A Dream
Este ora 3.00 noptea ,iar eu sunt în drum spre casă. Pe strada luminată de cateateva felinare bătrâne, vântul rece adie uşor dându-mi cateva suviţe de păr intr-o parte şi in alta a feţei. În depărtare se observă o gască de baieţi. Îmi bag mâinile în buzunarele gecii de piele şi grăbesc mersul. Sunt la câţiva metrii de ei până văd ca unul dintre ei se apropie de mine, observ că se invârte in jurul meu analizându-mă din cap până in picioare. Îl ignor şi merg mai departe ,ajung lânga gasca lui,atunci băiatul care mă analizase din cap până in picioare mă prinde de încheietura mâinii şi mă trage în spre el plimbându-şi mâinile pe spatele meu.
-Lasă-mă in pace! Ce vrei de la mine? Spun dând cu pumni in pieptul lui şi incercând să mă retrag. Atunci şi ceilalţi băieţi se apropiau de mine, se apropiau tot mai mult până au făcut un cerc in jurul meu “ Doamne,acum ce fac? De ce eu?”. Încerc să ies,dar înzadar; ultima obtiune a rămas să ţip după ajutor, deşi ştiu că nu mă va auzi nimeni,dar speranţa moarte n-are. AJUTOR!! CINEVA SĂ MĂ AJUTE, VĂ ROG!!! ORICINE!!
-Doar ştii că n-o să te audă nimeni,nu? Spune un băiat din faţa mea calm şi începând să mă atingă.
Toţi începeau să-şi întindă mâinile spre mine, până când simt că cineva mă prinde de braţ şi mă trage rapid din cerc făcut de băieţi. Mă uit la persoana care ma tras din cercul de idioţi. Văd un băiat înalt,părul ciufulit,atât puteam să văd în întuneric. După ce l-am analizat pe "eroul" meu mă uit in spate şi vad că băieţi vin după noi.
-Eu zic că ar trebui să ne grăbim să nu ne ajungă din spate. Atunci băietul se opreşte,se întoarce către gasca care venea spre noi şi imi dă drumul.
-Dacă nu vreţi să chem poliţia mai bine plecaţi şi ne lăsa-ţi în pace,aţi înteles?
Va astept parerile! Le astept pe toate! :D Sa continuii sau nu?
CITEȘTI
A Dream... (1D)
RomanceO fata pe nume Emily, merge linistita pe strada,pana cand vede o gasca de baieti,baieti sar pe ea. Este scoasa de asa cum il numeste ea "eroul meu". Vor scapa de problemele pe care le-au facut? Oare vor avea o poveste de dragoste asa cum viseaza ei...