Dragă străine,
Am lăsat lunile să treacă și începusem să ne înțelegem din ce în ce mai bine. Simțeam că te cunosc de o viață. Dar așa și era. Pentru că viața mea erai tu și a început odată cu apariția ta. Erai persoana căreia puteam să mă deschid. Așa am simțit. Și asta am și făcut. Am început să-ți povestesc despre trecutul meu. M-ai asigurat, încrezător pot spune, că totul o să fie bine și că nu are ce să te supere. Până la urmă trecutul este creat pentru a fi lăsat în urmă. Am început să-ți povestesc despre relația pe care am avut-o înainte. Întâmplările pe care le-am trăit alături de altcineva. În timp ce-ți povesteam, eram foarte atentă la tine. Îți urmăream fiecare mișcare, fiecare gest pe care-l făceai. Am observat în privirea ta o urmă de gelozie si dispreț. Furia ar fi fost un cuvânt mult mai potrivit. Încetasei să mă mai privești cu aceeași ochi. Ochii ăia negri pătrunzători. Devenisei rece. Erai încruntat în timp ce priveai covorul. Observasem o nouă latura de-a ta. Furia creată de gelozie. Îmi provocai frică. Mă speria gândul că ăsta ar putea fi sfârșitul poveștii. Un moment de neatenție și văd cum te ridici să pleci. Am ieșit amandoi afară în speranța că voi șterge această zgârietură din relație cu un burete. Dar am rămas cu speranța. Când te priveam, genunchii îmi cedau, iar limba intra într-o cochilie. N-am putut să te opresc. Așa că ai plecat. Te-ai uitat la mine și ai plecat. Văzându-mă singură lacrimile de crocodil au ieșit la suprafață. Am plâns mult. Apa care se scurgea pe obraji definea regretul pe care-l simțeam pentru că m-am deschis în fața ta. Dar ceva se întâmplase. Cineva nu ne voia separați. Nu în acel moment. Așa că mi-ai trimis un mesaj. "Lucrul pentru care merită să lupți e o forță căreia noi îi spunem acum dragoste!" Acest mesaj m-a făcut să te iubesc. M-a făcut să vreau să țip în gura mare că te iubesc cu adevărat. Eram fericită. Tu erai motivul fericirii mele. Tu mă făceai să mă simt liberă când eram în preajma ta. Tu ai fost visul devenit realitate. Ai fost sărutul de adio. Pentru că ce am avut noi se întâmplă o dată în viată.
Cu multă dragoste, iubirea ta
pierdută