(Ovo je Ajiona Alexus čiji lik sam upotrebila za lik Harper Joyce)
Znate onaj trenutak kada svi bulje u vas?
Epa da vam odgovorim na to pitanje,upravo je taj trenutak
Pa iskrena da budem ovo nije prvi put da me ono svi žderu pogledom,ne na onaj način perverznjaci,ali iskrena da budem nije prijatan osećaj.Nije da sam sad neka uplašena štreberka koja se boji tuđih pogleda ali stvarno je neprijatno.Osećam se kao Hannah iz 13 reasons why kada su svi videli onu Justinovu sliku I bukvalno je streljali pogledima kao da znaju šta je uradila.Jadna Hannah I Clay I želim novu sezonu koja počinje valjda uskoro,nemam pojma,I vidite ljudi kako ja brzo skačem sa teme na temu.Mada za razliku od Hanninog slučaja ja vidim I poglede radosti,pobede I još neka izmešana osećanja u njihovim očima.Izgleda da su neke osobe 3 godine čekale ovaj trenutak ali uvek ima I onih osuđujućih pogleda.Uglavnom ti osećaji dolaze od fasadiranih osoba,tj.Evelynine svite I nekih momaka u njihovoj pratnji I još nekih osoba.Pihh,gledajte prolazi kraljica pobede.Rekoh da mi je pomalo neprijatno ali prija mi pažnja cele škole ,nebitno da li je pozitivna ili negativna.
Stanite tu gde ste!Hej,hej,hej!Mičite te osuđujuće poglede ,jer je svako bar jednom želeo da bude popularan I da ga svi znaju.Ne budite uvređeni ali to je istina, sigurno ste na sekundu hteli ,pa priznali vi ili ne.Jeste da mrzimo praznoglave popularne kretene ali svi smo mi hteli da budemo na njihovim mestima ,da imamo bezbroj prijatelja,najnovije krpice,da se vozikamo sa zgodnim šminkerima,da pokazujemo da smo bitni I znam da ružno zvuči ali je tako.
Zanesena svojim mislima lupila sam u nešto tvrdo I jaoj!Lupila sam glavu I boli!Bem ti školu pa ne smem da psujem jer je naučno dokazano da psovke umanjuju bol I do 50%!Cool zar ne?Jeste cool,ali znate šta nije cool?Pa lupila sam u osobu I ne u dečka,nije ovo klišej film,već u devojku.Poprilično lepu devojku ako smem dodati.Devojka tamnije kože,crnkinja je,što je super jer obožavam crnce.Poprilično super ljudi ako mene pitate.Slične visine kao I ja sa prelepom kovrdžavom kosom,lepim crtama lica I nasmešenim očima?Kako neko može biti nasmešen kada ga lupi buldožer kao ja?Pa rekoh ja da su crnci super,dobra većina njih jeste ,da se ne lažemo ima I pokvarenih.Svugde ima pokvarenih I upravo pitam se da li ću nekad u životu prestati da razmišljam o besmislicama u pogrešnim trenucima,jer deluje posve čudno. Rekoh da je lepa sa tim divnim očima I lepom gradjom peščanog sata I posebno sada dok se smeje izgleda kao miss sveta.Ljubomorna sam na nju.Izgleda prijateljski nastrojena I stvarno bih želela da se sprijateljimo.Sada se pitate kako nisam upoznala nikog tokom cele nedelje,pa I zašto je ne spominjem uopšte.Pa logičan odgovor je da se ništa posebno nije desilo,lažem jeste,ali o tome ću drugi put.Sada opet da se vratim na ovu devojku ispred sebe.Hajde Skyler ne ponašaj se kao ušto si se u sredu ponašala.Ovo je devojka a ne neki kliše,kao u sredu,I nećeš se sada ponašati kao samouverena kretenka već ćeš biti ljubazna.Ajde možeš ti to!
"Hey!Ja sam Skyler " rekoh,mislim,sa najvećim kezom u svom životu.Ništa od toga da ne izgledam kao retardirana panda.Kada spominjem pande zamišljam sebe sa srcima umesto očiju.Pande su zakon!
"Znam"reče sa nekim slatkastim,pomalo,irizirajućim glasom.
Lupim sebe imaginarnom motkom po sred čela.Nekad se pitam,ja se uvek nešto zapitkujem u ovom neredu od mozga,da li sam toliko zaboravna.Kao da nisam pre petnaestak minuta uključila školski razglas gde su svi čuli I za mene I za onaj razgovor I celokupni događaj.
"Preko razglasa pretpotavljam.Ponekad sam tako luckasta!"kažem sva u nekom full happy izdanju.
"Dap!Ti si devojko legenda!Onako da je poniziš I da svi čuju za to plus da ispadneš pravo nevinašce u svemu!Ne kažem da si kriva ali namerno si uključila razglas,zar ne?To je tako cool!Ja se toga ne bih setila.Moram da te upoznam prvo ja a zatim moj brat,biće oduševljen!"
Kaže sva ushićena kao da je dobila paket švajcarskih čokoladnih bombona.Svakakvih bombona sa lešnikom,keksom,karamelom,kokosom ili rumom!Emotikon sa srcastim očima opet.
"Drago mi je zbog toga,ti si onako na prvi pogled cool I ja sam cool I bićemo najcool best friends!Mada bi se prvo mogla predstaviti,šta misliš?"
"Joj da!"lupi se bukvalno po sred čela,izgleda da sam I ja naišla na još luđu osobu od sebe,I nastavi da priča ali dosta smirenije sada.
"Ja sam Harper Joyce I drago mi je što smo se upoznale"kaže ljubaznim tonom I pruži mi ruku.
Prihvati ruku I onda me zagrli.Povlačim izraz ne zagrli me već me davi kao udav kada obgrli svoj plen.Kapiram da smo kliknule kao prijatelji udaranjem glave o glavu ali ja bih još da živim.
"Znaš Harper imaš magično ime I izgled ali meni se još živi"kažem već dišući malo teže.
"Izvini!Izvini!Jednostavno volim da se grlim I sada sam tako srećna a I vidiš tu si!Nisam te ubila I navićićeš se već.Ne moj tu da mi se prenemažeš kao Iks.To ludo dete beži ko djavo od krsta kad hoću da ga zagrlim ali I dalje ga obožavam.Sada totalno moram da vas upoznam!"kaze sva uzbuđena.Možda koristi neku drogu.Dap.Biće da je to.
"Nikada nisam bila tako opuštena I otvorena sa nekim koga vidim prvi put u životu ali sa tobom jesam.Stvarno si pozitivno luda,kao I ja,I sigurna sam da ć emo biti super prijateljice.Taj Iks je prepostavljam tvoj brat I ako je bar upola kao ti mislim da ćemo se super slagati."kažem joj potpuno iskrena.
Ona se nasmeje,odmahne glavom I krene opet sa konverzacijom.
"Biće da sam ja polovično luda u odnosu na njega ali videćeš već.Mislim da će Iks poludeti za tobom jer si je tako izblamirala što on planira već celu večnost.Zakačila mu se za vrat I ne pušta ga da diše,jadničak jedan mali.Sigurno ćeš mu se dopasti jer ga ona zove svojim dečkom jer ju je jednom kresnuo.Lepo sam mu rekla da se ne petlja sa njom ali šta ćeš,ne mogu sprečiti napaljenka da uradi ono šta je naumio."ova devojka je totalno otvorena I sve mi se više sviđa .
"Znači on je taj famozni dečko zbog koga je nastao ovoliki problem.Da li ti znaš,jer si mu sestra,kada sam ga ja to preotela od Evelyn?"upitam je stvarno zanteresovana.
"Nope.Meni je isto bilo čudno kad je to rekla ali pitaćemo ga već.Ideš kod mene posale škole I tačka!Petak je I nema izgovora"reče sva zapovednim tonom.Opasna mala sigurno lomi srca dečkima.
"Nemam izgovora ionako bih bila sama kući a I želela bih da upoznam tvog brata.Po tvom opisu deluje kao mnogo strava persona plus mrzimo istu osobu.Šta ima više diskutovati.Nego reci mi kako nisi na času sada?"
"Pa pobegla sam"kaže to tako opušteno
"Na sred hodnika si ,ozbiljno?"pitam je sa ozbiljnom facom iako bih se sada cepala od smeha.
"Što da ne,niko me nije uhvatio a sad hajd da palimo da nas stvarno ne uhvate."
"Ja sam oslobodjena ali nema veze.Bežimo!"dale smo se u trk smejući se.
Mislim da sam našla najbolju prijateljicu u ovoj školi pomislim dok trčim do njenog auta smejući se.
Malo kasnim sa nastavkom I stvarno mi je žao.Leto je pa sam malo I putovala, malo sam bila odvlačena na turnir u fudbalu ali sada sam tu.Turnir se završava večeras tako da više neću biti umorna od silnog trčanja tamo vamo I imaću više vremena za pisanje.
Comment+vote=moja velika zahvala
Love ya
ESTÁS LEYENDO
Kako se rešiti kraljice škole?
Novela JuvenilPrva nedelja škole,huh? Loše Prva nedelja škole u novoj školi? Još gore Prva nedelja škole u novoj školi sa prilepljenom 'kraljicom'škole i njenom svitom? Polovica od najgoreg Prva nedelja škole u novoj školi sa nakačenim pijavicama za vratom i poja...