kort hoofdstukje hope you like it
P.o.v harry
'waarom niet?' riep niall waardoor de pizza bijna uit zijn mond viel, 'ik weet het niet.. misschien hebben jullie het gewoon verkeerd gehoord, leek het net alsof' ik zakte wat onderuit op de bank waardoor faith met haar hoofd op mijn borst kwam te liggen. 'hoe zou ik het dan verkeerd gehoord moeten hebben?' 'ja faith hoe?' zei louis die voor ons op de grond ging zitten, faith stak haar hand uit en legde hem op louis zijn hoofd 'voor jou heb ik een verklaring' zei ze waardoor ze een onbegrijpelijke blik van louis terug kreeg 'jij bent gewoon gek'. louis legde zijn hand op zijn hart en snikte net alsof het hem echt geraakt had. faith grinnikte, draaide zich om en begroef haar hoofd in mijn shirt, voorzichtig legde ik mijn armen om haar heen. zodra ik zag dat de jongens elk met hun eigen ding bezig waren gaf ik haar snel een kusje op haar kruin, ik bofte maar. niall kwam achter de bank weg omhoog 'betrapt!' zei hij waardoor ik de warmte naar mijn wangen omhoog voelde stromen. 'volgens mij denkt ze net zo over jou al jij over haar' zei hij en en ging op de rand van de bank zitten, ik legde mijn wijsvinger voor mijn mond als teken dat hij stil moest zijn. 'ze slaapt' zei hij lachend 'mag ze het niet weten?' ik wurmde me in een rare houding zodat ik kon checken of ze echt sliep, en inderdaad zaten haar ogen dicht en kwijlde ze bijna op mijn shirt. niall begon te lachen 'doekje nodig?' ik schudde mijn hoofd 'is niet erg' hij haalde zijn schouders op 'maar mag ze het niet weten ofzo?' herhaalde hij nog een keer 'het mag wel' zei ik verlegen 'maar als ze het weet zal het alleen maar moeilijker voor haar worden'. niall schuddde afkeurend zijn hoofd, 'hoezo moeilijker? er zijn al een aantal foto's van jullie gemaakt, iedereen weet in welk hotel ze zit en ik kan je meegeven dat ze het niet erg vind!' ik keek hem raar aan 'hoe weet jij dat nou weer?' 'toen jij net een paar seconden in je gedachten verzonk mompelde ze het in haar slaap' 'en hij is abnormaal' zei louis 'je bedoeld paranormaal?' verbeterde ik hem lachend 'nee.. abnormaal!' gilde hij waardoor hij een zachte tik van niall tegen zijn hoofd aankreeg 'sst ze slaapt' zei hij 'en je had een excuus nodig om hem te slaan' verbeterde ik hem. 'harry!' riep rodney 'you're turn' ik zuchtte 'hij kan niet' zei liam, 'zijn liefje vond hem te saai en is in slaap gevallen' zei hij plagerig, ik stak mijn tong naar hem uit. 'maar hij heeft wel gelijk' zei zayn die uit de recording kwam lopen, 'hij kan niet opstaan want als hij opstaat maakt hij faith wakker' 'en die heeft vannacht niet goed geslapen' voegde themmie er aan toe. niall trok haar op de bank 'echt?' vroeg hij 'geen idee!' fluisterde en wendde zich naar mij ' toen sliep ik al' fluisterde ze. rodney stond op en schoof zijn stoel aan, 'ik zal kijken of ik het uit de eerste opnames kan halen en anders morgen maar' zei hij en liep de kamer uit. ik glimlachte, 'dat scheelt' zei liam lachend 'maar hoe ga je naar huis?' ik haalde voorzichtig mijn schouders op en streelde met mijn hand haar haar 'ik kan hier nog wel even blijven liggen?' 'harry! het is bijna half twaalf!' zei louis, 'ze doen de boel hier zo ook op slot' vervolgde zayn hem. 'ja oké dan til ik haar wel op.. maar dan?' 'hun hotel?' zei liam 'staat vol met paparazzi' 'je hebt genoeg slaapkamers thuis' zei niall 'je kunt ze er eventueel een aan de andere kant van het huis geven?' ik knikte en keek naar themmie, 'ik vind het best.. we kunnen morgen eventueel wel iets anders regelen maar nu is het iets te laat voor een hotel, ze zullen ons zien aankomen!' zei ze lachend en stond op. 'oké' zei ik twijfelend en zette mijn handen op de bankleuning zodat ik mezelf wat omhoog kon krijgen, 'zou faith het wel goed vinden?' themmie knikte heftig 'ze valt echt niet bij een vreemde op schoot in slaap! wel in attracties ofzo maar alleen bij mensen die ze echt vertrouwd' niall proestte het uit van het lachen, 'is dat echt gebeurt?' 'ja! ze valt op de raarste plaatsen in slaap' zei ze en trok faith aan haar voeten van me af zodat ik op kon staan. 'volgensmij mag jij daar niet om lachen' mompelde louis 'jij hebt daar ook ervaring mee' 'uhm zal ik je even helpen harry?' vroeg niall omdat hij blijkbaar niet wou dat ze er over door zouden gaan. 'waarmee?' 'nou kijk...' 'nee hoor daar hoef je me niet mee te helpen' zei ik lachend en schoof mijn ene hand achter faith haar hoofd en de andere onder haar benen zodat ik haar makkelijk op kon tillen. 'pas op!' riep louis 'waarvoor?' 'dat je niet struikelt en boven op haar valt!' zei hij en maakte er een vaag 'duuh' geluidje achteraan. ik rolde met mijn ogen en liep naar de deur toe, ik glimlachte toen faith zich in haar slaap op een of andere manier omdraaide en haar armen om mij heen sloeg. themmie liep langs me 'die gaat je niet meer los late' zei ze op een soort hoog toontje en deed de deur voor me open 'o en als je het probeert word ze meteen wakker' zei ze net alsof ze er ervaring had. stap voor stap ging ik een traptree omlaag in de hoop dat ik haar niet wakker zou maken, en gelukkig bleef ze ondanks het constante 'loop nou door!' van themmie, liam, louis, zayn en niall slapen en kwamen we ongezien op de achterbank van de auto . niall stak zijn hoofd door het raam heen, zal ik rijden?' vroeg hij toen hij zag dat ik me niet uit faith haar knuffel kon losmaken. 'blijft jou auto hier dan niet staan?' 'ik ben met louis meegereden dus de mijne staat nog thuis' 'maar hoe kom je dan straks thuis?' 'dat zien we dan wel' zei hij en stapte achter het stuur. 'je weet de weg toch?' zei ik toen hij de motor startte, hij knikte 'al te vaak gereden' zei hij en reed het erf van de studio af. 'lukt het?' vroeg themmie lachend toen ze me zag prutsen met de autogordel ik schudde mijn hoofd en liet de gordel geïrriteerd los, 'dan maar niet' zei ik en sloeg mijn armen om faith. ik zag niall gapen, 'weet je het zeker?' 'ja hoor' ik keek op de klok 'het is al twaalf uur geweest! jij krijgt ook wel een logeerkamer!' zei ik, hij knikte 'is goed, dan hoef ik in ieder geval niet weer het zelfde als vorige keer mee te maken!' zei hij lachend en reed de oprit van mijn huis op.
demiIovato super bedankt voor de cover! love you xx
JE LEEST
How to love
Fiksi PenggemarWat als je totaal geen directioner bent maar je veel aandacht krijgt van een van de boys? weet je je bij je standpunt te houden of dwaal je totaal af van waar je wilt zijn? En als je je er aan over geeft speelt je verleden een grote rol.