13.

96 6 1
                                    

S Taom som prerozprávala celú noc až mi napokon došlo že je jedna hodina ráno a ja nemám vybalené veci, sedím na posteli v ktorej môže spať iba jedna osoba a vôbec sa tu nevyznám..Nevýhoda veľkého domu..

,,Tak...Ja si usteliem na zemy dobre?"
Usmial sa Tao a ja som len kývla...Predsa je to ten chlap tak niečo vydrží..

,,Ak sa smiem spýtať,tak....Kde je tu kúpeľňa?"
Usmiala som sa no to už Tao driemal na zemy...Zpanikárila som a vzala z kufru potrebné veci na čo som okamžite vybehla z izby..

,,Au do pekla..."
Zakňučala som keď sa môj malíček na nohe zoznámil a rohom  dverí.

Vyšla som teda z izby a zbehla schody.
Uvidela som veľké dvere ktoré mali asi značiť WC  .

,,BINGO!"
Zakričala som keď som vstúpila na WC.

Nezamkla som lebo tam nebol kľuč tak som zo seba zhodila every oblečenie .

,,Oh...Prepáč.."
Ozval se niekoho hlas za mnou na čo som si okamžite zakrila zadok..Bola som zadkom ku dverám.
Husacia koža bola po celom tele.

,,Na čo čumíš?Vypadni!!!"
Trochu som zakričala...teda ak trochu je toľko že si ľudia okolo zapchávajú uši.

,,Prepáč..."
Zamrmlal Marcus..Ano Marcus a odyšiel.Okamžite som sa prezliekla a urobila svoju večernú rutinu.

Tep...Nedá sa povedať že by to bol tep, pretože moje srdce sa v tom momente ako sa rozleteli dvere zastavilo.

Dych..Zrýchlil sa tak že som mala problém niečo povedať..

Ruky...Triasli sa..Až moc tak isto ako nohy ktoré, čudujem sa že sa v tom okamihu čo otvoril dvere nepodlomili..

Vyšla som z kúpeľne a na ruke zacítila....Preboha nie..

,,Čo odomňa chceš?".Otázala som sa Marcusa.

,,Mlč.."
Povedal a spojil naše pery..Pomaličky ale zároveň aj vášnivo si predral cestu dovnútra..V tom vo mne trklo..
Moje ruky sa zapreli do jeho hrude a odhodili ho odomňa.

,,Prestaň s tým..Načo to robíš??.."
Otázala som sa ho a on se len usmial.

,,Lebo môžem cukríček.."
Usmial sa a olýzol si peru.

,,Potrebujem vysvetlenie.."
Zamrmlala som a posadila sa na sedačku ktorá sa rysovala hneď vedla mňa..

,,A čoho??"
Opýtal sa a ja som ukazala na toto všetko..
Usmial sa takže pochopil..Preletel cez sedačku ku mne a začal vysvetlovať.

,,Tvoj otec..Špičkový producent manažér atd, kúpil tendo dom..Ubytoval sem vsetkých spevákov ktorý spadajú pod jeho "crew"."
Usmial sa a znovu sa snažil dotknúť mojich pier.

,,No dobre ale ako to že žije??..."
Spýtala som sa otázku na čo sa zamračil.

,,Mňa sa nepýtaj..Zas toľko o ňom neviem.."

,,A kde je Martinus?Čo s ním je?.."
Spýtala som sa na čo sa iba usmial.

,,Nepoviem.." Pritisol svoje plné pery na tie moje...Jeho ruka sa zatúlala pod moje tričko pod ktorým vyhladal..Moju slabinu..Tuk😂😂😂ale nie vsetči viete čo..Zatlačil a z mojich úst sa vydral vzlyk..

V niakom momente sa rozsvietilo svetlo a my sme sa od seba odtrhli...Stál tam Martinus..V plnej kráse a keď zistil že pri Marcusovy ležím ja, práve ja, ta čo mu nepovedala pravdu, tak sa rozbehol preč.

,,Počkaj!!.."Zkríkla som na čo som sa chcela zdvihnúť no Marcusová ruka na mojom zápästí ma zastavila.

,,Prestaň..Prosím.."
Pípla som a videla ten posmešný výraz..

,,Lebo čo?"
Otázal sa a postavil sa..Pozeral sa mi priamo do duše..Jeho hnedé oči sa zavŕtavaly do tých mojich..Keby pohľady zabíjali tak som už v nebi.

,,Leboo...."
Nevedela som čo povedať...
Nakláňal sa..Bol bližšie a bližšie...Keď zrazu..

,,Čo sa to tu děje?!.."Otázal sa vo dverách Tao..Moja záchrana..V tom momente ma Marcus pustil.

,,Nič len..Som jej ukazoval kde je kůpeľňa.."
Usmial sa na mňa a ja som okamžite utiekla..Schovala som sa za Taa..
,,Uvidíme sa..Laura.."
Zasmial sa Marcus na čo som sa trochu roztriasla..

Zavŕtala som sa do Taového pyžama..Bolo tak voňavé. Už viem čo už nenájde..

Zastavili sme až v izbe v ktorej ma Tao posadil na posteľ..

,,Čo sa tam dialo?.."
Otázal sa a ja som sa v tom okamžiku rozplakala..

,,Ja..Nev--" prerušilo ma otvorenie dverý..

,,Tao nemáš mi požičiať vreckovky?.."Otázal sa Martinus vo dverách no keď ma uvidel tak sa otočil..

Tao hneď zareagoval a chitil za rukáv a posadil na zem.

,,Tak.."
Tleskol Tao čím prerušil to ticho..Ticho bez jediného pohľadu na neho..To ticho , užierajúce moju dušu..Môj zmysel žiť bol minútou a minútou menší..

V tom sa ozval Matinus..
,,Laura...Ja som...-----------

I DON'T NEED YOU (SK FF.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora