DEPRESYON

113 61 35
                                    

Tam da Serkan a günaydın demeyi pilanlıyodum ki o anda güzel bi kız Serkan a sımsıkı sarıldı Serkan kıza Mervem diyerek yanağına bi öpücük kondurdu  o an dünya başıma yıkıldı sanırım serkanın bir sevgilisi vardı o an gözlerimi tutamadım ve gözlerimden yaşlar aktı ve koşarak sınıfa gittim Gizem hemen yanıma geldi noldu ya Öykü neyin var dedi ben hemen gözüme bişey kaçtı çok acıyor dedim Gizem hemen gözüme birşeyler yapmaya başladı sonrada gözünün acısı geçtimi diye sordu bende daha fazla kendi rezil etmemek için yok artık açılmıyor demiştim .

          Ders başlamıştı dersimiz kimya idi ders çıkışı Gizemle tenefüse çıktık kafa dağıtmak için kantine gittik ve sitresten 25 tane çikolatalı gofret yedim zaten sinirlenince zaten böyle oluyorum bürsürü çikolata yiyorum ama rekorum 37 tane onunda en son babaannem öldüğünde yemiştim . Zil çalmıştı dersimiz matamatikti Ahmet hocanın dersi vardı Allah tan ders matematik başka dersleri çekemezdim bu halimle .

       Derste herşeyi aklımdan çıkarıp derse odaklanmaya çalıştım ama olmuyordu yapamıyordum ve bir   ders  taha bitmişti

       Öğlen arası olmuştu Gizem yemek yiyelim dedi ben canım istemiyor  sen yemek istiyorsan yiyebilirsin dedim oda sen yemezsen bende yemem dedi ikimizde yemedik Gizem e kafa dağıtmak için hadi voleybol oynayalım dedim Gizem hadi oynayalım dedi oynamaya başladık top dışarıya gitmişti koşarak topu almaya gittim tam topu elime aldım geri dönerken aniden birine bana çarptı ve kendimi yerde buldm bi anda biri bana elini uzattı bana el uzatan kişi Serkan dı elini tuttum ve beni ayağa kaldırdı gözlerimin içine bakarak özür dilerim dedi  bı anda aklıma sabahkı gördüklerim  geldi vede o sinirle önüne baksana be dedim ve hafifçe ittirdim bi anda biri  sen kendini ne sanıyorsun heralde bilerek çarpmadı sana  geri zekalı diye bağırdı arkamı döndüğümde ...

    Devamı diğer bölümde gelecek arkadaşlar okuyun ve oy verin canlarım sizleri seviyorum ...❤

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin