,,Anet notak bav se. Ve Španělsku jsme přeci jenom jednou." drkne do mě moje nejlepší kamarádka Adrianna. Obě žijeme v Česku, ale její táta je z Polska, proto má polské jméno. No a letěli jsme spolu do Španělska na naši vysněnou dovolenou. Jenže já si to tady z nějakého důvodu prostě neužívám. Jsme tady už tři dny a..já nevím čím to je. Možná tím, že se kolem Adri se pořád točej ty nejhezčí kluci z pláže. Nojo modrooká blondýna. Jako kdybych já mohla za svoje hnědé vlasy, které jsou tedy díky obarvení lehce dočervena a za svoje obyčejné ničím nezajímavé hnědé oči.
,,Jo bavím. Já si zajdu pro drink." pousměju se na ní a ona pouze přikývne, protože už se k ní blíží další sexouš. Přeju jí to, ale copak by jednoho kluka zabilo se zajímat o mě ? Rozejdu se tedy po pláži ztracená ve svých myšlenkách. není vůbec pravda, že bych si šla dát drink. Já alkohol nikdy moc nemusela. Jen tak se tedy brodím pískem když do mě vrazí něčí tělo a já skončím na zemi přičemž se ten neznámý, který mě srazil tyči nademnou.
,,Ehm promin jsi v pořádku ?" zvedne ke mě svůj pohled. Ihned se začnu ztrácet v jeho modrošedých očích. Ale počkat, ty oči ten hlas vždyt to je............ne to není možná, opravdu to je Louis Tomlinson. Fajn Anet hlavně klid. Uklidnuji se v duchu a kupodivu se mi docela povede.
,,Nic se nestalo." lehce se zasměju. Jsem ráda, že nejsem jediná takový nemehlo. Jeho pohled sklouzne na mí poprsí zahalené pouze v černých bikinách. No co takhle prostě večírky na pláži vypadaj.
,,M-máš fakt hezký, ehm......." rychle zvedne svůj pohled zpět k mému obličeji.
,,Mrkvičky." dořekne s uculením. Nechápavě se na něj podívám než mi dojde co tím myslí. A moje náušnice.
,,Děkuju, miluju mrkev" zasměju se.
,,Jo ? Vezmi si mě já taky." i on se zasměje.
,,No ráda bych ti taky nějakou mrkev pochválila, ale žádnou nevidím." bože Aneto nic trapnějšího jsi už fakt říct nemohla. Nadávám si v duchu. Ani nevíte jak se mi uleví, když se na jeho obličeji opět objeví úsměv.
,,A chtěla by jsi ?" zeptá se. Chvíli na sebe tupě civíme než se oba začneme smát a on zapadne do písku vedle mě. Poté se zvedne a natáhne ke mně ruku, které se uchopím a s jeho pomocí se zvednu. Oklepu si svojí světlounce růžovou sukni od písku a zvednu k němu opět pohled.
,,Málem bych zapomněl. Já jsem Louis." natáhne ke mně ruku. Jo tak to bych bez tebe nevěděla.
,,Anet." stisknu jeho ruku.
,,To nezní moc anglicky." poznamená.
,,Taky není, jsem z Česka, taková malá země uprostřed Evropy." lehce se usměju.
,,Páni,ale tvoje angličtina je dobrá." pokýve uznalecky hlavou.
,,Jo ? No asi do patnácti jsem neuměla anglicky skoro nic, měla jsem z ní čtyřky ve škole,ale potom jsem se díky svojí dokonalé kamarádce anglicky naučila."
,,Tak to je moc dobře no a kolik ti je ted ?" mrkne na mě. Sakra proč se musím zrovna ted červenat.
,,Je mi osmnáct." odpovím. Nadechne se, že něco řekne,ale poté pusu na prázdno zavře a zadívá se někam za mě.
,,Mrkvová zmrzlina." jeho oči se naprosto rozzáří. Rychle se otočím a opravdu.
,,Kdo tam bude první." vyhrknu a rozběhnu se s ním po mém boku. Jenže to bych nebyla já, abych nezakopla a nežuchla sebou opět do písku.
,,Já chápu, že máš ráda mrkve,ale zasazovat se jako ony se nemusíš." začne se smát, ale hned dodá.
,,Jsi v pohodě?" zasměju se a přikývnu. Chytnu se jeho ruky, zvednu se poté se opět oba rozběhneme ke stánku se zmrzlinou. Tak nějak tady děláme kraviny ještě asi hodinu než párty skončí. No ještě, aby ne, když je pět ráno. V tom Španělsku to fakt žije.
Ráno
Ráno otevřu oči, no ráno spíše odpoledne jelikož je jedna odpoledne. Nojo po dlouhém paření musí následovat taky dlouhý a kvalitní odpočinek. Vylezu z postele a hned zalezu do koupelny. Jelikož Adri ještě spí tak nemusím pospíchat, takže si dám v klidu sprchu a vykonám raní hygienu. Poté si obleču plavky a přes to bílé tílko a džínové kratásky. Jelikož ani nemám hlad rozhodnu se radši se jít projít po pláži. Vylezu tedy z našeho hotelu a zamířím si to přímo na pláž, kde kolem poledne ani není takové množství lidí.
,,Ahoj Anet." slyším něčí hlas a tak se za ním otočím. Už si to ke měn štráduje Louis.
,,Ahoj." řeknu lehce překvapeně.
,,Co to překvapení ?" zasměje se, když ke mně dojde a začne tady chodit se mnou.
,,No jen jsem si myslela, že si mě nebudeš pamatovat." řeknu upřímně.
,,Zas tak opilej jsem nebyl." namítne načež se oba zasmějeme.
,,Ale jen pro případ říkal jsem něco zajímavýho ?" zeptá se.
,,No jen že si mě chceš vzít a chceš se mnou mít dvě děti. Louise juniora a Blanku." zastaví se a tak se taky zastavím vážně se mu podívám do očí, ale moc dlouho to nevydržím a začnu se smát.
,,Haha moc vtipný já věděl, že si děláš srandu. Nikdy bych svoje dítě nepojmenoval Blanka." protočí očima což ve mně vyvolá další záchvat smíchu.
,,Ale s tou svatbou to je pravda, řekl jsi at si tě vezmu protože se ti líbily moje mrkvičky a to, že miluju mrkve."
,,Jo na to si pamatuju. Na tvoje mrkvičky." pousměje se a lehce mi odhrne vlasy na stranu, aby mi mohl palcem přejet po mé mrkvové náušnici. Poté svůj palec přemístí na mou tvář a pohledem vyhledá mé oči. V těch jeho tancují jiskřičky a já jsem jako omámená. Skloní se ke mně blíž až mě do nosu uhodí vůně jeho vonavky. Moje srdce začne bušit tak silně, že se bojím, že mi vyskočí z hrudi a naproti tomu zapomenu dýchat. Po chvilce, která mi připadala jako celá věčnost konečně spojí naše rty. Je to prostě něco nepopsatelného. Ihned začnu spolupracovat a obmotám mu ruce kolem krku a následně je zabořím do jeho hnědých vlasů. Když se po nějaké době nedobrovolně odtáhneme oba se usmíváme.
,,Víš myslel jsem si, že do nikoho jiného než je mrkev se nikdy na první pohled nezamiluju, ale tebe miluju ještě víc jak mrkev." usměje se na mě.Nemůžu uvěřit jeho slovům, nevím co na to říct, pouze vím, že to cítím stejně a tak místo slov prostě přitisknu své rty na ty jeho. Ta dovolená možná nebude nakonec tak strašná....
Tak je tady nová jednodílovka snad se líbí :D Niki <3
Věnováno: @anet023 no tak snad jsem úkol splnila zlato <3
Určitě si dál pište na přání, pravidla znáte :))
ČTEŠ
One Shots-One Direction
Hayran KurguJednodílovky o klucích z One Direction. Vlastní nápady + jednodílovky na přání.