Bežala som asi 20 minút iba v tričku, po vonku, až som sa zastavila pri mojom mieste.
,,Ahoj..." Povedala som, a posadila sa vedľa Taa.
,,Čo tu chceš?" Zamračil sa.
,,Prišla som na svoje miesto?" Povedala som a pozerala som sa na svoje ruky .
Zrazu sa postavil a odišiel.
,,Kam si myslíš že ideš?"
Zdvihla som sa k nemu.,,Domov..."
,,Čo?Tao noták..Pocho---"
Skočil mi do reči, jedným bozkom.,,Miloval som ťa..No ty si vždy milovala jeho.." Povedal a vyparil sa...Roztriasli sa mi ruky a rozplakala som sa.
,,Deje sa niečo,slečna?" Spýtala sa staršia pani vedľa mňa.
,,Nie..Všetko je v poriadku..."
Nahodila som falošný úsmev.
,,Poďte, postarám sa o Vás.." Povedala a ja som sa nebránila,iba ju s plačom nasledovala.
***
,,Ďakujem, no naozaj ste si nemuseli robiť starosti Marta.."
Usmiala som sa keď som dojedla polievku.,,Ale to nestojí za reč..Prinesiem ti niake pyžamo.."
Usmiala sa a odišla.V tom momente som si spomenula na mamu a brata aký budú nahnevaný, že som im ani nedala vedieť kde som.,,Tak.."Podala mi Marta pyžamo, a ja som ho s radosťou prijala.
,,Ako to že máte veci, v mojej veľkosti, a ešte moderné?Nechcem Vás uraziť, ale vo vašom veku by som netipla že máte taký zmysel pre módu.."
Usmiala som sa a Marta sa predo mňa posadila.
,,Pozri..Pred...Kvázi 2 mesiacmi, som stratila dcéru a vnučku pri nehode.." Utrela si slzu a mne to hneď došlo.
,,Ou..Prepáčte..Ja..Nechcela som.."
,,To je v poriadku...Už by si si mala ísť lahnúť..."
Povedali s úsmevom, a ja som sa teda pobrala do jej izby.Áno, nechala ma spať v jej izbe, a ona spí v obyvačke..
***
*Crrrn*
Ozvalo sa hneď ako sme s pani Martou pozerali telku.
,,Idem tam.."
Povedala som, a uvidela Marcusa.,,A..ahoj.."
Povedala som a on sa zamračil.,,Kde je babka?"
Odstrčil ma a vkĺzol do bytu.,,Čo ti je?"
Zamračila som sa a prišla k nemu.
,,Daj mi pokoj dobre?!"
Skríkol a chytil ma za tričko.,,Kurva pýtam sa čo ti je!?"
Zvrieskla som, a dala som mu facku.,,Ja...Ja...Prosím nechaj to tak.."
Povedal Marcus a odišiel za jeho babkou..Áno bola to jeho babka.Chvíľu som ešte stála v chodbe, a dýchala.
V momente sa tam objavil Marcus, a podišiel ku mne..,,Zamiloval som sa."
Povedal a pritlačil ma ku stene.,,A neviem prečo práve do teba.."
Povedal a ja som sa nestačila diviť.,,Ja..Ja...Tak prečo sa ku mne správaš ako ku handre!?"
Zakričala som a odstrčila ho od seba.,,Ja sa k tebe nechovám ako ku handre!To iba ty si až moc namýšlaš...!!!!"
Chitil ma za ruku a ťahal von z domů, nestačila som sa ani pozdraviť.,,Čo to robíš ?Kam ideme?" Mračila som sa až sa zrazu posadil na lavičku.
,,Milujem ťa.."
,,Nemiluješ!"Okríkla som ho keď sa ku mne nebezpečne približoval.
,,Ako to môžeš povedať!?"
Okríkol zasa on mňa a pritiahol si ma za tričko bližšie k nemu a pobozkal ma.
,,Prestaň!Nemiluješ ma kurva!"
Strčila som do neho, a zdvihla som sa na odchod.
Len tam beznocne sedel, a sledoval moje ritné polky, ako sa rozdohli opustiť jeho miestečko.Hellou guys! 😅
Hlásim sa tu s týmto príbehom už po megaaa dlhej dobe, ale lenivosť mi nedala, a ja som to takto proste musela nechať😂😂
Ešte raz fakt pardón, už nám zostáva iba 89 častí do konca😂😂
Budem sa snažiť uploudovať častejšie, 😂😂 ale bič nesľubujem😂
Bubim Vás a pápá 💖
YOU ARE READING
I DON'T NEED YOU (SK FF.)
FanfictionLaura- 14 rokov , dlhovlasá bruneta... Nemá to v škole lahké no obzvlášť keď sa v jej triede objavia dvaja chlapci.Dvojčatá Marcus a Martinus. Marcus-15 rokov, vlasy v cope a brunet Martinus-15 rokov, brunet Čo sa stane keď sa Laura zamiluje do jedn...