Pseći kolačići i slano mleko

229 33 8
                                    

Nakon bežanja sa Harper,iako tehnički ja nisam bežala,završila sam u pet shopu.
Kako?Pa i ja sam se pitala kako do pre nekoliko trenutaka ali onda sam shvatila.
Harper voli svog brata ali,uvek postoji to  neko ali,je trenutno  jako,jako besna na njega.
Zašto?Pa to još uvek ne znam ali planiram uskoro da otkrijem.
Za ovo kratko vreme, oko nekih sat vremena, shvatila sam da je Harper jako eksplozivna osoba,ono baš eksplozivna.
Tokom vožnje je odvrnula muziku do daske i vozila je kao da sam vreća krompira, mada mislim  bi se i krompir pretvorio u pire,tako da mi je ispomerala sve organe i izazvala ogromnu mučninu koja baš nije prijatna kad ste u prodavnici  koja bazdi po životinjama i njihovoj čudnoj hrani.
Mada nije samo to u pitanju.Pored užasne vožnje,koju planiram što pre da zaboravim,tu je i nekontrolisano vikanje na ostale učesnike saobraćaja,kao i nepropisno parkiranje,takođe i prepiranje sa  prodavačicom.Da nadodam i naše upoznavanje pa i sami ste shvatili da Harper zaista jeste eksplozivna.Sada mi ostaje  da skapiram i njenu ljutnju na brata i zašto smo trenutno ovde.
Mačiji kašalj.
.Znate kad upotrebe onu frazu 'jednostavno kao i oteti bebi zvečku'?
Mislim da nemaju pojma o čemu pričaju.Najmizernije je kada uzimate nešto malom detetu,verujte to je kao,pa mogu reći,da izbije treći svetski rat,bez šale.
Kad smo već kod toga mogu napomenuti da užasno ,užasno mrzim malu decu. Nemam ništa protiv njih i stvarno  shvatam da ću možda  jednog dana imati decu ali trenutno ne mogu da ih smislim.
Jednostavno deca me ne vole pa sam im uzvratila na isti način.Ne brinite već znam da sam uvrnuta,ko nije?
Zar nije čudno to kako se stvari događaju u trenutku?Do skora sam živela na sasvim drugom mestu a sada sam ovde.Barem mi je lepo ovde i nadam se da ću steći još puno osoba za druženje.
Glupo je to kada ste sami.Znate šta je još gluplje?
Gluplje  je kada ste totalno u svojim mislima a neko vas sruši kao kulu od karata,rušilac je naravno Harper koja ne gleda kuda ide,i kada se nasred prodavnice prospete kao voda.
"Bože od kud ti ovde?!"zaprepašteno i na rubu smeha cikne Harper.
"Jebote, nisam Bog već Skyler i ti uopšte ne gledaš kuda ideš.Prestani se smejat' i pomozi mi da ustanem" pomalo nadrndano odgovorim,od sada,nespretnoj Harper.
"Hahahhaah luda si ko struja!Naravno da ću ti pomoći ludice jedna,pa što ne pitaš?"
Mislim sada sam te pitala ali šta ću kad je Harper takva a i ne želim da igram ulogu sa svojom najboljom prijateljicom u prestavi nasred parketa u pet shopu gde nas svi gledaju kao da su nam izrasle još tri glave.Pod publikom podrazumevam jednu bakicu,prodavačicu i nekoliko zlatnih ribica.
"Aaaaa"vrisne Harper kada je povučem na pod.
1:0 za mene.Ode niz vetar ono da neću glumiti više u ovoj predstavi ali i vredi videti Harperinu facu nakon pada.Mislim da ću eksplodirati od smeha.
"Ti nisi čista u mozgu"ljutito vikne ona pa počne da se smeje kao krdo hijena.Mada mislim da one žive u čoporu.
Kada smo se ismejale i dobile ukor od prodavačice konačno smo ustale i izašle i prodavnice.
"Ovo ću pamtiti celog života" objavi moja bff još uvek zadihana od smeha.
"Takođe.Jesi li kupila bilo šta unutra ili si me samo odvukla da bih uživala u miomirisima životinjskih fekalija?"polu ozbiljno je upitam.

"Drago mi je da su ti se svideli mirisi,i da,kupila sam ono što mi je trebalo"
"Ok a šta si kupila ako smem da pitam"nehajno  sam je upitala prekrivajući znatiželju.

"Samo pseće keksiće"odgovori ona.
Hhhm sumnnjiva mi je.

"Cela strka oko psećih keksića?Zar nismo mogleda ih kupimo u običnom super marketu u blizini škole?Šta će ti uopšte?"bukvalno sam izgarala od želje da mi objasni.

"Nisu ovo bilo kakvi keksići,ovi liče na čokoladne kolačiće i ne nema ih u super marketu i oni mi trebaju za X" iznervirena mi odgovori.

"Planiraš brata da hraniš hranom za pse?"

" Ne da ga hranim  nego da ga nasamarim,to jest da mu se osvetim jer mi je provalio na instagram"

"To je super pomoći ću ti jer obožavam da zezam ljude  i zbog toga jer si mi drugarica,najbolja drugarica ovde."rekoh zlobno smišljajući plan.

Nakon pola sata

Posle pet shopa svratile smo u parfimeriju da bi smo kupile parfem sa mirisom čokolade,koji stvarno miriše kao prava čokolada,i ekstrat vanile koji smo kupili u maloj trgovini u blizini Harperine kuće.

Sa spremnim namirnicama smo konačno stigle kod Harperine kuće.
Kuća je dvospratnica sa potkrovljem moderne arhitekture.Kuća je većinom sagrađena od stakla i bele cigle sa grimiznim krovom i garažom sa desne strane kuće.Eksterijer oduzima dah na prvi pogled.

"Ne gledaj mi kuću kao da ćeš je pojesti trebam svoju sobu"šaljivo će Harper.

"Zadivljuje me arhitektura to je sve.Ajmo unutra."

Unutrašnjost je uređena sa ukusom što je poprilično očekivano.Većina prostorija je modernog stila  u belim i grimiznim tonovima sa crnim ukrasima i dodacima.Sve u svemu kuća je prelepa.

Nakon mog upoznavanja sa prostorijama došle smo do kuhinje koja je bila ogromna i koja je takođe uređena poput drugih prostorija.Preovladavaju crvena i bela sa crnim kuhinjskim aparatima.

"Šta radimo u kuhinji ?"malo sam se plašila odgovora.

"Treba mi posuda da izmrvim pseće keksiće i da dodam vanilin ekstrakt kao  i mleko i da bih to pomešala i da bih dobila smesu koju ću ispeći i dobiti kekse nalik na domaće kolače.Verovatno će smrdeti očajno ali zbog toga smo kupile parfem koji će zamaskirati miris.Kasnije ćemo ih ostaviti ovde da bi ih X našao i pojeo.S' obzirom da je X veliki ždera neće vizuelno ništa primetiti i poješće barem jedan kolačić koji će mu se smučiti za ceo život.Niko se ne kači sa Harper Joyce bez posledica.

"Predobar  plan a gde ćemo se sakriti?"

"Iza ogromnog frižidera ima dovoljno mesta da se sakrijemo od njega a da nas ne provali i da tiho posmatramo scenu."

"Ok"promrmljah pomalo sumnjičavo.

Nakon pola sata sve je bilo gotovo i zapravo je mirisalo božanstveno ali ne usuđujem se da probam i sada je samo ostalo da pričekamo da X dođe.

U sred mojih misli prekinula me je Harper koja mi je stavila ruku na usta i gurnula iza frižidera.Počinje  šou.

U kuhinju je ušao visoki i boga mi zgodan dečko.Bio mi je okrenut leđima pa nisam mogla da mu vidim lice.
Ali vidim da pretura po frižideru.Uzeo je mleko i ne vidim šta još  i ostavio to na kuhinjskom šanku kada je izgleda i primetio naše remek  delo.Začulo se brzinsko približavanje tanjira i grabljenje te trpanje kolača u usta.Nakon pet sekundi se začulo kašljanje pa pljuvanje kolača u kantu propraćeno zvukovima koji odavaju veliko gađenje i mučninu.

Pucam po šavovima,za koji sekund ću eksplodirati a ne čini mi se da je Harper daleko od pucanja.Ostaje još jedan korak.
Mleko je zasoljeno . Ja bih nakon nečeg tako  groznog uzela mleko.
Sve ide po planu

Otvaranje poklopca i ubrzano gutanje a zatim opet pljuvanje.
Odvratno je ali  i dalje je presmešno.

Gotovo je ja i Harper umiremo iza frižidera.Glasno se smejući izlazimo iza frižidera do zgađenog dečka koji počinje da shvata stvari.
Nakon napada smeha usuđujem se da pogledam u lice dečka koji nije crnac i kojeg znam od srede.Koji je ujedno i pokretač mojih problema sa takozvanom kraljicom škole.Koji je jedan od retkih dečkiju koji mi se sviđaju i koji me gleda kao da će me ubiti.

Ups!


Vote+comment

Sorry zbog velikog kašnjenja i molim vas komentarišite jer puno znači




Kako se rešiti kraljice škole?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz