*crrrrrnnn*
Ozval sa zvonček a do triedy vošla učiteľka s dvoma takmer totožnými chlapcami.,,Posaďte sa prosím..."
Usmiala sa učiteľka na čo sa ozvalo iba vŕzganie stoličiek.,,Tak..Aby som nezdržiavala hodinu tak toto je Marcus a Martinus...Vaši nový spolužiaci..Nebudete sa chlapcov pýtať zbitočné otázky berte ich ako normálnych ľudí.Je jedno že sú to celebrity poprosím Vás o to.."
Znova sa usmiala a potom ukázala na stoličku vedľa mňa.
,,Martinus sadni si do tretej ľavice a Marcus ty do prvej lavice."
Znova ukázala na lavicu ale tentokrát vedľa Alexa no čo som si všimla zazerajúce pohľady od mojich spolužiačok na mňa.,,Sviňa.."
Započula som Kiaru ktorá odjakživa išla po brunetoch.,,Je od teba naozaj vekné že sa opisuješ."
Usmiala som sa na ňu a započula iba tlmený smiech.
Pozrela som sa na Martinusa a hneď mi to bolo jasné..Držal sa za ústa.Posadil sa a stále sa na mňa pozeral.
,,Máš niaky problém?"
Zamračila som sa a nadzvihla jedno obočie.
,,Nie nie..Len..Som Martius rád ťa spoznávam."
Usmial sa a ja som sa na neho iba pozrela.Vzala som do ruky ceruzku a pozerala na tabuľu no stále som cítila jeho pohľad na sebe.
,,Laura Marcus..."
Povedala učiteľka keď zadelovaľa projekty.
,,Martinus Kiara."
Povedala a usmiala sa.
*crrrrnnn*
Zazvonilo a ja som za zdvihla na WC.,,Zajtra po škole..U teba."
Pritlačil ma ku stene Marcus a ja som cítila ako sa mi zrýchľuje tep.
Moje srdce išlo vyskočiť z hrude ako som sa ho zľakla.,,Myslíš si že mi môžeš rozkazovať?"
Otázala som sa ho a odstrčila ho od seba.
,,Kurva niečo som povedal..."
Zašepkal mi do ucha a ja som sa zamračila zatiaľ čo on sa znova natisol na moje telo.
,,Daj pokoj rozmaznanec.."
Odstrčila som ho a vidala sa do triedy.
,,Idiot..."
Zamračila som sa a kreslila si do zošita.
,,Kto?Marcus?"
Otázal sa znova henten môj spolusediaci.
,,Čo ťa do toho?"
Otočila som sa mu chrbtom a už ho ignorovala pokial ku našej lavici neprišla Lennie.
,,Čo ty zatrpklá duša?"
Otázala sa ma a zasmiala som sa.
,,Chcem mať projekt s tebou nie s tým rozmaznancom."
Zadrela som a vôbec si neuvedomila že vedľa mňa sedí jeho brat.
Pozrela som sa na neho a on sa iba pozeral na Marcusa hnusným pohľadom.,,Ale no..Vieš že.."
Zasmiala sa a ukázala hlavou na Martinusa.
,,Hej viem..A čo ja s tým?"
Mykla som ramenamy a pozrela na niekoho kto ma potlapkal po rameni.
Bol to Martinus.
YOU ARE READING
I DON'T NEED YOU (SK FF.)
FanfictionLaura- 14 rokov , dlhovlasá bruneta... Nemá to v škole lahké no obzvlášť keď sa v jej triede objavia dvaja chlapci.Dvojčatá Marcus a Martinus. Marcus-15 rokov, vlasy v cope a brunet Martinus-15 rokov, brunet Čo sa stane keď sa Laura zamiluje do jedn...