BEDEL ÖDEYECEKSİN

80 36 3
                                    

Ve ne göreyim

Bank ın üzerinde kocaman Öykü kalp Berk yazıyordu . Bunu kim yazmıştı böyle nasıl cesaret edebilirdi ya derken o sırada karşıma Berk çıkmıştı ve bana beğendinmi dedi bende bunları sen mi yazdın dedim . Berk gülümseyerek başka kimin yazmasını bekliyon dedi . Ben sinirle sen tam bir grizekalısın dedim .Berk ise gülerek ne gerizekalı sı aşığım bu arada banktaki ni beğenmediysen buraya da yazdım dedi ve kolunu açtı kolunda jilet ile yazılmış ismim yazıyordu ve sanırsam daha yeni yazılmıştı hayla elinde kan vardı ve ben kanı görünce midem bulanmıştı kanı hiç sevmezdim bi an başım dönmüştü ve bayılmıştım ...
Gözlerimi açtığımda kendimi hastanede bulmuştum ve başımda Berk ve Serkan vardı . Bana ne oldu derken olanlar aklıma geldi ve Berk e sinirle baktım Berk ise anlamsız bi gülüş atarak sana bişey olsaydı kendimi öldürürdüm dedi ben ise içimden delirmiş bu manyak diye söyleniyordum. Hastaneden çıkıp okula geri dönecektik Berk ve Serkan beni kolumdan tutup hastaneden dışarı çıkmama yardımcı oldular sonra aklıma bi fikir geldi ve seslice BEN ACIKTIM dedim Berk haydeee benim yarım saat sonra sınavın var okula geç kalmamam lazım dedi bende git ozaman dedim Berk ise seni burda yalnız bırakmam dedi bende bebek değilim korkmam dedim oda Serkan a dönerek sen Öykü yü yemek yemeye götür dedi Serkan onaylarcasına kafa salladı ben ise içimden yessss operasyon tamam Berk in zaten böyle bişey diyeceğini biliyordum dedim Serkan beni yemek yemem için bi restorana getirdi ben menü ye bakarken garson geldi ne alırsınız dedi ben ise spagetti yanına da çikolata lı pasta ha bide cola buzlu olsun dedim garson Serkana dönerek peki siz dedi Serkan aynısı olsun ama pasta hariç dedi. Garson yemekleri getirince afiyetle yemeye başldım Serkan yemek yiyişime bakarken bende ne bakıyon be hiç mi aç insan görmedin dedim o ise evet gördüm ama senin gibisini görmek mümkün değil dedi gülerek ben ise bana iyi mi kötü mü bişey dedi onu düşünürken bi anda omzunda bi el hissetim arkamı döndüğümde uzun boylu siyah takım elbiseli bi adam vardı ve dedi ki güzelim bu hıyarın yanında niye yemek iyiyosun istersen seni yan masaya alalım dedi . Serkan sinirli bi şekilde çek o elini kızın üzerinden dedi ve masaya yumruğunu geçirdi masanın cam kısmı kırılmıştı Serkan ın eli kanamaya başlamıştı . Adam elini omuzundan çekip Serkan a ben elimi çektim olan senin ele oldu dedi gülerek ve o günü unutmadım "BEDEL ÖDEYECEKSİN" dedi ve arkasını dönüp gitti serkan sinirli gözüküyordu ve cüzdanını çıkarıp masaya ikiyüz lira bıraktı ve öykü hadi gidelim dedi ben o an yiyemediğim pastamla bakışırken çantamı aldım ve Serkan la beraber çıktık Serkan ın eli aklıma gelince hemen çantamdan peçete çıkardım ve kanları temizledim sonra da elini peçeteyle sardım Serkan bana teşekkür etti ve taksiye bindik okula doğru gitmeye başladık okula vardığımızda herkez tenefüsteydi ve Gizem bizi beraber görünce kıskandığı her halinden belliydi . Sınıfa girince arkadaşlara kaçıncı ders teyiz diye sordum son sersteymişiz dersimiz müzik ti müzik dersleri zaten hep eğlenceli ve çabuk biterdi ve bugünde öyle olmuştu ders bitince dışarıya çıktım babam kapının önünde yoktu hemen telefonu elime aldım  onu  arayacakken o zaten mesaj atmış.      "kızım ben Bulut u eve bıraktım sen Bulut tan daha geç çıktığın için seni okuldan alamadım almaya gelecektim ama önemi bi işim çıktı bugün de yürüyerek git  kusura bakma prenses" yazmış bende önemli değil yazarak yürümeye başladım Serkan da yürüyordu Serkan ın yanına giderek yürümeye devam ettim ve dayanamayıp çok merak ettiğim şeyi Serkan a sordum bugünkü adam kimdi dedim o ise bence boyundan büyük sorular sorma dedi ve sustu yol boyunca azını bile açmadan gitti . Serkan evlerine gitmişti ve bende yola devam ettim ve sonunda eve varmıştım eve gelince üzerimi değiştirdim ve aşağıya indim annem yemek hazırlıyoru hemen yanına gittim ve dedim ki o irem hanım gene döktürmüşsünüz dedim annemde biraz öyle oldu dedi gülerek ve kızım bakkaldan üç ekmek al da gel dedi bende tamam dedim ve yola çıktım bakkala giderken kısa olsun diye ara sokaktan gidiyordum biraz ilerleyince karşıda kavgaya benzer bişey olduğunu gördüm......
   

  Arkadaşlar biraz beğeni sayısını arttıralım lütfen ya 😊😘😉😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin