Capitolul 10

145 9 5
                                    

Caplitolul 10

          Hainele din mainile noastre au cazut pe jos si amandoi ne-am aplecat sa le strangem.

  “ Imi pare rau,trebuia sa fiu mai atent!” Se scuza persoana respective. Imi ridic privirea de pe hainele de jos si ma uit la…. Harry!

“Harry! Ce faci?” Ii spus surprinsa si el isi ridica privirea confuz.

“Emily!”  Spune surprise si el si se uita fix in ochii mei. “ Pai,m-am gandit sa ies putin din casa si am venit aici. Tu?”  Ma intreaba zambind.

“Aproape la fel” Zambesc timid si ne ridicam amandoi.

               E atat de amuzant. A doua oara cand ma izbesc in el din greseala,e cam ciudat.

“ Stii ce? Chiar aveam nevoie de parerile cuiva!” Spun uitandu-ma la hainele din mana mea,apoi il i-au pe Harry de mana si il trag pana la cabina de proba. “Asteapta-ma aici! Vin repede!” Il anunt pe Harry si intru in cabina de proba.

“Sper sa termini repede,deobicei fetele stau mult” Ii aud voce linistita.

“Eu nu sunt asa. Eu termin foarte repede.” Ii spun amuzata si incep sa-mi dau jos hainele de pe mine.

“Ok,sa zicem ca te cred.” Face o pauza “ Si acum te simti mai bine?”

“Da,de ce?” il intreb confuza.

“ Au venit parinti tai acasa si iti doreai asta,nu?”

“Ai dreptate!” Si pe fata mea apare un mic zambet.  Nu  ma asteptam sa ma intrebe asta,adica il intereseaza daca ma simt bine, a tinut cont de ce i-am zis in acea noapte,nu a uitat ce i-am spus. Sunt surprinsa,lui ii pasa. Ies din cabina de proba cu o rochita deasupra genunchilor cu un imprimeu floral,strans deasupra soldurilor. “ Ce zici?” il intreb zambind si facand o piruieta.

“ Arati super!” Imi raspunde zambind scotand in evident gropitele adanci.

“Ok,ai grija sa nu lesini,nu pot sa te prind,avand in vedere ca am o rochita asa de frumoasa” Spun serioasa,iar el incepe sa rada. “Mai am de probat una. Mai indura putin” zic intrand din nou in cabina de proba.

“O sa astept,ce as putea sa fac altceva?” intreaba si ii aud un oftat.

           Imi i-au pe mine o rochita neagra,stransa si scurta, ce imi scotea in evident formele si abdomenul plat . Trag deoparte materialul ce ma despartea de el. Privirea lui a ramas blocata pe mine,iar eu imi afisez un zambet mic.

“Deci?” Il intreb zambind larg.

“E-e-esti asa f-f-frumoasa!” Imi raspunde balbaindu-se si privirea lui era inca blocata pe mine.”O cumperi! Daca nu o cumperi tu,ti-o cumpar eu!” spune serios.

“Multumesc!” ii zic si ma intorc spre oglinda sa ma vad din nou. Chiar arat bine in aceasta rochita. Ma uit in raflexia lui Harry din oglinda si observa ca se uita la fundul meu.”Harry, ai putea sa nu te mai holbezi la fundul meu?” Dar el nu a schitat nimic,parca e o statuie. “Harry?!” tot nimic. “HARRY!” tip,iar Harry in sfarsit se uita in ochii mei din reflecxia oglinzii speriat. Cred ca am tipat cam tare,acum toate privirile sunt pe noi.  

         Am intrat inapoi si m-am schimbat,apoi la randul meu l-am asteptat pe Harry,care a probat o pereche de pantaloni negri stransi si o camasa cu inimioare,ii statea bine. Am mers spre casa si Harry mi-a spus sa-i dau lui rochitele pe care le-am luat,asa ca nu am ezitat,oricum imi era cald. Cand am ajuns la casa am vrut sa-mi i-au hainele sa le platesc,dar Harry nu ma lasat,mi-a zis ca musca daca nu-l las ca faca ce vrea. Am ras si l-am lasat sa faca ce vrea.A platit toate hainele ,si ale mele. I-am multumit si am mers sa mancam ceva.  Cat am asteptat noi mancarea,am vorbit mult,am vorbit despre lucruri amuzante din copilarie,mi-a spus ca are 4 prieteni foarte buni si ,ca sunt foarte amuzanti, i-am povestit despre reactia parintilor , atunci cand au venit.

      Am terminat de mancat si am mers sa-mi cumpar pantofi,apoi am mers in sala de jocuri,am jucat billiard si ,bineinteles ca eu am castigat. Am mers intr-un magazin cu parfumuri si am inceput sa ne jucam “counter strike” in care sticlutele de parfum erau armele,am inceput sa alergam prin magazine si sa ne “impuscam” cu parfum, dand in noi cu granulele parfumului. Nu a durat mult jocul nostru, pentru ca am fost da-ti afara din magazin.  Amandoi miroseam puternic.

“Harry,ce zici de un film la mine,ce zici?” il intreb si el accepta.

   Iesind afara din Mall,afara ploua tare si batea vant puternic,am inceput sa alergam repede pana la masina lui Harry,dar pana sa ajungem la masina ,Harry a cazut intr-o balta ,m-am intors la el sa-l ridic. Pana am ajuns la masina am fost udati tot,mai ales Harry. Ne-am urcat in masina,iar Harry a inceput sa se schimbe,bineinteles ca nu am ezitat sa nu ma uit la abdomenul lui.

“ Poftim i-a si tu niste haine de aici” Imi arata spre bancheta din spate. “ O sa te racesti.” Imi reaminteste el. Ma intorc sa vad ce haine sunt pe acolo,am ales un tricou si o pereche de blugi.

“De ce ai atatea haine la tine?” Il intreb confuza si incep sa ma schimb.

“Le-am luat de la spalatorie” Imi spune zambind.

        Hainele pe care le-am luat imi erau foarte mari,parca eram rapper, dar era nevoie. Harry porneste masina si mergem spre casa. 

Buna,frumosilor! Imi cer scuze ca am postat asa tarziu,dar am avut cateva probleme.

Intrebarea mea este: Ce ati vrea sa se intample in continuare?  

A Dream... (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum