Svi mi imamo one trenutke kada želimo da propadnemo u zemlju,u jednu ogromnu pukotinu,koja bi nas progutala i sakrila od svačijeg pogleda.
Sram nas tera da pobegnemo ili da kao poput noja zarijemo glavu u pesak i ne vadimo je dok opasnost prođe.
Potpuno vas razumem.
Kao i obično blamiram se na svakom koraku i upravo sam se opet izblamirala.
Izkreno nije to neki blam ali je glupo prankovati nekoga koga uopšte ne znate.
Uvek mi je bilo glupo,i još uvek je,kada popularne 'baje' prankuju štrebere ili profesore.
Po meni prank služi da bi se zabavili sa prijateljima a ne na račun nekog stranca ili profesora.
Razumum ja da mrzite školu ali oni su stariji od nas i zaslužuju, barem, gram nekog poštovanja.
Isto tako ne kapiram stroge profesore jer su i oni nekada bili mladi i trebaju biti malo popustljiviji ali ljudi su ljudi,čudne životinjke,koje obično gledaju tuđe greške a svoje ne prepoznavaju.
Nego da se vratimo na moju nezgodnu situaciju.
Eto me tu u Harperinoj kuhinji zabezeknuto stojim ispred "X" koji me gleda kao osamdeseto,ne osmo,svetsko čudo i koji se verovatno pita 'koji klinac ona radi tu' ili 'zašto me gleda kao da sam nilski nosorog sa žirafinim vratom i majmunskim dupetom'?
Dap.
Gledam u njega kao u jednoroga kojeg sam čekla celog svog živita i koji je konačno tu ali ne skačem od sreće jer se upravo pitam odakle jednorog tu jer oni ne postoje,naučno nedokazano ne postoje,i najverovatnije izgledam kao oni zombiji iz monster higha koji ispuštaju one čudne zvuke.
Nadam se da ne izgledam tako.
Ja jesam čudna budalasta devojka koja se smeje kao hijena kojoj su amputirali nogu i servirali joj uz popodnevni čaj ali i ja želim da se dopadnem momcima,posebno momcima koji su super hot i koji se meni sviđaju.
Sada žalim jer sam pomogla Harper i ovako je sve ovo njeno maslo a ne moje.
Ja sam budala,mega super budala i zašto me je uopšte briga?!
Mene skoro nikad nije briga za svoje postupke.
Lepo meni moja baba kaže 'prvo skoči pa reci hop' što obično kaže kada se prejedem njenim kolačima od cimeta koje,btw,treba uvrstiti u svetsku kulturnu baštinu.
Preterujem?
Nep jer kolače,ustvari sve slatkiše,treba zapisati u nekoj knjizi da se ne izgube iz ljudske kulture.
Kolači su previše važni kao i većina hrane i opet to radim,opet ne umem da prestanem sa svojim mislima.
Čoveče,treba mi neki pametnjaković da izmisli zaustavljač čudnih misli i da me vrati u normalno ponašanje.
Za koju godinu možda a do tad,pa,trebam naučiti kako da preusmerim svoje misli.
No da se vratim na situaciju,opet,i da pokušam da se izvučem iz nje.
Nimalo komplikovano.
Sarkazam naravno.
"Harper,jebote, jesi li ti normalna?!Ne želim ovako mlad umrem od tvojih eksperimenata.Ovo mi uvek radiš!Šta sam ti dođavola uradio da se tako ponašaš prema meni?!"
Iz mojih me misli izvuče lep, dubok,sada histeričan,glas koji,pretpostavljam, znate kome pripada.
"I ko je ovo?Što uvlačiš nepoznate ljude u svoje smicalice?!"razjareno poviče.
Pa podseća na one rodeo bikove,znate sa onim crvenim licima i parom iz nosa."Kopao si mi po instagramu,ne gledaj me tako,znam da jesi a znaš da ne podnosim da mi neko pretura po privatnim stvarima i eto tako došlo mi je da ti se osvetim i da ovo je Skyler,koja,nadam se,vidi koliki si idiot,i koja je nova učenica i da se nisi usudio da je šarmiraš jer ona je moja nova najbolja drugarica i ne želim da prestanemo da se družimo kada vidi koliki si idiot."zadinano završi Harper.
Ok,ni ja ne pričam ovako brzo.
Sada mi nije čudno što su crnci najbolji reperi."Nisam ti kopao po instagramu"počeše zadnji deo vrata što znači da verovatno laže i ne gleda je pravo u oči nego kroz nju,razumete valjda šta hoću da kažem"i možeš li nekada malo da usporiš dok pričaš i drago mi je Skyler ja sam Phoenix..."nije uspeo da završi kada sam prasnula u smeh.
"Zoveš se Phoenix u gradu Phoenixu? To je jebeno ludo"zadirkujem ga malčice.
Ne izgleda kao da je ljut mojom opaskom.Mogu da se opustim.
"Da Phoenix u Phoenexu i tek ċeš se smejati ,ali kriv je moj tata,jer se prezivam Burns a to je luda kombinacija,jeiij"pomalo ogorčeno se nasmeje kao da mu je dosta ds ga ismevaju.
DU LIEST GERADE
Kako se rešiti kraljice škole?
JugendliteraturPrva nedelja škole,huh? Loše Prva nedelja škole u novoj školi? Još gore Prva nedelja škole u novoj školi sa prilepljenom 'kraljicom'škole i njenom svitom? Polovica od najgoreg Prva nedelja škole u novoj školi sa nakačenim pijavicama za vratom i poja...