8💫

2.9K 228 28
                                    

Ráno mě probudilo slunce, které mi svítilo přímo do obličeje. Rozlepila jsem svoje oči a rozhlédla se po cizí místnosti. Fajn, až tak cizí mi zase nebyla. Sice mě trochu bolela hlava, ale ze včerejška jsem si pamatovala naprosto všechno do každého detailu. Obrátila jsem se na druhý bok a své nahé tělo jsem přikryla peřinou. K mému překvapení vedle mě bylo jen prázdné místo a Marcus nikde. Na skřínce naproti mě byl složený ručník a pod ním jedno z Marcusových triček. Oboje jsem vzala a vydala se vysprchovat a obléct do koupelny. Díky včerejší noci jsem se cítila až podezřivě skvěle...

"Kurva" rozčiloval se Marcus, když z pánvičky seškrabával připálené lívance. To už jsem nevydržela a rozesmála se naplno. "Jak dlouho už tu jsi" zeptal se naoko uraženě. "Moc dlouho ne" odpověděla jsem mezi smíchem. "Chtěl jsem nám udělat ke snídani lívance, ale sama vidíš, jak to dopadlo." Sám se nad tím po chvíli pousmál. Pak mu jeho pohled spadl na moje tělo, které bylo zakryté jen jedním z jeho triček a pod ním jsem měla jen spodní prádlo. Skousnul si spodní ret a přešel ke mě blíž. "Tak když už jsi vzhůru, můžeš udělat snídani ty" zašeptal a následně mi zkousl ušní lalůček. Omámeně jsem přikývla a rozhodla jsem se udělat pro jistotu nové těsto na lívance, které jsem následně bez nějaké katastrofy upekla. Naházela jsem na to nějaké ovoce, které jsem našla u něj v ledničce a plný talíř postavila před něj. Vděčně se na mě usmál a okamžitě se pustil do jídla.

"Asi by jsme si měli promluvit o tom včerejšku" ozval se za mnou Marcus, když jsem dodělala nádobí. Nevěděla jsem, co z toho vznikne, ale vydala jsem se za ním do obýváku. Sedli jsme si naproti sobě a on se na mě vážně zadíval. "Vím, že teď mě budeš nejspíš nenávidět, ale myslím, že by jsme na to měli zapomenout. I kvůli Annie. Přece jenom je to tvoje nejlepší kamarádka a kdyby se to dozvěděla, asi by ti nepoděkovala" řekl a sklopil pohled k zemi. Ve mě se začalo mísit hned několik emocí najednou. Přes smutek, zlost až k agresivitě... "Ouu... takže když ti Ann nedala, našel sis mě, dalo by se říct využil a teď z toho vycouváš, protože jsem její nejlepší kamarádka? Na to jsi měl myslet včera, než jsme se spolu vyspali sakra! Jdi do hajzlu, Gunnarsene" zakřičím. V rychlosti na sebe natáhnu kalhoty a nějak se nasoukám do bot.

Vydám se do parku, protože tu v tuhle hodinu moc lidí nebývá. Sednu si na lavičku a pozoruju potůček, který protéká celým parkem. Vážně jsem byla tak blbá a skočila mu na to? Proč jsem udělala takovou kravinu, jako vyspat se s Gunnarsenem?!



First Kiss | FF Marcus & Martinus Kde žijí příběhy. Začni objevovat