20.

73 6 1
                                    

,,Ja ....Asi by si už mala ísť do vnútra...." Povedal Tao, ktorý sa odo mňa odtiahol.      ,,Ale mne sa nechce..." Zasa som povedala niečo čo som nemala.   ,,Ja viem , ani mne sa nechce ťa pustiť, no nemáme na výber srdiečko." Krásne ma oslovil a venoval mi jednu pusu na líčko.Nebránila som sa, pretože som bola opitá.. Iný zámer tam nebol, preto som si ho pritiahla do objatia.

,,Srdiečko..Už musím ísť." Povedala a dal mi pusu na čelo.  ,,Maj sa.." Povedala som a otočila som sa na odchod.


,,Ahojte!!" Zvrieskla som a  hodila sa na sedačku.   Nikto sa neozýval, tak som sa pobrala do izby.


***


*crnn crnn*    Zobudil ma zvonček. Silná chuť zvracať ma donútila vybehnúť z postele a utekať priamou čiarou rovno do kúpeľne.  ,,Dobré ráno mladá slečna."  Povedala mama keď som do nej na schodoch narazila. Neodpovedala som, no v sekunde som sa strepala a zacítila pálivú bolesť v hlave.   ,,Noták vstaň.." Povedal niekto predo mnou.  ,,Uhni!!" Zvrieskla som na Marcusa a v sekunde som sa ocitla v kúpeľni.


***


Vyliezla som zo sprchy, pretože som bola celá špinavá a smradľavá.  Zabalila som sa do uteráku, a vyšla z kúpeľne.   ,,Ahoj.." Povedal Marcus a pritlačil ma ku stene.    ,,Necháš ma aspoň prezliecť sa?ďakujem..."   Ignorovala som jeho prekvapený výraz a podliezla jeho ruky. 

 Utiekla som do izby v ktorej som zo seba spustila uterák.  Zvrieskla som, keď som na sebe zacítila ruky.   

Okamžite som sa zohla po uterák a otočila som sa na osobu, už s obmotaným uterákom okolo seba.  ,,Ty...." Povedala som a venovala mu jednu kopačku medzi nohy.    ,,Noták vstaň..." Posmešne som sa usmiala a  a rýchlo, pokiaľ sa válal na zemi som si navliekla športovú podprsenku a popod uterák som si navliekla tanga.    ,,Au.." Povedal a vydela som že plače...Asi som to prehnala..   Rýchlo som si navliekla bratovo staré tričko, ktoré mi bolo po kolená a zohla som sa k nemu..   ,,Ja..Prepáč mi.." Povedala som sediac nad ním.    ,,Odčiň to..." Povedal a už už ma chcel pobozkať, no j som sa uhla.  ,,Vstávaj!!Okamžite..A vypadni!.."  Povedala som a on sa postavil.        Podišiel ku mne na čo som cúvla.Chitil ma aby som sa nemohla hýbať, a urobil mi jednu značku na krku.    ,,Hajzel!" Zvrieskla som a on sa usmial.   ,,Ešte som neskončil..." Povedal a pritlačil ma na stenu.Tam ma pobozkal a následne zo mňa strhol tričko.    ,,Uvidíme čo povie Tao na toto."   Usmial sa a na kľúčnej kosti mi urobil značku.   ,,Prepáč..." Povedal a odtiahol sa so mnou od steny.V tom som na zadku zacítila ostrú bolesť a došlo mi že mi po ňom pleskol.

,,Čo to má znamenať!?"  Zvrieskol niekto od dverí.   ,,Martinus!?"   Zvrieskla som a Marcusa držala čo najbližšie u seba.  Zohla som sa po tričko ktoré som si natiahla na seba.   ,,Ty kurv*!!!"  Zvrieskol a so slzamy v očiach utiekol.   ,,Počkaj!!"  Zvrieskla som  a chcela odýsť, no Marcus ma chitil za ruku.   ,,Ešte sme neskončili.." Povedal a jeho ruka sa dostala tam kam sa dostať nemala...  ,,Oh..." Vydral sa vzlyk z mojich úst, hneď na to čo stlačil moje ňadro.    ,,Ty hajzel..."  Odstrčila som ho od seba a hneď na to vo dverách uvidela Taa..   ,,Ja...Ja...Ahoj..." Povedala som a on sa v momente vytratil preč...Rozbehla som sa za ním..Teda...Za Martinusom.. 

I DON'T NEED YOU (SK FF.)Where stories live. Discover now