Capitolul 5

196 11 4
                                    

Capitolul 5

       Deschid  usor ochii si il observ pe Harry dormind ca un inceras.Ma ridic din pat usor sa nu-l trezesc , merg pe varfuri pana la dulap sa-mi i-au niste haine si deodata aud o bataie puternica in usa. Merg repede spre usa si deschid vazand-o pe matusa Denise.

-Ai inebuni? Il trezesti pe Harry! Zic in soapta.

-Masa e gata. Imi spune linistita si  nepasatoare.

         Inchid usa  si  o aud pe matusa Denise cantand pe hol. Oh,doamne,femeia asta e nebuna. Ma intorc,il privesc pe Harry ,care doarme ca un ingeras si merg din nou pe varfuri spre dulap. Deschid sertarul, imi aleg niste haine, le strang in mana si merg spre baie. Pielea mea calda face contac cu clanta  rece usii, apas usor si ma strecor in baie. Imi pun hainele pe cosul cu rufe si ma intrept catre oglinda.Imi perii parul si il prind intr-o coada de cal,apoi  ma spal pe dinti,iar dupa ce termin ii zambesc oglinzii ,si merg catre hainele puse pe cosul cu rufe.Imi i-au tricoul alb si pantalonii scurti de blugi,dupa ce termin ma intept spre usa si o deschid.

    Ma apropii de Harry si cu cat ma apropii mai mult cu atat ii aud respiratia puternica.Pun mana pe umarul lui zgaltindu-l putin,ochii lui se deschid usor. Imi pare atat de rau ca il trzesc ,dar trebuie.

-Harry,daca iti este foame vino jos la bucatarie, matusa mea a pregatit masa.Pe mine ma gasesti acolo. Isi freaca ochii si se pune in fund  dand din cap in semn de da. Bine!

       Ma indepartez de el ,si apropiindu-ma de usa o deschid si ies din camera inchinzand usa dupa mine. Merg grabita spre scari si le cobor repede. Ajung  in bucatarie si o zaresc pe matusa Denise facand cafeaua, se intoarce spre mine si imi zambeste.

-Buna dimineata si tie,draga! Zambeste incontinuare si isi apleaca capul in jos spre cafea.

-Unde imi este laptele? Intreb, cautand cu privirea laptele.

-Scumpo,inca nu te-ai dezvatat de laptele ala cu cereale? Ma intreba  dandu-si cu palma pe frunte.

-De ce te ei de laptele meu? Lasa-l in pace,el ma iubeste! Ii raspund si merg spre frigider.

-Copilo…  Ma porectelste si se intoarce cu spatele la mine. Si unde e baiatul acela?

-Sus,cred ca se imbraca,de ce? Imi i-au cutia cu lapte si ma intorca la ea radicand o spranceana.

-E perfect pentru tine! Nu imi spune ca nu il iubesti ,ca nu te cred! Zice  serioasa.

-Poftim?!? Matusa, nu il iubesc! Ne stim de cateva ore! Ii zic punand  laptele la incalzit.

        Stau langa laptele meu iubit si astept sa se incazeasca. Nu il las mult pentru ca stiu ca apoi laptele se va razbuna pe mine si ma va musca de limba. Caut prin dulap cutia mea cu cereal,si o gasesc intr-un final. Imi torn cerealele  intr-un bol colorat , apoi imi pun si laptele caldut deasupra cerealelor.

          Un singur lucru ma mira. Cum matusa mea nu a mai zis nimic,dar stiu ca pune ceva la cale. O cunosc foarte bine si as putea spune ca e cea mai buna prietena a mea si a doua mama,ei ii zic orice. Chiar daca e cam nebuna si cam perversa , eu o iubesc mult.

        Imi i-au bolul  cald  in mainii ajungand cu el langa masa si il pun pe masa rece. Ma asez pe scaunul inalt. Imi i-au o lingura si ma apuc sa mananc. I-au a doua lingura de cereale, cand deodata  il vad pe Harry intrand in bucatarie.

-Buna dimineata! Saluta si isi afiseaza pe fata un zambet larg.

-Neata! Spun in acelas timp cu matusa Denise.

-Stai jos,scumpule! Ii zice matusa. Vrei o cafea? Si matusa Denise se intoarte cu fata la el.

 -Da,multumesc! Ii raspunde si se uita la mine zambind in continuare.

      De ce am impresia ca matusa va spune ceva  nepotrivit? Oh,Doamne!  Timpul trece asa de greu,parca o vad pe matusa Denise miscandu-se in reluare.

Multumesc tuturor,ca cititi poveastea mea! Va iubesc mult!  Apreciez fiecare comentariu pe care il dati!   Sper sa va placa acest capitol. :D

A Dream... (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum