,,Si v poriadku?"
Otázal sa ma Marcus a podišiel ku mne..čakala som že príde Martinus no to sa nestalo..PUSTITE PESNIČKU😀
,,Áno som.."
Odvrkla som a chcela odísť no to čo urobil ma zarazilo.
Schmatol ma za lokeť a pritlačil ku stene..
Spojil naše pery a začal nimi jemne pohybovať.
Nečakala som to od takého debila no jelikož ma pripravil o jeden bozk vychutnala som si to.,,Lau-!!!!!"
Zakričal niekto za namy ale zlomil na mu hlas.
Odstrčila som ho od seba a zbadala Martinusa..Ten pohľad nikdy nezabudnem..Mal slzy v očiach a okamžite sa rozbehol preč...,,Marti~~!!"Chcela som zakričať no Marcusové pery ma zastavili.
Jemne mi skúsol pery a potom povedal.,,Nechaj ho tak..Ajtak si ho nemilovala a to vieme obaja..."
Zašepkal mi do uška a skúsol mi lalok na čo som ticho vzdychla.,,Nie...Ja ho milujem.."
Zamračila som sa a odstrčila ho od seba.Odrela som ho do hrude..Udivene sa na mňa pozrel a ja som sa rozbehla preč..
Bežala som za Martinusom..Pribehla som k môjmu najoblúbenejšiemu miestu..Bolo blízko a ja už som nevládala.
Chcela som sa tam posadiť no nezmohla som sa ani na jeden pohyb.
Sedel tam Martinus.,,Čo tu chceš?"
Otázal sa s rukamy na očiach.
Neodpovedala som a prisadla si k nemu.
,,Prečo si mi to urobila?Sľúbila si že si to ešte premyslíš.."Pozrel sa na mňa a mne sa v ten moment všetko zastavilo.
Nevedela som čo povedať lebo som dobre vedela že by mi neuveril.,,Máš pravdu..Nebudem ti to tajiť..Nechcem aby si si myslel že milujem jeho...On ma pobozkal ja nie.."
,,Myslíš si že som taký debil že ti uverím?"
Otázal sa a ani sa na mňa nepozrel,,A ty si myslíš že som taká sprostá že by som ti to len tak povedala a myslela že mi uveríš keby to nebola pravda?"
Zaskočilo ho to a pozrel sa na mňa.
Neváhala som a proste urobila to čo som cítila..Moje pery som pritisla na tie jeho..Cítila som jeho zrýchlený tep..Slzy sa mu stále liali a ja som cítila ako mi padajú do výstrihu.,,Neplač..."
Povedala som a objala Martinusa.
Nebojte niesom taká hlúla poznáme sa už 1 mesiac.,,Ako to teraz bude?"
Otázal sa a schoval tvár do rúk.,,Ja odídem a ty tu budeš s iným..Zamiluješ sa a na mňa zabudneš"
Znovu sa mu spustili slzy.To som už nezniesla a objala ho..Silno a on začal plakať do môjho ramena.
,,Jedine že by si chodila po svete s namy.."
Zamumlal do mojej mikiny a ja som znervóznela..Čo keď môj brat...Nie..Ja...
,,Poď pôjdeme už domov.."
Odstrčila som jeho ruky z jeho tváre a vzala ho za jednu.,,Laura?"
Otázal sa a ja som se otočila pretože sm ho ťahala za sebou..,,Hmm..??"
Naše pohľady sa stretli.Martinusov pohľad
Kiežby som jej mohol povedať ako ju milujem, no bojím sa jej reakcie..Ako vždy zostane ticho..
,,Mi-..Milujem ťa.."
Vydal som zo seba tichím hlasom.
Zorničky sa jej zväčšili a ja som sa ani nepohol..Čakal som na jej reakciu.,,Aj ja teba..Milujem.."
Objala ma..Zaskočilo ma to až tak moc že som sa nadýchol jej vône..****POHĽAD LAURA
Odprevadil ma domov a ja som mu skočila okolo krku.
Sú tri hodiny ráno a bojím sa bratovej reakcie..Áno povedala som že k nemu nič ncítim no..Nieje to tak..
Zatvorila som dvere a za nimi ma okamžite na sedačku zhodil brat.,,Mladá slečna..Kde si bola?"
Zamračil sa a povedal.
,,A kto bol ten chalan?"
Mračil sa ďalej a jednu mi strelil.
,,Nedotíkaj sa ma!!!"Zvrieskla som na neho a okamžite mu jednu vrazila.
Nič nepovedal iba sa prizeral.,,Celí život si to konplikoval len ty!!Ty si bol ten kto mi zničil život!!!Kvôli tebe nemám otca!!!Nenávidím ťa!!Všetko som to kvôli sebe hrala!Chcela som ťa mať rada..No nešlo to.Lebo som ťa odjakživa nenávidela!!!!"
Zahučala som na neho a videla ten smútok v jeho očia.Boli plné sĺz......
,,Prepáč...'' Zavzlykal a ja som utiekla do izby..Aby ste si nemysleli že toto všetko bolo len tak tak čítajte.
*flashback*
,,Si úplne jebnutý?Hovorím ti že je to iba náhoda..!!"
Zvrieskla mama na otca čo otec zistil že brat nieje jeho.
Momentálne mám 8 rokov..,,Ty si p*ča!!!Jebala si s ním za mojim chrbtom a potom si mi toto cudzie decko privliekla do rodiny ku*va!!"
-
-
#o dva dni neskôr
-
-NOVINY
,,Našlo sa telo zosnulého Alexa -----**-- (38♡).Príčina smrti nieje no vie sa o tom že to bola samovražda.
Za prvé sa ospravedlňujeme celej rodine a prajeme úprimnú sústrasť..."Dočítala som a mojej mame sa nahrnuli slzy do očí..Som pomerne malá takže to nechápem..Veď ocko sa vráti určite je znovu na niakej služobke či čo...
*end of flashback*
Zamkla som sa v izbe a v momente so slzamy zaspala
Hellou guys😊
Áno zmenila som pozdrav z čaute.😊😂
Takže ako ste si už mnohý všimli prinášam Vám noví príbeh tentokrát o M&M...😅😙
Prosím dajte mi vedieť ako sa Vám zatiaľ príbeh pozdáva lebo sa snažím vydávať pravideľne 😀😁😂...Snažím sa vydávať každý deň takže sa tešte na zajtra...😊😊
Ďakujem za každý komentár a vote😊Pokial máte niake otazky stačí napísať do directu..😇😁
ZATIAĽ HELLOU😊
YOU ARE READING
I DON'T NEED YOU (SK FF.)
FanfictionLaura- 14 rokov , dlhovlasá bruneta... Nemá to v škole lahké no obzvlášť keď sa v jej triede objavia dvaja chlapci.Dvojčatá Marcus a Martinus. Marcus-15 rokov, vlasy v cope a brunet Martinus-15 rokov, brunet Čo sa stane keď sa Laura zamiluje do jedn...