,,Lauri...Noták vztávaj.."
Šepkal mi niekto do ucha.Ou nie..Nie nie..Je mi zle.,,Voduu!!!"
Zkríkla som a v momente utiekla od Taa.
Stál vedla mojej postele.,,Laura!!"
Zakričal otec no ja som ho ignorovala a ďalej pokračovala v behu ku momentálně môjmu bff..Záchod..Rozrazila som dvere a začal horror..Koľko som toho včera vypila?
Martinus pohľad.
,,Ako mi to mohla urobiť?..."
Otázal som sa Zacka..Môjho bratranca a zároveň naj kamoša.,,Ja neviem no nič si z toho nerob..Ona zistí čo stratila a potom toho bude ľutovať.."
Usmial sa a potlapkal ma po rameni.,,Diki..Zack.."
Dal som mu highfive a postavil sa celí uplakaný z postele...
V momente som sa ocitol na zemy..Cítil som iba bolesť v hrudi a následne videl len tmu..Laura Pohľad
Konečne som sa zdvihla od záchodu celá sa trasúc..Niečo nieje v poriadku..
Mám divný až priam užierajúci pocit.No nič to prejde..Vyzliekla som zo seba oblečenie a akoby aj všetky problémi..
Vošla som rovno do sprchy a tam nechala na seba dopadať kvapky vody, ktoré zmývali všetok smútok..Spolu so smútkom brali aj zmysel života..
Nikdy som takto nad týmto nerozmýšlala..Vyšla som zo sprchy a potom mi to doplo...Ach kur*a
Schmatla som uterák ktorý som omotala okolo seba a vybehla čo najrýchlejšie z kúpeľne.
V strede cesty ma však zastavila niečia ruka.,,No kráska..Tu máš zviera.."
Povedal Marcus..Ten ktory mi zničil vzťah.
,,Daj mi pokoj debil!"
Zkríkla som na čo ma umlčal dravym bozkom.
Odstrčila som ho od seba no v momente mi spadol uterák..Vykrikla som pozvichala ho znovu na seba a potom utiekla do izby ku Taovy.,,Ja...Chcem ísť domov..."
Šepla som hneď na to čo som vošla do izby.,,Ale noták..Nezúfaj.."Usmial sa a hodil po mne hromádku oblečenia..Jednou rukou som ju chitila a požiadala ho aby išiel von a strážil dvere.
Obliekla som sa a pustila Taa dnu.
,,Poďme si pozrieť horror!!" Vykríkol a ja som sa roztriasla..Naposledy čo som pozerala horror som nespala, no pre ten jeho užasnuty výraz v tváry som súhlasila.Usadili sme sa a pozorovali obrazovku notebooku.
V jeden čas sa tam objavilo to monštrum a ja som začala pišťať na celí house..V moment na to sa ozval z inej izby naozaj prenikavý krik.
,,Chucky je tu!!"Začal sa smiať Tao a ja som v sebe nabrala aspoň kúsom odvahy a rozhodla sa to ísť preskúmať.
Tao zostal v izbe ako najväčší sráč tak ja som sa vybrala k onej satanskej izby a otvorila dvere.To čo som ale zbadala na zemi ma dostalo ..
,,Ma...Ma...Mar..Martinus..."
Začala som okamžite plakať , ako som uviděla to jeho telo ležiace na holej zemi.Pred ním stál niaky chlapec nepoznám ho.
,,Čo sa stalo?"
Niako som zo seba vydrala a spadla na kolená k Martinusovy.,,Ja..Neviem ale musíme zavolať záchranku!" Kričal a urobil všetko pre to aby ju niako zavolal
***
Momentálne sedím v čakárni asi 5 hodín a čakám na to kedy sa Martinus prebudí..Srdce mi bije ostošesť a to obzvlášť preto lebo vedla mňa sedí on..Marcus..A z druhej strany Tao..A vedla neho otec a Zack..Po ceste sem sme sa zoznámili..
,,Ehm...Je tu niedo príbyzný?"
Otázal sa doktor ktorý práve vyšiel z dveri Martinusovej izby.,,Ja!"
Zvrieskol Marcus a potom som sa ozvala.,,Som jeho priateľka.."
Šepla som a hneď na to si všimla pohľady ostatných a obzvlášť otca..Taký tvrdý výraz som na ňom ešte nevidela..,,V tom prípade poďte so mnou.."
Venoval mně a Marcusovy drobný úsmev na čo som vyletela zo stoličky..,,Takže..Pán Martinus utrpel vážny postraumatický šok čiže nič vážne no neviem Vám zaručiť že si bude pamätať všetkých.."
Posledné dve slová zašepkal.V tom momente som sa zobrala zo sprostej nemocnice a utekala asi 2 kilometre pešo pri čom som za sebou počula hlas Taa.,,Laurinka...Srdiečko.."
Ozval sa hlas predomnou..
Richard.,,Čo chceš?"
Zamračila som sa a on sa začal približovať..Chcela som utiecť no jeho pevný stisk nepovoloval.Doslova si vydral cestu do mojich úst a potom zo mňa strhol tričko..,,Zlatičko chýbala si mi..".
Šepol mi do ucha..Pokúsala som ho no ani to nezabralo.,,Ty mne nie.."
YOU ARE READING
I DON'T NEED YOU (SK FF.)
FanfictionLaura- 14 rokov , dlhovlasá bruneta... Nemá to v škole lahké no obzvlášť keď sa v jej triede objavia dvaja chlapci.Dvojčatá Marcus a Martinus. Marcus-15 rokov, vlasy v cope a brunet Martinus-15 rokov, brunet Čo sa stane keď sa Laura zamiluje do jedn...