O 5 let později (Martinus)
Unaveně jsem sebou hodil na gauč a začal procházet další haldu dopisů, které se mi tu zase za ten týden nastřádaly. Nejdřív tu byly dva z banky, které jsem ani neotevřel a rovnou je hodil na stůl. Pak tu byly nějaké reklamy, jeden dopis z práce a i to přistálo u výpisů z banky. Zaujal mě ale ten poslední. Na béžové obálce bylo krasopisně napsáno mé jméno, ale nic víc jsem tam už neobjevil. Opatrně jsem roztrhnul obálku, ze které jsem následně vytáhnul perleťový papír. Až když jsem ho otočil, zjistil jsem, že to není jen tak obyčejný papír. Nechtěl jsem, ale i přes to jsem si to přečetl.
Nicole Grier & Sam Garcia
si Vám dovolují oznámit, že se rozhodli pro společné příjmení a vstoupení do svazku manželského
dne 15. května 2018 v 11:30A doufají, že i Vy budete u vyslovení jejich společného "Ano"
ve Frogner Park v Oslu
V tu chvíli jako by se se mnou všechno zatočilo a moje srdce se zastavilo. Tak přece jen je to pravda...
Sice vím, že náš vztah byl něco jako taková "dětská láska", ale i tak ten rok co jsem s ní strávil, byl nejlepší v mém životě. Ano, možná jsem někde v kousku duše tenkrát věděl, že to nemusí vydržet až do smrti, ale i tak jsem si to bezmezně přál.
A i ty 4 roky po našem rozchodu jsem si nenašel nikoho jiného v naději, že se třeba jednoho dne objeví před mými dveřmi s tím, že mě pořád miluje. Možná bych si měl k zajít psychiatrovi...
Ona se bude za dva týdny vdávat a já tu pořád přemýšlím nad tím, jaké by to bylo, kdyby byla pořád moje. Ale jestli je s tím vypatlancem šťastná, nechci jí to kazit a samozřejmě jí to budu přát.
Nějak jsem přemýšlel, jestli tam vůbec chci jít a vidět jí, jak si bere někoho jiného. Ale nakonec jsem se rozhodnul, že tam zajdu. Přece jenom jsem jí delší dobu neviděl. Každý den mi chybí ty její nádherné upřímné oči, usměvavé a plné rty, ale stejně nejvíc mi chybí ten způsob, jakým jsme se na sebe vždy dívali.
Ale jak hádám, tohle všechno už pominulo a Nicole se posunula dál. I já už jsem to několikrát zkoušel, ale prostě mi to nějak nevychází. Možná že až ji uvidím s tím jejím snoubencem na vlastní oči, pochopím, že už je opravdový konec a žádná moje největší touha, kterou byl šťastný život s ní, se už nevyplní.
Ale kdo ví...
A je to tady... 👐 klidně se vsadím, že jste takový konec nečekali 😂😂 ale abych řekla pravdu, tohle jsem měla v plánu už od úplného začátku 🙊 no ale abych se dostala k tomu všemu co vám chci říct...
Tak za prvé bych vám chtěla opravdu hrozně moc poděkovat 💖 i přes to že jsem chtěla s touhle knížkou skončit, nenechali jste mě a svými nádhernými komentáři jste mě zase namotivovali a pak z toho vzniklo tohle no... 😏💖 vážně vám za všechno moc děkuju 💞💞
Pak tu byly otázky, jestli bych nechtěla udělat i druhý díl a tak rovnou říkám, že pokračování nebude👐
A teď k novému příběhu... 🎉
Nová kniha bude opět o M&M, ale nejspíš to bude poslední fan fikce, kterou na ně napíšu, tak uvidíme... 🙊
Vyjde teď v sobotu 30.9.💖❤Tak doufám, že se zase uvidíme u další knížky 💖
Love you 💖
Xx Terez❤
ČTEŠ
First Kiss | FF Marcus & Martinus
Fiksi PenggemarTenkrát jsi se na mě podíval svým tmavým pohledem tak, že jsem měla pocit, že mi vidíš i do toho nejzapadlejšího koutku duše. Ale nejspíš jsem se pletla... Beztak to všechno pro tebe neznamenalo nic...