Capitolul 8

162 9 3
                                    

 Capitolul 8

        Il privesc pe Harry iesind din casa si indreptandu-se spre masina lui. Se urca imi face cu mana in semn de “pa” si pleaca. Ma uit la el cum pleaca,apoi ma intorc in casa si o vad pe matusa Denise in fata mea cu maine la  piept si zambind.

-Emily? Zice cu o voce inceata.

-Da? Ii raspund  mergand  spre bucatarie.

-Vrei sa le face o surpriza parintilor tai? Si vine dupa mine pana in bucatarie.

-Normal! Am deja o idee! Ii spun entuziasmata.

-Si eu am una! Ma gandeam sa le face un tort,ce zici? Si se ajeaza pe un scaun.

-Nee! De fiecare data am facut asta,devine plictisitor. Ma gandeam sa decoram casa cu diferite decoratiuni pe care sa scrie  “Welcome Home”, ce zici?

-Ok,acum fuga si imbracate ,ca  nu avem mult timp la dispozitie. Zice zambind.

    Urc repede scarile,deschid usa camerei,merg repede spre dulap si imi i-au o pereche de blugi negri stransi,un maieu alb cu pana la spate si m-am incalt repede cu conversii negri. Cobor la fel de repede scarile cum le-am urcat,imi i-au telefonul de la incarcat si merg in bucatarie la matusa Denise,dar unde e?

-Matusa? Unde esti? Strig cautand-o in toata casa. Apoi sunetul vocii ei facu contact cu urechile mele. Vocea ei se auzea de undeva de sus.

-Sunt sus! Asteapta,cobor imediat!

     Auzand ce a spus matusa,merg lenesa spre living si ma asez pe canapea,imi pun picioarele pe masuta din fata canapelei si deschid televizorul.La TV nimic interesant,peste tot doar stiri,il opresc si  in casa se facu liniste. Intru pe internet pe telefon,ma uit la diverse poze si o aud deodata pe matusa Denise injurand.Ies de pe internet,ma ridic din pat si merg pe hol.

-Totul e in regula?  O intreb.

-Da,scumpo! Totul e in regula! Si ma intorc cu spatele. Unde dracu’ le-am pus? O aud pe matusa.

-Sigur totul e in regula? O mai intreb o data.

-Nu,nu e in regula! Nu imi gasesc cheile de la masina! Imi raspunde nervoasa. Analizez putin cu privirea prin hol, si privirea ma duce spre cheile matusii stand pe un dulapior micut.

-Le-am gasit! Hai,mai repede! O anunt si imediat o vad pe scari.

-Unde erau? Ma intreba ajungand langa mine.

-Pe dulapiorul acela. Ii arat dulapiorul cu privirea.

-Oh,da! Acolo le-am pus aseara! Am uitat! Si isi da cu palm ape frunte

-Te cred,matusica!  Zic zambind.

-Gata,hai ca perdem timpul! Zice matusa luand cheile de pe dulapior.

      Mergem repede pana la masina,matusa o deschide ne urcam repede si pornim.

     Ajunse la un magazin micut cu diferite decoratiuni,intram in el si mergem drept spre ceea ce ne trebuia  noua. Am luat baloane si inca o chestie care se pune pe perete. Am gasit ceea ce a trebuia, le-am platit si am plecat acasa.

***

    Casa era gata,in interiorul ei erau multe  baloane colorate, si pana la urma am facut si un tort impreuna cu matusa Denise. Totul era gata,acum mai trebuia sa astepta sa-mi  vina parintii.

Dupa 2 ore…

    Dupa 2 ore de asteptat,iata ca se deschide si usa. Eu cu matusa stateam dupa perete. Unul dintre ei doi au deschis lumina.M-am pandid de dupa perete si le-am vazut reactia,erau surprinsi.Matusa ma trase inapoi si imi spuse sa iesim de dupa perete tipand,ca sa-i speriem,bineinteles ca am fost de acord. Am numarat pana la trei si am iesit amandoua tipand “ Bine ati venit!” , mama si tata s-au speriat foarte tare,probabil nu se asteptau. Am mers repede  si i-am sarit in bratele tatei si l-am strans tare in brate,care si el a facut la el.Matusa o saruta pe mama pe obraji,apoi  astepta sa mearga si la tata. M-am dat jos din bratele tatei si am mers si am strans-o pe mama.

-Ce faci ,frumoaso ? imi spune mama mangaindu-ma pe spate. Imi era dor de vocea ei calda,am mai auzito la telefon,dar cand e langa tine suna altfel.

-Sunt foarte fericita! Haideti in bucatarie avem o surpriza pentru voi! Si o trag si pe mama si pe tata de mana pana in bucatarie .

        In bucatarie, tortul cel facut de noi ,statea pe masa frumos aranjata de matusa mea,erau farfuii pentru fiecare asezate la marginea mesei. Pe tort scria “Va iubesc!”,iar mama si-a pus mana la gura si ochii i s-au umplut de lacrimi.

-Oh,nu plange! Vreau sa zambim , nu sa plangem. Am spus strangand-o in brate.

      Ne-am asezat la masa si am inceput sa mancam din tort, era foarte bun. Dupa ce am terminat de mancat am inceput sa povestim ce sa mai intamplat, si bineinteles ca matusa Denise a spus tot despre Harry ,iar eu normal ca m-am inrosit putin. Dupa ce am mai povestit am inceput sa deschidem bagajele. Parintii mi-au cumparat multe haine si multe dulciuri. In momentul acela viata mea era perfecta.

A doua zi….

     Si uite inca un capitol ! Sper sa va placa si acest capitol.Va astept prarerile. :3 Cine vrea dedicatie sa scrie un comentariu. Va iubesc foarte mult! :*  Si da,voi ce ati vrea sa se intample in continuare? 

A Dream... (1D)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum