Heeey, first 1D fanfic hope you like it! Xxx me
--------------------------------------------------------------
P.o.v Faith
'Please Faith,please!' Themmie zat smekend op de grond, 'please ik durf niet alleen!' ' oké maar alleen omdat je moeder andes waarschijnlijk mee moet!' 'Dankje!' Themmie vloog me om mijn hals 'Faith we hebben gewoon een meet and greet met one direction!' 'Ja ja' zei ik en keek wat ongemakkelijk om me heen. 'Zeg themmie?' 'ja?' 'wanneer is die meet and greet eigenlijk?' 'morgen' zei themmie opgewekt. 'MORGEN!' riep ik geschrokken 'jep' zei themmie overenthousiast. ' kon je me dat niet even eerder vertellen?' zei ik zuchtend, 'eigenlijk niet echt over na gedacht!' ' ik keek haar aan 'dus voor morgen moeten we in londen zijn!' 'ja ons vliegtuig vertrekt vanavond' 'oké dan help je me mijn tas in pakken?' 'tuurlijk' zei ze. ik trok mijn reistas uit mijn kast, 'hoeveel dagen gaan we weg?' '2 weken' 'waarom zo lang?' 'mijn ouders hebben voor mijn verjaardag een hotel geregeld!' 'echt?' 'ja!' super dacht ik in mezelf ik ben niet zo'n fan van one direction, dus het scheelt dat het maar een dag dat 1D gedoe is en dan nog 13 dagen met themmie door london. themmie gooide een jurkje naar me toe, 'deze?' ik lachte 'breng maar een hele stapel! je weet dat ik altijd zo veel mogelijk kleding in mijn tas stop!' 'ik snap nog steeds niet hoe je toen zo veel kleren in je tas hebt gekregen!' zei ze lachend 'min schoenen en die gaan er deze keer wel in!' 'en toch snap ik het nog steeds niet!' zei ze terwijl ze mijn tas van binnen bekeek, 'echt geen geheim opberg vak?' 'nope ik verricht gewoon wonderen!'. ik liep mijn inloopkast binnen 'zomerkleding' mompelde ik tegen mezelf, 'hier!' riep themmie van onder een berg hotpants. ik liep lachend naar haar toe en pakte een stapel hotpants, propte ze in de kast en de overgebleven hotpants op de grond deed ik in mijn tas. 'zal ik nog wat topjes, ondergoed en een paar schoenen meenemen?' hoorde ik vanuit mijn kast, 'ja is goed!' ik pakte mijn toilettas en liep de badkamer in. 'mascara, eyeliner, oogpotlood, tandenborstel, tandpasta eehm gewone borstel heb ik nog meer nodig?' riep ik naar themmie 'elastiekjes?' 'kan van pas komen' en ik schoof een lading elastiekjes in mijn toilettas en ritste hem dicht. 'denk je dat alles er zo in zit?' 'ja! ow trouwens ik heb er nog een trui in gedaan en twee skinni-jeans want het weer kan zomaar omslaan! en je mobiel oplader' 'sinds wanner ben jij zo wijs?' zei ik met een verbaasde blik, ze begon te lachen. 'mag ik eigenlijk wel!?' schoot me te binnen, 'al lang gevraagd!' zei themmie trots.
'hoe lang nog ongeveer?' vroeg themmie blij 'we kunnen er elk moment zijn' zei de taxichauffeur 'kijk faith ik zie het hotel!' 'ja ja leuk' antwoorde ik slaapdronken. 'uitstappen dames!' 'Queenstreet?' vroeg ik voor de zekerheid 'jep' 'oké dank u wel!' zei themmie, ze stapte uit haalde haar overvolle reistas uit de kofferbak en huppelde(voor zo ver dat kan op pumps) het hotel binnen. 'themmie!' gilde ik nog maar ze was al binnen, 'dat word dan 20 pond' 'ehm themmie heeft het geld...' 'en hoe gaat u dat oplossen?' 'nou ehm kijk..' ik kijk de auto rond en zie themmies schoudertasje liggen, wat een geluk dat ze die altijd vergeet! 'hier' zei ik en haalde een briefje van 20 uit haar beurs. ik stapte de auto uit en pakte mijn tas 'fijne avond verder' zei de chauffeur en reed weg. ik liep het hotel in 'wow wat groot' mompelde ik tegen mezelf 'ja he!' hoorde ik van achter me, 'jezus waar kom jij nu weg?' 'sleutel opgehaald' zei themmie en hield hem voor mijn neus. 'die bewaar ik wel' zei ik en griste de sleutel uit mijn handen 'waarom!' 'omdat jij nog al snel dingen vergeet of verliest!' zei ik en gaf haar haar schoudertasje, ze begon te blozen 'oké' zei themmie en liep naar de lift. 'welke verdieping?' vroeg ik, 'de 3e en ons kamernummer is 282' 'makkelijk te onthouden!' zei ik 'hoezo?' vroeg themmie, 'op die datum ben je jarig!' zei ik lachend. 'owja...' zei themmie een beetje verward. 'welke kant?' 'rechts' zei ze en huppelde rechts, ik keek de gang door en zag ons kamernummer 'links!' riep ik. themmie draaide zich om maar struikelde gelijk over haar tas die met het handvat aan de hakken van haar pumps, ze stak haar hand omhoog 'ik kom er zo aan zei ze lachend. ik liep met tranen van het lachen in mijn ogen naar haar toe en hielp haar overeind, 'kom ik heb onze kamer al gezien!' we liepen de gang door naar onze kamer, '282' zei themmie ze liep de kamer in en liet zich vallen op een van de grote hemelbedden. 'wat ziet het er mooi uit!' riep ik bijna 'ja hé' zei themmie gapend en keek op de klok, 'het is al half 12!' zei ze en ging recht op zitten en schopte haar pumps uit 'we moesten maar eens gaan slapen' zei ze en kroop met kleren onder haar dekbed ik glimlachte en deed mijn sneekers uit en kroop net zo als themmie onder de dekens. 'themmie hoe laat is die meet and greet?' zei ik gapend 'half 1' zei themmie 'zal ik een wekker zetten?' maar themmie sliep al als een blok, ik zet voor de zekerheid wel een wekker want ik weet hoe vast en lang themmie (en ik overgens ook) kan slapen! ik zette de wekker snel op half tien en draaide me om. nog geen minuut later vielen mijn ogen ook dicht en sliep ik als een blok.
hoe vonden jullie het? vote or comment if you like it! (or not) please xxx me
JE LEEST
How to love
FanfictionWat als je totaal geen directioner bent maar je veel aandacht krijgt van een van de boys? weet je je bij je standpunt te houden of dwaal je totaal af van waar je wilt zijn? En als je je er aan over geeft speelt je verleden een grote rol.