yeter artık yeter

14 0 0
                                    

Ayla'nın arkasından Gökperi geldi ve Güneş, Gökperi'nin kolundan tutup mutfağa çekti. Ben ise Ayla ile konuşuyordum.

''Ayla, sen ne hakla geldin buraya? Güneş'e yaptıkların yetmiyormuş gibi hala yüzümüze bakabiliyor musun? Bravo yani terbiyesizlikte 1. sıradasın utanmaz gerizekalı! ''

''Aaa ama Dolunay oluyor mu böyle Gökperi davet etti ben de geldim. Misafire hiç böyle davranılır mı? Yanlış yapıyorsun.''

''Asıl sen yanlış yapıyorsun Ayla! Her şeyden sonra bu eve adım atabileceğin mi sanıyorsun ha? Senin gibi yüzsüzleri bu eve almıyoruz biz derhal evimizden çık!''

''Ama siz her gelen misafire böyle mi.....''

''Hemen dedim Ayla Hemen bu evden çık! Artık seni de pis kokulu nefesini de istemiyoruz."

"Sevdim Dolunay, çok sevdim. Ben Sarp'ı çok sevdim anlıyor musun? Güneş onu benim elimden aldı sen neden hep Güneş'i korudun neden bana ona ilgi gösterdiğin kadar beni düzeltmeye çalışmadın?"

"En başından Güneş ile alakalı kötü düşünen ben değildim ben ikiniz için de hiç bir zaman kötü düşünmemiştim. Ama sen 15 yaşımıza girdiğimiz zamandan itibaren ona çok kötü davrandın elindeki herşeyi almaya çalıştın yaşamını bile. Ve şimdi o senin yüzünden hastalığa yakalandı. Sarp seni hep arkadaş olarak gördü tamam mı. Güneş en başından beri sustu sen şimdi onu konuşturuyorsun. Sana gidip de içki içip gece serseriler gibi dolaşman gerektiğini kim söyledi? Eğer böyle yapmasaydın inan ki seni düzeltmeye çalışırdım. Ama şimdi... Herşey bitti Ayla!!

Güneş;
Gökperiyi kolundan tutuğum gibi mutfağa götürdüm ve hesap sormaya başladım.

" sen nasıl yaparsın bunu! Ayla'nın bizim için bir tehdit olduğunu nasıl anlamazsın?! O beni öldürmeye çalıştı Gökperi sen nasıl onu eve getirirsin!!!"

"Özür dilerim abla. Ayla ablaya çok acıdım "

"Biz de çok açıyoruz Gökperi biz de onun bu pisliğine sefilliğine salaklığına biz de üzülüyoruz niye yani biz mi istedik onun içip içip sarhoş gelmesini bizmi istedik bencil olmasını...... Her neyse sen bu kızla ne zamandan beri görüşüyosun sen?!"

"Abla daha yeni kapının önünde gördüm biz görüşmüyoruz. Ayla abla...."

"Sus Gökperi ona abla deme o sahtekar bir piçten başka biri değil"

Gökperi ağlamaya başlamıştı çıldıracaktım dayanamıyordum artık. Gökperi odasına gittikten sonra Dolunay'ın yanına gittim ve Aylaya bir tokat attım. Bu yaptıkları gerçekten yetmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sadece KıskançlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin