Capitolul 9

137 6 2
                                    

Capitolul 9

                    BEET! BEET!   Caut cu mana dreapta pe dulapiorul micut de langa pat sa opresc ceasul care ma trezise.  E  9.00. Imi arunc patura moale de pe mine lasand razele soarelui sa-mi incalzeasca  pielea alba. Imi ridic corpul de pe ceraceaful alb si imi strang parul ciufulit  , imi trag de pe incheietura manii elasticul neagru si imi prind parul intr-o coada de cal. 

                       Talpile mele fac contact cu parchetul rece. Ma intrept spre baie pe varfuri,ating clanta usii si intru in baie. Imi fac rutina de fiecare dimineata. Ma spal pe fata,pe dinti, ma imbrac, imi perii parul si cobor scarile rapid ajungand in bucatarie.

              Ajunsa in bucatarie ii vad pe mama si pe tata stand la masa si band din cafeaua care mai iesea aburi,iar pe matusica Denise cautand ceva prin dulapul de sus.

-Neata! Ii salut  si pe fata imi apare un zambet. Privirile lor ajung pe mine si imi zambesc.

-Neata,scumpo! Imi raspunde mama la salut zambind.

 -Eu azi merg la Mall, nu stiu pe la cat o sa vin acasa. Ii anunt si ma asez la masa.

-Mergi singura? Ma intreaba matusa zambind malefic si fluturand din sprancene.

-Da,matusico! Ii raspund amuzata si incep sa sorb din ceaiul fierbinte.

            Am inceput din nou sa povestim  si sa radem cu gura pana la urechi. E asa de placu sa stii ca in sfrasit sunt langa mine si ca  din nou casa e plina cu rasetele noastre.

          Ma uit la tata,care povestea cum un coleg de munca s-a speriat de un soarece de jucarie pus de un alt coleg,din greseala ochii imi fug pe ceas si observa ca e 12:00,privirea  revine asupra tatei.Stai! E 12:00!!! Trebuie sa plec! ...Dar mai stau putin,nu vreu sa-l deranjez pe tata. E prea placut.

     Dupa ce termina tata de povestit,mai trag cu privirea spre ceas,e 12:11.

-Eu merg sus sa ma imbrac. Le spun aratand cu degetul mare in spatele meu. Tati… Stii ca te iubesc mul,mult….  Ma duci si pe mine pana la Mall? Zic alintandu-ma. Nu prea imi sta in fire sa ma alint,dar a fost necesar.

- Sigur,draga! Imi zice zambind.

    Ma ridic de pe scaun si merg  repede spre scari, deodata o aud pe matusa Denise spunand “ I-auzi,cica te iubeste si cu mine cum ramane?”  Apoi incep sa rad.

-Hai,matusico,ca te iubesc si pe tine si pe mama! Le spun intorcandu-ma spre bucatarie si continuand sa merg.

                Ajunsa in camera, ma aproii de dulap si incep sa scot toate hainele afara. Pur si simplu nu stiu cu ce sa ma imbrac. Deodata in fata ochilor imi apar o pereche de pantaloni scurti cu talie inalta si un maieu alb mai largut. I-au pe mine pantaloni si maieul il bag in pantaloni si ma incalt cu vansii rosii. Parul il las pe spate si ma dau cu putin rimel. Ma uit la ceas e 13:38. Mama! Oare cand a trecut tmpul asa de repede?  Imi i-au telefonul si ochelarii de pe pat si cobor jos. 

-Tata ,sunt gata! Haide! Strig  catre bucatarie.

-Imediat ,scumpo! Il vad venind din sufragerie.

         Ne uracam in masina si astept ca tata sa porneasca masina, dar nu dureaza mult si o porneste. Imi castile in urechii si imi pun sa cante Ed Sheeran-I see fire. Privirea mea se muta de la o casa la alta.

         Astazi ma simt cam ciudat, nu stiu ce e cu mine. Cred ca e una din zilele alea proaste.Ma simt singura,desi ii am aproape pe toti. Am o presimtire ca se va intampla ceva,ceva ce nu o sa-mi placa. Ce poate fi rau cand totul e perfect? Ce se poate intampla?

         Privirea mea se duce spre cer. Se pare ca nici vremea nu se simte prea bine, din departare vine un nor cenusiu,sper ca nu va ploua,nu vreau.

         Exista o mica problema. Oare de ce tin atat de mult la Harry? Nu m-am indragostit de  el, dar ceva la el ma atrage. Cam ciudat,stiu. A sarit in ajutorul meu si pentru asta ii sunt datoare.

-          Am ajuns! Ma anunta tata.

-          Mersi mult, tata! Si il strang in brate si el ma mangaie pe spate.

              Cobor din masina, ma asigur ca nu vine nicio masina pentru a traversa strada,din fericirre nu venea niciuna, deci pot sa trec.  Ajunsa in partea cealalta a drumului,adica in fata Mall-ului, m-ma oprit pentru o secunda si am tras aer adanc in mine si m-am uitat la ceas, e 14: 15. Imi scot castile din urechi  si opresc muzica.  Ma uit la oameni  care intra si ies din Mall sunt asa grabiti. In fine, ar trebui sa intru.

         Intru si imi plimb privirea  prin magazine, in fata imi apare H&M si incep a merge mai repede. Ma uit la cateva rochite, imi aleg una pentru a proba si cand sa ma intorc….BUFF!!! M-am izbit in cineva a doua oar ape saptamana asta.

Buna!! Sper sa va placa si acest capitol! :D Cine vrea dedicatie sa lase un comm! :3 Va iubesc mult!! :* :*

A Dream... (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum