Sjeban dan😒

140 25 7
                                    

(Inače ovako zamišljam Evelyn,da se razumemo ja obožavam ovu glumicu i želela sam je u ovoj priči pa i makar u negativnoj ulozi😶)

(Inače ovako zamišljam Evelyn,da se razumemo ja obožavam ovu glumicu i želela sam je u ovoj priči pa i makar u negativnoj ulozi😶)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ehh moj život je upravo postao jako težak i pun iskušenja.Znate svi Evelyn,mislim na vanzemaljsku kozu sa babunskim dupetom,e pa kučka mi je prosula plavu temperu po kosi.Volim ja plavu i volim šarenu kosu ali ne i kosu punu tempere koju mi je sipala moja najgora neprijateljica.Uzgred, ovo je drugi čas,imamo dvočas iz likovne umetnosti,i nakon senčenja smo trebali nacrtati neku apstraktnu temperama ili akvarelom.Medjutim,kada sam krenula po boje Evelyn mi je 'slučajno'istisnula boju na kosu.Mrzim da mi petljaju sa kosom i ko god mi je petljao sa kosom nije dobro prošao.
Sada sam u velikom iskušenju da odem do profesora likovnog i da mu zatražim kantu dugotrajne farbe koja bi ravno završila na Evelyninoj mišjoj faci i na njenim Prada cipelama.Smučila mi se Prada za ceo život.Upravo se krčkam u prenatrpanom loncu i samo jedna kap je dovoljna da taj lonac eksplodira.Želela bih Evelyninu kosu politi farbom ali se suzdržavam jer je osveta najbolja kada se služi hladna a možda se suzdržavam jer je kabinet pun potencijalnih svedoka a svi znamo da je zločin najbolji ako nema svedoka.

"Ouuhh, ne znam kako se zoveš ali žao mi je zbog tvoje kose.Možeš otići kod mog frizera da popraviš to slamnato čudo i da skineš temperu sa kose na moj račun naravno"uvek sladunjavim,preterano iritantinim glasom mi se obrati spodoba sa moje desne strane.
Skyler ostani mirna ona je poput pobesnele mačke i samo želi da napraviš scenu i da završiš kod direktora.E pa nećeš moći tako lako draga moja veštice iz devetog kruga pakla.Nisam ja od juče da me zezaš kako ti je volja jer iako si ti glupa veštica ja sam Lucifer i ne možeš mi prodati tu foru.Najopasnije je divlje voće koje te mami slatkim sokovima,koje te mami na onaj pohlepan zabranjen zalogaj,i koje te ubije na kraju.Tako lepo i slatko ali svakim novim ugrizom te ubija sve više jer je prepuno slatkog otrova.Ja sam to voce.Lepa i spolja i iznutra ali diraš li me završiš mrtav.Evelyn nateraću te da zažališ za ovo ali bolnim i sporim putem.Igramo po mojim pravilima.
"Ma nema veze ispraće to tvoj,pretpostavljam,veoma šik i skup frizer.Daj mi adresu kozmetičkog salona i tvoju adresu da ti pošaljem račun i nadam se da nećeš zameriti ako uradim još neke sitnice za kosu jer sam ionako planirala uskoro ići kod frizera tako da mi je ovo premija.Možeš to shvatiti kao nadoknadu za pretpljen psihički bol.Hvala ti zaista."
Sa najkrokodilskijim osmehom joj završim svoje izlaganje i okrenem se na peti te nastavim prema profesorovoj katedri jer mi stvarno trebaju boje za onu apstraktnu sliku ako želim peticu.Evelyn je sada verovatno zbunjena jer je mislila da ću je odbiti i skočiti na nju poput pomahnitalog medveda koji bi je rastrgao za tri stotinke ali ne.Naravno da ću prihvatiti termin kod frizera i naravno da ću joj nabiti račun jer to je i poenta.Ubij ih ljubaznošću.Osmeh koji topi led i ubija demone.
Evelyn je zaslužila.
Uz to ja još nisam gotova jer je ovo bio vetrić koji je potpalio šumski požar.Odluka je doneta.
Ja Skyler Walls uništiću kraljicu škole i to sa stilom.
Sada se pitam da li sam to već rekla ali nema veze i ako jesam.Sada je zvanično.
Samo moram to obaviti iz senke a možda usput i nadjem nekog saveznika.
Ali to može da sačeka jer iskereno čekam još neki njen potez koji bi me još više razjario .Planovi skovani u besu su najgori,najprljaviji i najučinkovitiji.Do tada ću pripremiti potrebne sitnice.
Još jednom sebi u bradu promrmljam da će zažwliti dan kada me je upoznala.

Kako se rešiti kraljice škole?Where stories live. Discover now