Gucci

141 19 5
                                    

  poslušajte pesmu vrhh je😍

Šta uraditi ako vam neprijatelj broj 1 da broj njegovog računa?

Odgovor je sasvim logičan.

Otići u tržni centar!!!

O,oo da!Trebaju mi nove converse patike,bele,da budem preciznija.

A i mogla bih da odem kod frizera,nekog ekstra skupog,da mi skine farbu sa kose.
He he,možda i ispadne nešto dobro iz ovog,pff!Barem za mene.

S obzirom da imam Bff, i da ta bff mrzi Evelyn, idem sa njom.

Ughh,izgleda da će Evelyn sasvim brzo ostati ispražnjenog računa.

Mislim da je red da o tome obavestim Harper.

Za: Harper

Od:Slyler

Hej!Idemo u tržni centar,he he,trebamo izprazniti nečiji račun.Nadjemo se ispred Zare za pola sata? Xo xo

Nakon nekih 3 minuta Harper mi je odgovorila.
Već sam počela da mislim da su je oteli vanzemaljci.
Baš sam maštovita.

Od:Harper

Za:Skyler

Naravno! Već sam mislila da ćeš sama da se počastiš...
Vidimo se tamo za 15 minuta(znam da nisi daleko😝) :*

Tipična Harper.

20 minuta kasnije...

Kasnim.

Prokleto kasnim!

Ako izvučem živu glavu od pošasti zvane Harper kupiću sebi nešto u Gucci-ju,pod obavezno!

Hmm,kada malo bolje razmislim svejedno ću kupiti nešto tamo,jer Harry preslatki Styles tamo kupuje svoje divne cipele i neverovatno jebena odela.

Dap,moram nešto tamo kupiti.

Nakon nekih minut ili 2 naišla sam na Harper koja je izgledala kao da će da razori celu planetu Zemlju...hm...možda i Mesec uz to,kada malo bolje razmislim.

Samo se šalim!Ni ne primećuje me jer flertuje sa nekim dečkima.
O da!Ima ih troje i totalno su tumblr tip momaka.
Jebeno!
Nadam se da nisu umišljeni jer ne trpip umišljene mamine maze.

Harper,Harper-izdah.
Jeste da si mi frendica i to najbolja,ali izgledaš kao zatelebana ovca ili kao tele koje gleda u šarena....Jesu lepi ali ima i boljih.
Zaglavila sam sa njom i moram da je vadim iz živog peska.Super Skyler kreće u akciju!
Bada bar an a!!!
He he, obožavam da maštam o sebi kao super heroju.
Pa što se mora,mora se.

"Harper"viknula sam kao zadihana od trčanja i krenula polako da kaskam do nje.Jbg,treba mi diverzija ako želim brzo i bezbolno da je iščupam odatle.
Tinejdžerka i poludeli hormoni,ovo ono,blah blah blah!Ne treba mi zamišljeni zaljubljeni sanjar već budal sa kojom ću da se zezam i planiram kako da osvojim svet.
Bu a ha ha!-samo me zamislite kao Grincha.

"Hej!Pa gde si ti?Tražim te svuda a ti ovde.Zar nismo trebale da se nadjemo kod H & M?"-znate kada kažu da je napad najbolja odbrana...

"Ouh,izvini Skyler,potpuno sam zaboravila no,da te upoznam sa dečkima.
Ovo je Max"pokazuje ma plavušana sa hazel očima a bio bi mi kjut da nije plav"zatim Aidan"svetlo smedj sa tamnim očima koji mi je i mahnuo!Plus,definitivno plus"i na kraju je Blake"hmm,ovaj Blake je neodoljiv i totalno moj tip-tamno plave oči,crna kosa i lepo oblikovane obrve!
Uhvatili ste me!Ja totalno na licu prvo pogledam obrve pa sve drugo.Weirdo!Hahah,znam to već.

Kako se rešiti kraljice škole?Where stories live. Discover now