Razlog mržnje

177 26 12
                                    

Poslušajte pesmu vrhh je 😍😍





Nakon što sam se najela k'o stoka,što znači da sam puna energije,bila sam spremna pronaći mog tupavog ali veoma voljenog rodjaka.
Verovatno je u gostinskoj sobi.
Charlie je,kao što rekoh, veoma čudan stvor ali ga zato i volim.
Baš se pitam šta li mi je ovog puta doneo.
Puna neke sreće i očekivanja sam pokucala na vrata gostinske sobe jer iskrena da budem ne bih da upadnem unutra i vidim nešto što bi me zgrozilo za ceo život.Mislim,svi znamo kako glavne junakinje u knjigama samo ulete u nečiju sobu i vide nešto u najmanju ruku odvratno,bolno i bla bla bla.
Charli je ,uz to,veoma čudna osoba sa još čudnijim mislima da se ne bih začudila da unutra pronadjem slona sa sve indijskim maharadžom na njegovim ledjima.
Dap,Charlie je jako čudan.

Kuc! Kuc! Kuc!
Nakon sati i sati kucanja,nekih desetak sekundi zapravo,vrata se nisu otvorila.Pa nek' ide sve u peršun jer ja ulazim.
Bože,oprosti mi zbog mojih misli koje će se ubrzo pokvariti zbog mog ludog rodjaka.
Stisnula sam kvaku i ništa,gurala sam i gurala,kucala kao nekakva ludača ali opet ništa.
Pa,izgleda da danas neću pokvariti svoj mozak rekla sam sebi,usput,slegnuvši ramenima.

Sutradan

Mrzim školu.
Mrzim Evelyn.
Mrzim svoju kosu ujutru.

Trenutno sam u stanju jutarnje mrzovolje zbog škole i mrzim ceo svet trenutno.
Škola me psihički ubija.
Prošlo je celo veče i nisam videla Charlia juče jer je otišao da razgleda prostor za novi fitness centar.
Pifff,nisam dobila svoj poklon.
Kao i uobičajno sa svojim ćaknutim mislima sam ušetala u školu.
Danas je sreda,polovica radne nedelje,i hvala Bogu još malo će vikend.
Kako tinejdžeri proživljavaju od subote do subote.
Danas imam jedan čas sa Joyce.
Nedostajala mi je ta ludača.
Uh,brzo sam se vezala za nju ali nema veze,nisam ja poput onih hladnih likuša u knjigama koje sebi ne mogu dopustiti prijetelje i ljubav a na kraju uvek završe sa njima.
Zato se neću odupirati već ću jednostavno uživati u svom ružičastom mehuru sreće,koji se raspuknuo čim sam videla odredjenu osobu u čizmama od zmijske kože.
Zbog njenih jebenih čizama je ubijeno nekoliko zmija.
Mrzim ljude koji dozvoljavaju ili podržavaju ubijanje životinja radi modnih dodataka.
Na moju sreću nemamo zajednički čas pa je ne moram gledati ovako rano ujutru.
Pa istorijo nadam se da me nećeš smoriti.
Nakon istorije,koja me nije smorila jer smo radili Stari Egipat a ja volim te stare religije,imala sam još tri časa(književnost,matematika i biologija) došao je na red izborni predmet.
Filozofija.
Nekome je ona verovatno dosadna ali ja je obožavam.
Nije ona samo tamo neka nauka o ljudima koji su nešto rekli to je za mene umetnost.
Oblikovanje ljudi i njihovog razmišljanja,pokretanje ratova,stvaranje mira putem reči,promena celokupnog režima radi nečijih reči meni je predivno.
Jezik je ljudska tekovina i fascinira me na koji način on utiče na dešavanja u svetu.
Ovo,inače,nisam ja rekla već moja štreberasta strana.
Filozofiju imam sa Joyce i X-om ako sam ih lepo razumela.
Ko mi je kriv kada nisam želela prve nedelje da se posvećujem školi,zato sada ni ne znam ni ko sve ide samnom na ovaj čas.

Ulazeći u učionicu začula sam dozivanje svog imena iz zadnjih klupa.
X
Hmm,gde li je Joyce?

"Hej!Zar na ovaj čas ne ide i Joyce?"

"Ide,ali joj se ne da slušati o rečima nekog starkelje od pre hiljadu godina"
Odgovori mi X sa krokodilskim osmehom.Da li ga nekada od skida sa face.

"Strašni koliko njoj znači edukovanje,nego zar neće dobiti još jedan neopravdani?Ima već jedan od petka ja mislim"

"Ma izvukla se ženskim oružjem,khm khm,a direktor je po tom pitanju malo labav jer kako on kaže pored toga što radjaju moraju trpeti i tu torturu jednom mesečno pa im dopušta da odu kući ako mu to zatraže."

"Pametan neki direktor.Nego odoh ja da sednem negde jer će čas početi za dve minute."

"Sedi ovde samnom"

"Sešću ovde jer me mrzi da tražim neko drugo mesto i da te odmah u startu upozorim da budeš dobar jer volim ovaj predmet. "

"Ma ja sam dobar"
Kaže sa psećom facom koja mi je jadna jer je jednostavno glupa.

"Ma kao buva u pantalonama"odgovorim mu sarkastično.

Hteo je nešto reći ali ga je prekinuo profesor koji je došao pre zvona.
Seronja.

Nakon filozofije imala sam još Francuski i to je to za danas.

Školski časovi su mi gotovi,hvala Bogu, jer sam se smorila i želin ić' kući spavati.

Čak mi je i filozofija presela jer smo radili Zaratustru,nekog tamo Indijca valjda,koji je smatrao da žene služe samo za radjanje,kuvanje i te stvari pa sam više od pola časa provela prigušeno se smejući zbog X-a.

I tako sam ja nakon napornog dana u školi krenula kući ali naravno da me je nešto zaustavilo,tačnije nečija ruka.

Okrenula sam se i susrela sa vešticom iz devetog kruga pakla ili u prevodu sa Evelyn White.

Žašto jaaaaaaaaaaa?

Smorena od života i potpuno naživcirana sam pogledala u njene zelene oči.

Koji k?

Jesam li napomenula ranije to da trenutno obe imamo crvenu kosu a izgleda i zelene oči.Ja i pokvarena šargarepa ličimo.

Bože pogodi me sa jednim dijamantom upravo sada.

Na moju veliku radost na Evelynin račun večeras idem kod frizera.Jedva čekam moju plavu kosu nazad.

"Daaaaaa?"
Upitala sam smoreno razvlačeći slovo 'a'.

"Jadna devojko,prepoeučujem ti da se skloniš od Phoenixa jer on je moj,kapiraš MOJ!Da li trebam da ti crtam da bi shvatila?Ne shvatam šta vidi u tebi.Izvoli broj mog računa za frizerski tretnan.Ja držim svoju reč a tebi još jednom preporučujem da ne zabadaš tu tvoju malu i nepoželjnu njušku tamo gde joj nije mesto."
Frknuvši napuderisanim nosom okrenula se i krenula prema školi zajedno sa Evelynim minionom br.1 i Evelynim minionom br.2.

Fejkuša glupa.

Mrzim je
M R Z I M ! ! !

Nikada mislila nisam da ću zamrzeti nekoga u dva minuta.
Dap,nju sam zamrzela u dva minuta kada sam je prvi put srela.

To je ,inače, bilo moje prve srede u ovoj školi.
Zamrzela sam je u školskom toaletu.

Naime,kada sam krenula u toalet lupila sam u X-a,koga tada nisam ni poznala,i pomislila hej desilo se i to da Skyler lupi u nekog hotana.
Nasmijala sam se zajedno sa njim i razmenili smo par reči.Ja sam ga ostavila a on mi je dobacio da imam dobre noge i to je cela famozna priča.
Onda je ona,nakon nekih 3 minuta,upala u toalet i počela je da histeriše i da me vredja i još mnogo toga.
Od čitavih 15 minuta koliko se ona drala a koje sam ja iskoristila gledajući u svoje nokte i potpuno je ignorirajući bile su potrebne samo 2 uvodne minute da je zamrzim.
Cela glupost ni oko čega.
Pa barem imam broj njenog računa.
Mislim da ću pozvati Joyce da mi pomogne u njegovom pražnjenju😈

Vote+comment

Sledeći nastavak uskoro

Love u all 💕

Kako se rešiti kraljice škole?Where stories live. Discover now