama... Evet bu mantıklı degil ama ben artık mantık arayacak durumda değildim.Evet cesaretimi topadım ve odasına girdim;
-Aa merhaba. Siz evet... Dolunay evet Dolunay hanımdınız.
-Evet...
-Buyrun çok mutlu ettiniz gelerek.
-...
-Bir kafeye gitmek istermisiniz.
-Şey aslında sizden bisey isteyecektim.
-Tamam ilk kafeye gidelim orda söylersiniz.
Çok güzel gülüyordu ve anlayışlıydı. Güneş bana kızacakmıydı... ahh bunu düsünecek durmda değilim yüzüm çok kızarıyor...
Kahve söylemiştik ve 1-2 dakikadır konuşmuyorduk.-Benden isteyeceğiniz sey her neyse çekinmeyin. Cidden yardım edebileceğim birseyse seve seve yapacağımdan emin olun.
-... Teşekkür ederim. Şey ben... Güneş'in hastalığını biliyorsunuz tedavi için paramız yeterli değil.
Bunları söylerken gözlerim dolmuştu.-... gerçekten çok üzüldüm seve seve size yardım ederim.
-... Size çok çok tesekkür ederim. En kısa zamanda borcumu ödeyeceğim.
-Lütfen bunu bir borç olarak görmeyin.
Biraz konuştuktan sonra içim huzur dolu bir sekilde eve döndüm. Ve bi telefon geldi arayan o adamdı.
-Alo buyrun.
- Merhaba Dolunay müsaitseniz bir gün size gelebilirmiyim...
-Tabiki gelebilirsiniz lütfen buraya gelmek için bizi aramayın çekinmeden gelin.
-Tesekkürler iyi günler.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Kıskançlık
Novela JuvenilSoğuk yetimhane duvarlarının arasında büyüyen 3 kızın birbirlerini kıskanarak dostluklarını çürütmesini anlatan anlamlı bir hikaye