Σονγκ για....👆
.
.
.
.
.
.
.ΦΑΑΑΚ ΜΠΟΙΖΖ
Αυτά τα φακτς θα ειναι ξεχωριστά δοου.
Θα υπάρχουν και μερικά φακτς της Μπαμπενας ( τυπισσας πίσω από εμένα αλλά και της σιστερ της άλλης Μπαμπενας)
Έτσι για να δημιουργήσω ένα μεγαλύτερο μυστήριο:))__________________________________
131. Θυμάστε οταν σας είχα πει πως είμαι ιν λοβ με μια από εσάς;
Εννοούσα την -KoulaHomorfh αλλά τώρα την ξεπέρασα την ΤΣΟΎΧΤΡΑ!132. Πέρα από δεινόσαυρους στον ελεύθερο μου χρόνο ζωγραφίζω και φίδια και στέλνω τις ζωγραφιές σε κάτι παλιά μου φιλαράκια . Την ζωγραφιά συνοδεύει ένα μικρό χαρτάκι που λέει "σε ζωγράφισα παλιοφιλε" .
133. Ψιλό έχω εγκαταλείψει την δουλειά του νταλικερη και έχω αφοσιωθεί στο Wattpad .
134. Του χρόνου θα πάρω μέρος στα Wattys και αν δεν με βγάλετε πρώτο στο αγαπημένο του κοινού θα παντρευτώ τη Κουλα!
135. Όταν ημουν μικρος και εμενα στη Μύκονο είχα πετύχει τον Ηλία τον Ψινάκη στη Ψαρού αλλά δεν του μιλησα.
136. Κλείνω συνεργασία με την παραγωγή της σειράς "Shadow Hunters" με θελουν για σκιά. Το λέει και ο τίτλος ΣΑΝΤΟΟΥ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ ΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΔΊΝΟΥΝ!
137. Έχω ήδη δώσει δυο συνεντεύξεις και θέλω να δώσω κι αλλες!
138. Το πρώτο συγκρότημα που αγάπησα ήταν οι Jonas Brothers και ειχα μια ιδιαίτερη αδυναμία στον Nick. ( ΌΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΘΥΜΆΜΑΙ ΕΊΝΑΙ ΚΟΜΠΛΙΤΥ ΤΡΟΥ ΣΑΒΙΤΖ)
139. Υπήρξα και fan των Big Time Rush.
140. Ο Αρτεμηδωρας ειναι 23 και θέλει να αποπλανυσει την 20χρονη αδερφή μου.. ΔΕΝ ΤΟ ΔΈΧΟΜΑΙ.
141. Πιστεύω πως αν δεν ημουν μπαντ μποι θα ημουν καρέκλα.
142. Θέλω να ασχοληθώ με τη δουλειά του φορτηγατζη για αλλαγή.
143. Αγόρασα καινούρια βίλα με 7 πισινες όμως δεν έχει 5 τζακούζι έχει 4. ΈΛΕΟΣ.
144. Η αδερφή μου η Μπαμπενα είναι τρελο φαν γκερλ και μου έχει σπάσει τα νεύρα.
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα