Zdvihla som sa zo zeme a namierila si to do obývačky, kde som následne zbadala Filipa..
,,Ideš so mnou von?"
Spýtal sa pri dverách.,,Nie.Nemám náladu..."
Zamračila som sa a hodila sa na sedačku.,,Ale noták poď...Nebudeš predsa doma sama s mamou nie?"
,,Ale ale...zrazu ťa zaujímam?"
,,Laura...Prosím..Poď.."
,,Nie."
Povedala som a chcela odýsť z obývačky no on si ma.prehodil cez rameno a ja som sa zlakla.,,Čo to robíš!?Okamžite ma pusti!"
,,Ideš von!!"
,,Do frasa nemám náladu...No tak ma pusť predsa nepôjdem von ako zombie.."
Prikívol a ja som utiekla do kúpeľne kde som zopakovala svoju malovaciu rutinu..
***
,,Ty vado....Je ti jasné že ideme do baru kde je veľa nadržaných chlapov?"
Zazubil sa brat ako som zoskákala schody a zastavila sa pred ním..,,Je mi to jasné..."
Usmiala som sa no ajtak sa mi chcelo plakať..Preboha tak mi chýbajú chalani..Teda...Tao a Martinus...Moje srdce sa rozbúchalo hneď ako si pomyslelo na Marcusa...Nie to...,,Ideme?"
Usmial sa Filip..,,Inaaak....Prosím hraj pred mojimi kamošmi že si moja priateľka..."
,,A to ako prečo?"
Zamračila som sa.,,Chcem aby žiarlili a aby som.zistil ktorý sú falošní a ktorý nie.."
Usmial sa a ja som len kývla.,,Ale..Ja ešte uvidím..."
Potom ..
***
Vstúpila som do baru a brat sa okamžite vytratil.
,,Slečna čo si dáte?"
Spýtal sa barman a ja som sa zháčila..,,Ja..Nemám ešte...Teda...Vodku.."
Usmiala som sa a on položil predomňa pohár z vodkou.,,Je vám jasné že nemá ešte 18 že?"
Ozval sa mne až moc známy hlas.,,Ty...?"
Otočila som sa a videla ako do seba nalial pohárik vodky.,,Čo tu robíš Marcus!?"
Trochu som sa bála no keď som si všimla jeho výraz tak som sa ztíšila.,,Prišel som ti niečo povedať.."
Naklonil sa ku môjmu uchu a potom zašepkal.,,Mne neutečieš.."
Zašepkal a ja som ho od seba chcela odstrčiť no v tom ma predbehol brat.,,Ty kok*t!!!"
Zvrieskol na Marcusa brat.,,No dovol!?Asi sme si podobný!!"
Začali sa sácať no ja som nevedela čo robiť..,,Laura!!!!!"
Ozvalo sa z druhej strany baru.,,Taoo!!!!!"
Okamžite som sa rozutekala k nemu a skočila mu okolo krku.,,Preboha..Kam si mi to utiekla?"
Otázal sa a zatočil sa so mnou vo vzduchu.,,Ja...Myslela som že ma už nikdy nechceš vidieť..A..."
Zoskočila som z neho a až potom si všimla Martinusa.,,Ahoj ja som Marti--"
Chcel povedať..,,Ja viem kto si.."
Zamračila som sa a potom vzala Taa za ruku..,,Nemôžme ich nechať pobiť sa!"Kričala som cez hlasnú hudbu.
,,To máš pradu!!Chýbala si mi!!"
Zakričal a ja už som ho dotiahla za ruku k chalanom.,,Marcus!!!Dosť!!"
Kričal Tao a odstrkával ho od Filipa a ja som držala svojho brata pevne v náručí.,,Pusť ju!!Je moja počuješ!!!??"
Zvrieskol Marcus na Filipa, až sa hudba vipla a všetky pohľady boli na mňe.,,Ty..Niesom tvoja!!!!"
Zvriskla som a dala mu silnú facku, čo ho až hodilo o bar a rozutekala som sa preč.Zastavila som až pri lavičke v parku.
,,KURVAAAAA!!!"
Kričala som na celí park a myslela že si vykričím hlas.,,Shht už bude dobre.."
Ozval sa hlas za mnou.,,Marti-"
Chcela som vysloviť jeho meno no on ma zovrel v objatí.,,Ajtak..Si ma nepämatáš tak.."
,,Nie nepamätám no to neznamená že mi nemôžeš povedať čo sa medzi namy dvoma stalo.."
,,Nie...Nie ..To...Boli to chápeš?Urobila som niečo hnusné voči tebe..Boli sme pár a ja som to skazila..No nie priam ja ale tvoj brat..Ale to nepochopíš...Proste mi dvaja sme spolu--"
Chcela som niečo povedať no on ma pobozkal.
,,Spomenul som si.."
Povedal.,,Marcus sa mi priznal..."
,,Takže...Friends?"
Falošne som.sa usmiala a on kívol,,Keby si vedela že ťa stále milujem.."
Zamrmlal si pod nos no ja som mu rozumela..
,,Ale ja to viem.."
Povedala som a otočila som sa na neho na čo pritisol tie jeho sladké pery na tie moje.,,Laura!!!Martinuus!!!"
Kričal niekto, kto bol asi 200 metrov od nás.Okamžite som sa od neho odtrhla a otočila sa na dotyčného.,,Marcus.."
Povedala som so slzamy v očiach.,,Prosím daj mi už pokoj.."
Omotala som svoje ruky okolo jeho krku a asi 2 minúty ho držala v objatí..Nič nepovedal..
Odtrhla som.sa od neho a odišla, no jeho ruka na mojej ma zastavila.,,Mala by si sa ma báť nie ma.milovať.."
Povedal s posmešným úsmevom.,,Nenávidím ťa.."
Povedala som a otočila sa ku nemu..
V sekunde spojil naše pery aj keď bol jeho brat za zákrutou.,,Je to obojstranné..No ajtak..Už choď keď nechceš aby som ťa tu na mieste ošukal.."
Uchechtol sa a ja som odyšla.***
Neviem kam sa podel brat no ja sedím za barom s Taom a predpokladám že niesom triezva, no on áno.
,,Ty Lála už by si mala ísť domov.."
Zasmial sa Tao a ja som uvidela jednorožca.,,Ahaa Ježdonorec!!"
Vykríkla som nezmysel a potom následne schytala záchvat smiechu, vďaka ktorému som spadla na Taa..,,Pozor kam šlapeš slečinka."
Zasmial sa a ja s ním , keď som si všimla že moja noha bola pri jeho rozkroku.,,Prepáčte pane padna.."Zasa som niečo skomolila.
,,My už zaplatíme.."
Usmial sa Tao na barmana ktorý len prikívol.,,Niee!!!Ešte jednu!!!"Zakričala som.
,,Ešte jednu flašku Taoo!!!"
Zahrala som smutnú..,,Nie..Poď!!"
Naskočila som na neho ako na jednorožca.***
Zosadla som z neho pred domom.
,,Musím niečo urobiť áno?"
Usmial sa.,,Ale jasnačka!"
,,Milujem ..." Nedopovedal a ja som ho pobozkala..
Preboha čo som to..Kurva
YOU ARE READING
I DON'T NEED YOU (SK FF.)
FanfictionLaura- 14 rokov , dlhovlasá bruneta... Nemá to v škole lahké no obzvlášť keď sa v jej triede objavia dvaja chlapci.Dvojčatá Marcus a Martinus. Marcus-15 rokov, vlasy v cope a brunet Martinus-15 rokov, brunet Čo sa stane keď sa Laura zamiluje do jedn...