Neudělala jsem ale ani 4 kroky a kolem zápěstí se mi omotaly dlouhé prsty a škubnutím mě stáhly zpátky. V další vteřině jsem byla zády přimáčknutá na zdi nejbližší budovy a Marcus se celou vahou o mě opřel. "Nepůjdeš nikam, dokud tohle nedořešíme" zavrčel mi těsně u ucha a svůj stisk kolem mých zápěstí ještě zesílil. "Tady už není co řešit, takže mě laskavě nech odejít." "Já jsem s tebou ale ještě neskončil..." "Ale já s tebou ano. Jedině, že bys mi vysvětlil, co mělo znamenat, když mi Justin řekl 'TA Nicol - ta, která se kamarádí s Marcusovou holkou'. Protože to by mě opravdu zajímalo" vyštěkla jsem a čekala na jeho reakci. Ta přišla o chvilku později, když Marcus v obličeji naprosto zbledl a v očích se mu něco změnilo. "Přísahám, že až ho znovu potkám, zabiju ho" zkonstatoval a konečně se odtáhnul.
Domů jsem přišla jak jinak než bez vysvětlení a tak mě nenapadlo nic jiného, než se na to všechno zeptat Martinuse. Sice mi trvalo, než jsem ho přemluvila, ale nakonec svolil. Netrvalo to ani tak dlouho a už přešlapoval před vchodovými dveřmi.
"Ahoj" zašeptal mi do vlasů, když jsem otevřela a on si mě okamžitě přitáhnul do těsného objetí. Odpověděla jsem mu na pozdrav, odtáhla se o poodstoupila ode dveří, aby mohl projít dovnitř. Procházel kolem mě s ledově neutrálním výrazem, což bylo u něj nezvyklé. Vždy se usmíval a když výjimečně ne, aspoň v očích se mu odrážely jiskřičky. Ale dneska ne...
Jako první jsme došli do kuchyně, kde jsem nám nalila vodu do skleniček. "Tak jak se ti líbilo na fotbale?" zeptal se. "Bylo to fajn, ale že by mě to zaujalo tak, abych tam chodila každý týden? Promiň, ale ne..." uchechtla jsem se trochu a i on vytvořil menší úšklebek, který hned ale zmizel. "Ani kvůli mě bys tam nechodila?" zeptal se s nadějí v očích a opatrně mě chytil za ruku. "Dalo by se o tom popřemýšlet" odpověděla jsem.
Sedli jsme si naproti sobě, abych mu mohla vidět do tváře. "Seš si jistá, že to chceš vědět?" zeptal se ještě pro jistou. Tím docílil ale akorát toho, že mě to začínalo zajímat víc a víc. Pokývala jsem hlavou na souhlas a čekala, co všechno se dozvím.
Dneska o trochu kratší, ale slibuju, že zítra bude o to delší 😏💖🔥 každopádně do konce nám zbývá tak 5 kapitol (možná i méně)💛
Xx Terez ✋
ČTEŠ
First Kiss | FF Marcus & Martinus
FanfictionTenkrát jsi se na mě podíval svým tmavým pohledem tak, že jsem měla pocit, že mi vidíš i do toho nejzapadlejšího koutku duše. Ale nejspíš jsem se pletla... Beztak to všechno pro tebe neznamenalo nic...