,,Laura....Ja som....Si toto o tebe nemyslel.."
Zamračil sa a ja som sa na neho pozrela.,,Nebudem sa ti to pokúšať visvetlovať lebo vieš čo si videl...Ale poviem ti toľko...Ja som to od neho nechcela.."
Zdvihla som sa no Taová ruka ma zastavila.
,,Pokial si nechcela aby sa ti votrel do kúpeľne, potom ťa skoro znásilnil jazykom a tak ďaľej , tak si mu to nemala kurva dovoliť!!!"
Zvrieskol až sa mi podlomili kolená na čo som sa ocitla v Taových rukách..,,Ja som to nechcela tak tu na mňa nezjap ako niaky psychopat!Zober si akú má silu on a akú ja tak sa so mnou prosím nehádaj..Nemám na to silu.."
Zapílila som a rozbehla sa ku dverám.Tao sa načiahol po mojej ruke no ja som ju stiahla a utiekla ku dverám..Tam ma zastavil Martinusov hlas.
,,A ako kam teraz ideš?"
Otázal sa a ja som se otočila k nemu.Prišla som dva kroky k nemu tak že som sa mu pozerala rovno do očí.,,To nech ťa netrápi.."Usmiala som sa mu do tváre , dala mu detskú pusu a odišla.
Nemala som vôbec predstavu kam idem no moje pyžamo vyzeralo ako normálne oblečenie tak som sa vzala a vyšla z domu.Nezabudla som ani poriadne tresknúť dveramy.Naštvane som kráčala uličkamy až som narazila na obchod..Niečo ako samoška na slovensku.
Vošla som dnu a vybrala ten asi najsilnejší alkohol aký som kedy videla.
Bola tam celkom tma tak som to zaplatila z peňazí ktoré nosím za obalom na telefón.,,Thank you.."
Usmiala som sa na dotičnú a s úsmevom odkráčala..Momemtálne sedím na niakej levičke s výhľadom na more..Je asi 2 metre predomnou no ja sa nehodlám ani pohnúť, lebo keď urobím čo i len jeden pohyb všetko sa točí..A keď hovorím všetko tak úplne všetko..
,,Laura!!!!Preboohaa!!!"Kričal niekto za mnou..Moja flaša niakeho alkoholu ležala na piesku podomnou a tak som po nej chmatla a naliala ju do seba..tentokrát celú..
,,Lauraa!!"
Ozval se hlas tento krát predomnou.
,,Oh..Tao čo ty tu?"
Začala som sa smiať jak sprostá.,,To by som sa mal pýtať ja.."
Povedal vážne a vzal ma na ruky tak že moje nohy boli omotané okolo jeho bokov..,,Čo robíš?Jeeej jednorožec!!Pusť!!Chcem si na ňom zajazdiť...Ach už utiekol..Daj ma dolee!!!!Chcem sa ešte napiť dobre??!!"
Hučala som mu do ucha a mlátila ho do hrude.Za ním chodila dúhaa!!!,,Pšt..."
Pritlačil moju hlavu ku jeho hrudi a ja som ani neviem ako zaspala...
YOU ARE READING
I DON'T NEED YOU (SK FF.)
FanfictionLaura- 14 rokov , dlhovlasá bruneta... Nemá to v škole lahké no obzvlášť keď sa v jej triede objavia dvaja chlapci.Dvojčatá Marcus a Martinus. Marcus-15 rokov, vlasy v cope a brunet Martinus-15 rokov, brunet Čo sa stane keď sa Laura zamiluje do jedn...