Arkamı döndüğümde...
Sabahkı kız bana dik dik bakıyordu bi anda Serkan Merve yeter kızın üstüne daha fazla gelme benden burada herkesin içinde özür dilesin affederim ben onu der ben hemen ne özürü ya sen kendini ne sanıyorsun dedim. Hemen oda Serkan Yaman dedi bende bende egon tavan yaptı heralde dedim. Merve de hemen ne egosu canım sordun söyledi dedi bende sevgili değilmisiniz ikinizdede aynı gıcıklık dedim Serkan ne sevgilisi ya dedi bende içimden bide dalga geçiyor diye düşündüm tam arkamı dönüp gidiyordum Serkan kolumdan tuttu özür dilerim dedi bende hemen bende senden özür dilerim derim dedim sonra Serkan tanıştığımıza memnun oldum bu arada dedi ve ismi sordu bende Öykü Yıldız denim Serkan sonra Merve ye hadi kuzen gidelim dedi ve gittiler bende şaşkınlıktan etrafa bakıyorum ve çok mutluydum sonra da Gizem hadi Öykü gidelim dedi sınıfa gitmiştik ve içimden yaşasınnnn Serkan ın sevgilisi yokmuş o kuzeniymiş diye söylenip durdum sonra tarih hocası geldi ve derse başladıkDers bitince tenefüse çıktık Gizemle bi banka oturduk Gizem dedi ki acaba Serkan a çıkma teklifi etsem kabul edermi dedi bende bi an yutkundum ve bilmem dedim . Okul bittikten sonra babam beni almaya gelmişti arabaya bindim ve eve gitmeye başladık yoldan arabayla geçerken Serkan ı gördüm yürüyordu babam bi anda durdu ve o yakışıklı nereye gidiyorsun dedi Serkan babama eve gidiyorum amca dedi babam boşuna okadar yolu yürüme evladım gel seni götüreyim dedi ve Serkan arkaya bindi ve beni görünce göz kırptı babam Serkan a eee Serkan evladım baban ne yapıyor dedi Serkan babam çalışıyor valla ne yapsın dedi arabayla biraz daha ilerledikten sonra babam durdu ve Serkan indi ve bendr evlerini öğrenmiş oldum 😁 ve bizim eve çok yakındı .
Eve geldiğimizde annem bizi kapıda karşıladı içeri girdiğimizde yemek hazırdı mayayı kurduk ve yemek yemeye başladık yemek yerken maya anneme anne ben aşık oldum dedi bende üç yaşında ne aşkı ya dedim az kalsın kalpten gidiyordum annem kime aşıksın kızım dedi maya pepe ye aşığım dedi annem televizyondaki pepe mi dedi maya evet dedi ve bence oda bana aşık çünkü sürekli çizgi filim izlerken ona bakiyom oda bana çaktırmadan bakıyo dedi ve ailecek kahkağaya boğulduk .
Gece olunca odama çıktım ve yatağıma yattım uyumadan önce bugün yaşadıklarımı düşündüm ve aklıma bir soru takıldı acaba banam serkanı nereden tanıyordu ...
Sabah olunca üzerimi giyinicektim gardolabı açtım ve artık okul formalarına veda zamanı çünkü serbest giyim başladı hemen gardolaptan şort ve beyaz tişört çıkardım ve üzerime giydim aşağıya indim ve kahvaltı yapmaya başladım babam dedi ki kızım bugün okula otobüs ile gidiceksin benim acilen hastaneye gitmem gerek bı hastam var onu ameliyat etmem gerek dedi bende tamam baba dedim ve evden çıktım tam yola çıkarken otobüsü kaçırdım ve babama söylemedim çünkü hastaneye yetişmesi gerekiyordu yolda yürümeye başladım heralde 40 dakikaya varırım okula yolda tam yürürken önümden bir spor araba geçiyodu içinde üç tane erkek vardı ve biri kafasını sürdürüp of analar neler doğuruyor be yavrummmm gel nereye gidiyosan götürelim boşuna yürüme okadar yolu o güzel bacaklarına yazık dedi bende hayır ben giderim dedim arabadan biri indi ve naz yapma be güzelim gel bizle dedi tam arkamı dönüp gidecektim beni kendine çekti ve tam öpecekken ....
Arkadaşlar devamı diyer bölümde okuyup oy vermeyi unutmayın canlarımmmmm 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
RomanceEvet ben aşıktım hemde beni hiç sevmeyecek birine ama şunu unutmayın ki imkansız dediğiniz şeyler döner dolaşır gerçek olur ve hiç olmaz dediğiniz şeyler ise birgün oluverir ve hayatınızda büyük bir yer taşır ....... Bu durumda şunu u...