❤6❤

196 18 0
                                    

Iepirkšanās ar Nikolu un Klāvu bija brīnišķīgi jautra. Laiks paskrēja nemanot. Bija jau satumsis, kad atgriezāmies mājas. Bet es ļoti vēlējos iziet mazā pastaigāt gar jūru. Nikola bija atnākusi pie manis uz istabu, tieši tajā mirklī kad stāvēju uz balkona aizdomājusies.
- Brīnišķīgs skats, vai ne? - Nikola nostājās man blakus un ierunājās.
- Jā, pat ļoti! Vēl vakar šis bija mans kvēlākais sapnis, bet nu šodien es jau to sāku piedzīvot.
- Un tagad tu to piedzīvosi katru dienu!
- Jā... Klau es te tā domāju, cik jauki būtu ja pretējā mājā dzīvotu Mišela. - es iesmējos un protams Nikola arī.
- Viņa tur varētu dzīvot tikai tad ja būtu kopā ar Dilanu, Elīzas un Bruno 18 gadus veco dēlu. Viņi ir kaimiņi ar kuriem mums ir ļoti labas attiecības, reizēm piektdienu vakaros taisam pasēdēšanu mūsu mājā, vai pirts dienu pie viņiem.
- Vov, forši! Tas sanāk, ka parīt es viņus iespējams satikšu?
- Jā un tas tiešām ir pat vairāk kā iespējams!
- Oho. - es pasmaidīju - Starpcitu es ļoti vēlējos vēl pastaigāt mazliet gar jūru.
- Eim, šodien gan vairs nē. Rīt gara diena priekšā, gan paspēsi.
- Nu lābi..
- Es domāju būtu laiks taisīties gulēt.
- Laikam gan, tik es vēl ieiešu karstā vannā.
- Droši, tieši šādu gadījumu dēļ katrai guļamistabai ir sava vannasistaba.
- Tas ir forši, bet ja godīgi vēl šo visu nevaru aptvert...

************************************

Sarežģītā MīlestībaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant