Capitolul 7
Continuand sa-l gadil pe Harry, deodata ceva rece si umed face contact cu spatele meu,atunci am luat aer si m-am intros spre directia de unde a venit si ce sa vezi? Matusica mea cea draga a aruncat pe mine apa rece. M-am redicat de pe Harry,care ii multumeste lui Dumnezeu ca m-am dat jos de pe el si ca poate respire din nou.
-Deci vrei sa jucam dur? Ii zic fecandu-mi mainile si ridicand o spranceana.
-Sa zicem… zice matusa calma. Dar inainte sa jucam dur ,am o veste pentru tine! Zice zambind.
-Ce veste? Ca pot sa racesc? Da,asta stiam! Zic serioasa.
-Oh,mai taci! Lasa-ma sa-ti spun ce am de spus! Raspunde matusa putin suparata.
-Ok…
-Au sunat parinti tai…
-Da,stiu ca nu vor veni nici de data asta acasa! O contrazic pe matusa.
-Lasa-ma sa-ti zic pana la capat,incapatanato! Zice si isi pune mana pe frunte.Deci…
-Fara deci. O contrazic iar.
-Te rog,doar taci! Si ii iese un oftat. Asa! Deci, parintii tai vor veni in seara asta si o sa mai stau la voi pana luni. Zice repede, poate fiindu-i frica sa nu o mai contrazic inca o data.
- Poftim?! Mai zi o data ,ca nu am inteles nimic din ce ai zis tu acolo.
-P.a.r.i.t.i .i t.a.i v.o.r v.e…
-Ok,nu chiar asa de rar.
- Deci, parintii tai vor veni in seara asta si o sa mai stau la voi pana luni.
- Tu vorbesti serios? Si ma uit la matusa care a dat din cap in semn de “da”. Tip si sar prin casa,pana il vad pe Harry uitandu-se la mine fericit.Ma indrept spre el la fel tipand si sarind ,iar cand ajung langa el ii sar in brate. Aproape ca ma scapase,pentru ca nu se astepta sa-i sar in brate. Il strang in brate tare, ca aproape l-am lasat fara aer.
-Date jos, ca-l omori si il uzi,animalo! Zice matusa razand.
-Nu,e ok! Sunt obisnuit.Zice Harry chinuidu-se sa ma tina.
-Poti ramane si tu ! Ii zic dandu-ma jos de pe el.
-Nu,va las pe voi,ca eu mai am niste treaba pe acasa. Si Harry se indreapta spre usa ,merg spre el si ii zic:
-Esti siugur ca nu vrei sa ramai,ca nu ne deranjezi. Ii zic cu o voce linistita.
-Sunt sigur. O sa ne revedem,iti promit! Si ma saruta pe frunte si deschide usa si pleaca.
-Bine…
Si inca un capitol nou. E putin cam plictisitor,dar imaginatia mea a plecat putin in vacanta. Imi cer scuze! Cine vrea dedicatie sa scrie intr-un cmentariu. Va iubesc mult! :* :3
CITEȘTI
A Dream... (1D)
RomanceO fata pe nume Emily, merge linistita pe strada,pana cand vede o gasca de baieti,baieti sar pe ea. Este scoasa de asa cum il numeste ea "eroul meu". Vor scapa de problemele pe care le-au facut? Oare vor avea o poveste de dragoste asa cum viseaza ei...