@nur_ilk97
Bu bölümü sana Ithaf ediyorum ablaların birtanesi...Hatırlatma;
"Be ne işinde çalışacağım? "
Batunun dedikleri ile başımdan aşağıya kaynar sular dökülür gibi oldu."Ilegal yoldan uyuşturucu satıcılığı"
.....
"Ne?"
Olduğum yerden hızla kalktım. Bunlar ne saçmalıyordu? Duyduklarımı idrak etmekte fazlasıyla güçlük çekiyordum.
Sinirle kükredim.
"Siz kafayı yediniz herhalde?"Derine döndüğümde sıkıntılı bir şekilde yerdeki karıncaları izliyordu.
Doruğa döndüğümde yeşil gözleri ile bana bakıyordu. Onun gözlerini hiç bu kadar sönük ve mor halkaların belirgin olduğunu görmemiştim. Ama nedensizce ona ayrı bir şekilde yakışıklı gösteriyordu."Bizde isteyerek yapmıyoruz meyra"
Suratı beş karış bana bakan kumsala baktım. Sinirle tırnaklarımı avuç içime bastırıyordum. Canım çok açıyordu.
"Ben böyle bir şey yapamam"
"Meyra,çakı seni görmüş biz bir şey yapamayız"
Batu baş parmağı ve işaret parmağı arasındaki sigaradan son bir kez çekip, yere attı. Ve bana baktı.
"Bu adam kim ki siz bu adamın sözünden çıkmıyorsunuz?"
Icimde oluşan kocaman korkuyu bastırmak için canımı yakmaya devam ediyordum. Canım yandığı için sesimin yüksek çıkmasına engel olamıyordum. Kumsal ayağa kalkıp yanıma geldi.
"O kim biliyor musun?"
Hiç bir insanın gözlerindeki huzunu,öfkeyi, kırgınlığı yaşanamamisliklari,hayallerinin nasıl yok olduğunu böyle yakından görmedim. Aslında bu dört insanın gözlerini bakınca bu duygular sanki gözlerine ev sahipliği yapmış gibi bakınca birazda olsun görebilmek mümkündü.
"O adam bizim cehennemimiz!"
Kumsalın dolmuş gözlerinin içine son kez bakıp,parkın çıkışına doğru hızla yürümeye başladım. Aklım almıyordu başıma ördüğüm çorabın bana ne tehlikeler açacağını sanki birazda olsun hissedergibiyim. Ben bunu yapamam! Annem duyarsa ne olur?
Asla benimle konuşmaz. Ya benim vicdanım buna nasıl izin verir. Üstelik ben hukuk kadını olmak isterken bunların benim başıma gelmesi canımı yakıyordu.Sokağın başına girince hızla eve yürümeye başladım. Kalbim deli gibi çarpıyordu. Hala kabullenmek istemiyordum. Avuç içlerimin acısını daha yeni hissetmeye başladım. Gözlerimi avuçlarıma çevirince tırnaklarımın izini çıktığı ve kanamaya başlamıştı. Belkide bu hayatta sustukça en çok kedime zarar verdim de kimsenin ruhu duymadı.
"Meyra?" Tanıdık bir sesin beni çağırması ile arkamı döndüm. Pislik herif bana bir adım yaklaştıkça içim ürperiyordu. Tam burnumun dibinde durup,ağzında ki kurdani ağzının içinde bir tur çevirip konuştu.
"Ev kirası nerde?" Konuşması ile sigara kokan nefesini yüzüm de hissetmek öyle mide bulandiriciydi ki! Mehmet den fazlası olup eksiği olmayan ev sahibi! Yüzüne olabildikçe tiksinerek bakıyordum.
Bu ayki ev kirasını kafeden kovuldugum için verememiştim."Bu aykini geç verebilirim" deyince burnunu çekip üzerime doğru yürümeye başladı. Ben arkaya doğru gittikçe pislik herif üzerime doğru geliyordu. Sırtımın soğuk duvarla birleşmesi ile hıçkırarak ağlama istegimi öyle denli artırıyordu ki!
Ağlamamak için çenemi sıktım. Ama her defasında acısını kalbimde hissetmek dahada acı veriyordu."Istersen başka şekilde ikimiz arasında da halledebiliriz"
Duyduğum şey üzerine sanki dünya etrafimda dört dönüyor gibi hissediyordum. Şuan tek istediğim buz gibi suyun altında saatlerce ağlamak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Seninle Güzel -ÖĞRETMENİM-
RandomKahrolsun, bu karanlıklar! Bu mesafeler Bu zaman Ben seni istiyorum Ya seninle yaşamak Ya da sende yok olmak... Biliyor musun sevgilim? Ben seni sevdim. Bir insan hayatında ne kadar güzel ve ne kadar çok sevebiliyorsa o kadar sevdim... Bu da benim...