Znam da mrzite obaveštenja(ja ih užasno,užasno mrzim)ali moram da razjasnim neke sitnice.
Pod 1.
Ideja priče nije nešto originalna,hoću reći da verovatno ima sličnih priča na nekom drugom jeziku ali iskreno se trudim da je napišem.Pod 2.
Oni koji samo čitaju,što sam ja bila do skora,ne razumeju baš da nije uvek lako napisati nastavak i da je to teško.Ja sam se takodje ljutila na pisce kad ne postavljaju redovno nastavke ali sada razumem da na pisanje,s' pisanjem takodje mislim i na postavljanje nastavaka,utiče još dugi niz faktora.Ponekad smo sprečeni,nekad umorni,a nekad nam se jednostavno ne piše tako da vas molim da imate razumevanja ako mi nastavci kasne.Pod 3.
Takodje želim reći da ću ubuduće nastavke postavljati vikendom ili kasnije u toku dana jer počinje 'služenje zatvorske kazne'za malu i veliku decu(ok wtf) tj. počinje škola.Pod 4.
Trudiću se da nastavci budu uredni i jasni,da imaju smisla i da su povezani.
Ako nekad nema nastavka nemojte se ljutiti već budite strpljivi.Pod 5.
Moji će nastavci uvek imati barem po 1000 reči a za to mi treba najmanje sat vremena,koje provedem sedući ispred računara ili tipkajući na tabletu(telefonu) što mi je pomalo bolno i neudobno(posebno kada na fizičkom povredite trtičnu kost) tako da pokušajte me razumeti.Pod 6.
Kroz glavne likove(pozitivce) ću iznositi svoje stavove,koji nekada neće biti po vašoj volji,ali svi imamo pravo na mišljenje.Negativci će uglavnom predstavljati ono čemu se protivim( kao što su rasizm,diskriminacija,homofobija,ponašanje današnje dece itd.)Pod 7.
Neću trpeti vredjanja nepristojnih osoba ili hejtera jer vas niko ne tera da čitate moju priču.Pod 8.
Ako imate nekih nedoumica u vezi sa pričom javite se u inbox(ne grizem)Pod 9.
Očekujte da ću u neko vreme, verovatno ne u skorije,postaviti priču pod 'private' tako da se nemojte iznenaditi ako ne možete day pročitate nastavak.Pod 9.
Molim vas da votate i komentarišete jer puno znači a vama je za vote potrebna samo 1 sekunda a za komentar koji minut.Pod 10.
Imam privatni profil na kome čitam a ovaj služi za pisanje.Ja na drugom profilu zapraćujem osobe koje pišu priču jer se trude i zaslužuju nagradu za to tako da očekujem slično od vas.Pod 11.
Kratka obaveštenja ću ubuduće verovtno stavljati na kraju poglavlja a duga će biti kao ovo.Pod 12.
Svima veliko hvala koji čitaju i drago mi je da izdvajate vaše vreme da pročitate moju priču.Očekujte da ću osobe koje redovno votaju+komentarišu zapraćivati i povećivaću im nastavke jer su obzirni prema meni,kažem da se ne iznenadite ako dobijete follow ili posvećeni nastavak.Nastavak ide sutra danas sam bila zauzeta a kasnije ću opet biti
Hvala
Love you all💕
ESTÁS LEYENDO
Kako se rešiti kraljice škole?
Novela JuvenilPrva nedelja škole,huh? Loše Prva nedelja škole u novoj školi? Još gore Prva nedelja škole u novoj školi sa prilepljenom 'kraljicom'škole i njenom svitom? Polovica od najgoreg Prva nedelja škole u novoj školi sa nakačenim pijavicama za vratom i poja...