"Direktore Price,prvenstveno mi je žao jer smo u ovakvim okolnostima ali ništa nisam mogla da učinim po tom pitanju,jer kao što vidite, ja nemam pojma o čemu se ovde radi.Da mi niste rekli razlog svog poziva ne bih uopšte znala zašto sam ovde,međutim,kada sam već tu mislim da je pravo vreme da rešimo ovaj problem,zar ne?"
Glumljenje anđela dosta pomaže u ovakvim situacijama,jer ko bi uopšte posumnjao na slatku,veoma finu,I razumnu devojku koja,pored toga nosi naočare ?
Da se razumemo ,ja nisam kriva ali ulizivanje I gluma dosta pomažu u ovakvim sitauacijama,bio ili ne bio kriv,jer ako kojim slučajem budeš kriv,možeš se izvući na tu foru.
Sad sam setila kada sam u staroj školi zaključala domara u ostavu,uzela kantice raznih boja,bombone,lepak,razne neke tkanine I ...ma nije bitno.
Samo da naglasim,to je bila najbolja stvar ikad, jer sam sve sama uradila,mislim,ja sam izazvala najveći skandal u školi I dobro se zabavila.
Poenta je da sam se zabavila,poprilično gledajući te jadne profesore,prouzrokovala najveću pometnju u istoriji te skole I sve to u senci.
Najbolji je zločin kada ostanes neuhvaćen,zar ne?
Ja sam,može se reći, đavo u koži anđela ili vuk u jagnjećoj koži,što je stvarno kul...I uopšte nisam slušala ovog šmokljana ovde.
Rado bih prevrnula očima ali mi to ne bi pomoglo,vec suprotno,ali ako ćemo iskreno niko ni ne voli direktore škola,posebno kada su u njegovoj kancelariji,ako nije poremećen ili u rodu sa istim I uhhh!
Mrzim ovu ovde, jer bih bila na času informatike u ovom trenutku ,I mogla bih da hakujem onog slatkog dečka ,što bi išlo malo teže jer ne znam kako se zove,ali hej,postoji I baza učenika škole u koju bih rado provalila I saznala neke ultra tajne podatke,poput imena ili adrese(jako tajno),pomoću kojih bi mu hakovala ili neki profil ili računar ili možda,čak,I organizovala slučajan susret i...
Opet sam odlutala,previše gledanja raznih serija I čitanja,jer mi je mozak sad uposlen razrađujuci plan kako da se dokopam tih podataka ili čitav niz dogadjaja koji bi se mogli desiti,koje bih ja pažljivo iscenirala,I došla do onoga što želim.Osećam se poput Camerona Dallasa u onom filmu Expelled.Jbt ali bih sad rado slinila,dečko je prelep.
Definitivno zvučim kao razmažena princeza,što I jesam,ali takva sam.
Roditelji su krivi jer su mi plaćali dodatne instrukcije iz informatike,kao I razne knjige da bih razvila moždane vijuge,što je dovelo do toga da razmišljam kao neki kriminalistički boss ili neki poremećeni psihopata, čak mislim da I nisam daleko od toga,I da počinjem da verujem u horoskop.
Odakle mi sad horoskop?Pa iskreno nemam pojma ,ali kada mi se ignoriše neka osoba onda razmišljam o svemu I svačemu,što upravo I radim,I sada verovatno izgledam kao retardirana ovca, ali koga briga?
Nikog,ali prvo da se vratim na horoskop.
Ja sam Skyler Veronica Walls
Jedinica sam
Rođena 17. novembra 1999.godine što znaci da imam 17 I da sam škorpija u zodijaku,nezgodno,a svi znamo,barem oni koji čitaju horoskop,da su one tajanstvene,mračne,sexy,perverzne,I da imaju najveću mogućnost da postanu psihopate.
Razlog da počnem da verujem u horoskop,koji čitam čisto iz zabave,ali zar velike opsednutosti ne nalazimo u malim stvarima I sad bih rekla neke primere ali moram da se vratim na slušanje direktora.
"...I Evelyn prvo bih tebe da salušam,jer si ti optužila ovu divnu,ljubaznu ucenicu što je retko sada,I nije prvi put da si ovde zbog sličnih situacija ,pa kreni."
I tako Skyler postiže udarac,skida sumnju sa sebe I zarađuje status uzorne učenice.Misija uspešna a sada da čujemo preslatku Evelyn,povraća mi se.
"Direktore,ne bih bezveze dolazila ovde da nije bitno ali ta torbica mi je poslednji poklon od pokojne bake,koju sam zaista volela I za koju napominjem da je užasno skupa i da samo je želim nazad."
Gotovo plačnim glasom kaže,uhh izgleda da imam konkurenciju ali bukvalno.
Mrzim je jos više ,jer radi na istu foru kao I ja,što je čudno jer te kuje obično misle da poseduju ceo svet pa drskošću isteraju svoje.Znači imam posla sa pravom zmijom.
"Ne razumem zašto nosite te firmirane i skupe stvari u školu,jer vam sigurno nisu potrebne tokom časova ,škola vam služi za učenje a ne kao modna pista."
Puhne iznervirano,pa nastavi.
"Vi deco ste stvarno ludi u današnje vreme,kad sam ja išao u školu toga nije bilo.Bili smo kulturni,barem većina,a danas se čudim kada upoznam ljubaznog učenika.Strašno u čije ruke ide ovaj svet.
Zašto sumnjate baš na gosp.Walls?Rekli ste o toj torbici ali ne i zašto mislite da ju je gosp.Walls uzela?Požurite malo,nemam ja ceo dan za te vaše gluposti.""To nije glupost,to je skupa torba,Pradina torba, i vredi više od ove prostakuše ovde zajedno sa odećom na njoj."
Kučka me gadljivo odmeri i frkne nosom.Da li opet treba da naglasim da je mrzim i moja odeća nije jeftina već normalne cene.Farmerke i duks su iz H&M-a i obula sam bordo Puma Fenty patike.Šta mi fali?Ništa,mozda plastična faca i kučkasti stil i "Prada" torbice i sve najsuplje stvari i glupost i aaa!Jebeno ću je zadaviti jednog dana.
Iako nisam neki vernik zahvaljujem Bogu što imam normalne roditelje.Dobri su,barem prema meni.Ne vidim potrebu da se rasipam novcem kud stignem a mogla bih,da želim.Mama mi je kardiolog a tata senator što jasno govori da imam para i više nego što mi je potrebno ali ne radim to jer sam lepo vaspitana.Majka nije radila sve dok nisam napunila 8.godina a tata nije bio na takvoj poziciji tada i uvek su imali vremena za mene.I sada kad imam 17 ponašaju se kao da imam 5 ali volim ih,nisu tako često kući ali ne krivim ih,štaviše,imam normalnu privatnost za jednu sedamnaestogodišnjakinju.Uvek sam bila čudno ali srećno dete.
Nakon što Evelyn završi sa izlaganjem,koje me nije ni mrvicu povredilo,pogledam u ljutog,bolje reći besnog,direktora koji izgleda da će da eksplodira.
Jedva čekam da joj se dere a sad kad bih uspela u ove 2 sekunde da nadjem školski razglas.Nije fer da samo ja uživam u ovome.Skenirala sam prostoriju i videla ga na,otprilike,polovini direktorovog stola a sad da shvatim kako da ga neprimetno uključim.Hmm,možda moja lična fora sa padanjem.Pomerim malo stolicu unazad a ja se nagnem napred i još sam malo unazad i bingo!'Poletela sam napred i položila dlan tačno tamo gde je prekidač za razglas i uključila ga.Jess!
"Jeste li dobro gđice.Walls?"zabrinuto me upita,odveć meni drag direktor,koji me zabrinuto pogleda.
Pa sad,nije da uplakan pogled ne pomaže u ovoj situaciji.Trebalo bi da budem glumica jer plačem a nije me briga šta ova kosturka ima da kaže i sada se apsolutno divim sebi jer sam tako nadarena.
"Vidite šta si uradila Evelyn!"
Direktor bukvalno vrisne.Auu, nisam se nadala ovome ali izvodim mali ples iznutra.
"Prvo optužuješ ovo jadno dete bez argumenata a onda je vređaš i na kraju je i rasplačeš!Nisi normalna!Iste sekunde da si mi dokazala da je ona kriva za tu krađu ili si 3 dana suspendovana iz škole."Pihh ,može i 3 meseca što se mene tiče.
"Ja,ja...nije fer prvo mi ukrade dečka a zatim i torbu!Sve je bilo dobro dok ta svinja nije došla"
Uplakano vrisne i izleti iz kancelarijeSad 100% imam Wtf facu a kad pogledam u direktora vidim da smo u istoj situaciji.A sad kad malo bolje razmislim kad sam ja to njoj ukrala dečka?
"Izvinite zbog nje,izgleda da je imala neki blaži slom živaca."
Ouchh to se čuje na razglasu"Sada možeš da ideš i osobeđena si poslednjeg časa"
Pokupim torbu sa poda i izađem iz kancelarije.
Znate onaj trenutak kada svi bulje u vas,epa to je upravo taj trenutak.
Onima koji citaju se izvinjavam zbog grešaka i molim vas votajte
Love ya
YOU ARE READING
Kako se rešiti kraljice škole?
Teen FictionPrva nedelja škole,huh? Loše Prva nedelja škole u novoj školi? Još gore Prva nedelja škole u novoj školi sa prilepljenom 'kraljicom'škole i njenom svitom? Polovica od najgoreg Prva nedelja škole u novoj školi sa nakačenim pijavicama za vratom i poja...