Güneş;
Evet, hastalığımı atlatmıştım ama doktor 6 ay sonra yeniden gelmemi istedi. Bu arada hala Sarp'ın bana diyeceği şeyi bekliyordum.
-Imm Güneş, sana söylemem gereken bir şey var.
-Tabi söyleyebilirsin.
-Ben..ııı ben, ben sana şunu vermek istiyorum. Arkadaşlığımızın sembolü olarak( Lanet olsun yine söyleyemedim)
-(Beni arkadaşı olarak görüyor. Ben onu seviyorum ve benimle olmasını istiyorum ama. Benden hoşlanmıyor) A.. evet teşekkür ederim ç..çok güzel.
-Beğenmene sevindim.( Acaba oda benden hoşlanıyomudur? Off ne güzel olurdu be)
-Eee başka söylemek istediğin bir şey var mı?
-Evet! Bu akşam parkdaki fıskiyenin önüne gel. Seni bekliyor olacağım. Şimdi gitmem lazım hesabı ödedim.
-Tamam ozaman bende kalkayım. Ve kalkmıştık bana söylemesi gereken şeyler bunlar değildi ama sanki zorlanıyor gibiydi. Umarım bana onan ayrı kalmamı gerektiren birşey söylemez çünkü ben onsuz yaşayamam.
Akşam olmuştu, çok güzel beyaz kısa bir elbise giydim jafif bir makyaj yaptım ve parka gitmiştim Sarp bankta oturuyordu beni görünce ayağa kalktı ve sarıldı.
-Geleceğini biliyordum. Sonra oturduk ilk terddüt etti ama sonra söze girdi Güneş! Ben seni seviyorum. İnanamıyorum beni seviyordu çok mutluydum. Ahhh işte bu
Bu çok ani ve harila olmuştu kalbim uçuyordu harika hissediyodum ve utanmıştım ama artık çok mutluydum. Bir an cesaretimi topladım ve;
-S..Sarp bende seni seviyorum. Yani benden hoşlanmadığını sanıyordum ama yanılmışım. Dİyerek sımsıkı sarıldım. O kadar saşkındıki hemen o da bana sarildı dakikalarca sarıldık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Kıskançlık
Roman pour AdolescentsSoğuk yetimhane duvarlarının arasında büyüyen 3 kızın birbirlerini kıskanarak dostluklarını çürütmesini anlatan anlamlı bir hikaye