kiss you

54 4 0
                                    

P.o.v faith

'wake up sleepyhead!' zei themmie terwijl ze op mijn bed sprong, 'wake up wake up wake up! je hebt gister ook al bij je vriendje liggen slapen! open you're eyes!!' zei ze terwijl ze me door elkaar heen schudde door haar gespring op mijn bed. ik begon wild om me heen te slaan, 'ik ben wakker!' gilde ik en duwde haar van mijn bed af. 'sst!' 'wat nou sst? jij stond hier net te gillen!' 'maar ik bedenk me net dat de jongens misschien nog slapen', 'de jongens?' 'oow ook goedemorgen' zei ze lachend 'kijk eens om je heen! dit is niet het hotel! this is a room in you're boyfriends house!' ik keek haar verward aan maar inderdaad zag ik dat dit ons hotel niet was. ik wist me uit bed te hijsen en liep een beetje wankelend van de slaap naar twee lange satijnen gordijnen en trok ze in een simpele beweging voor twee grote glazen balkon deuren vandaan. 'wist je dat?' vroeg themmie die blijkbaar nog niet bedacht had dat er deuren, of überhaupt iets van ramen achter zouden zitten. ik schudde lachend mijn hoofd en prutste wat met het slot van de deur die ik uiteindelijk toch open kreeg, ik zette de deuren wagenwijd open en genoot van de frisse buitenlucht die me wat uit mijn slaapmodus wist te krijgen. 'wist je dat?' herhaalde ze nog een keer 'nee dat wist ik niet, ik had zo'n vermoeden' zei ik en leunde wat voorover tegen het hekje aan. 'goede... morgen' hoorde ik een slaperige stem tegen me zeggen waardoor ik mijn hoofd omdraaide, ik fronste dan ook toen ik een gapende niall op het balkon naast me aantrof. 'ehm.. goede morgen?' hij grinnikte maar ging er niet verder op in en zakte met een plof neer op een van de terras stoelen naast hem, 'praat je weer tegen jezelf?' vroeg themmie en kwam nieuwsgierig om de hoek heen kijken 'of geeft je vriendje je voor de zoveelste keer een serenade?!' giechelde ze en ging half over het hekje heen hangen om te checken of harry beneden stond. ik trok aan haar shirt zodat ze niet naar voren zou kiepen en draaide haar toen zo dat ze niall kon zien. 'oow.. ja ehm.. goede morgen' zei ze toen ze de half slapende niall zag, 'misschien moet je even wat aan je haar doen, nu heeft hij dat nog niet gezien omdat hij weer half slaapt, je wil natuurlijk wel indruk maken op je toekomstige vriendje!' fluisterde ik in haar oor toen ik zag dat haar haar praktisch voor haar gezicht heen hing. themmie begon te blozen en struikelde snel de kamer in op zoek naar een borstel. ik liep achter haar aan en liet me weer achterover op bed vallen, 'zou er hier een borstel zijn?' hoorde ik themmie tegen zichzelf zeggen. ik grinnekte en haalde twee elastiekjes van mijn pols, ik liep naar haar toe en legde een daarvan op haar hoofd 'zonder mij had je het nooit gered' zei ik zelfbemoedigend. snel draaide themmie haar om en wierp me haar, voor mij bekende, meen je dat nou! blik, ik besteede er verder geen aandacht aan en draaide snel een knot in mijn haar. themmie kwam al snel achter me aan gelopen en begon met rode wangen te ratelen over dat niall haar toekomstige vriendje niet was en hoe ik dat nou eigenlijk had kunnen zeggen. hoofdschuddend liep ik bij haar weg het balkon op waar ik vrijwel gelijk in lachen uitbarstte toen ik niall hoorde snurken en af en toe iets over eten hoorde mompelen,  ik kon het daarom ook niet laten om iets naar hem te roepen. 'ondbijt!' riep ik waardoor niall omhoog schoot en voluit  'ik kom!' riep, lang duurde het dan ook niet voordat ik in lachen uitbarstte en hij snel genoeg door had dat het niet echt was. 'jij!' gilde hij wijzend naar mij 'je hebt gister al pizza van me gestolen! en nu dit! je gaat er aan!' riep hij en klom van zijn balkon naar de onze, ik wist dat ik nu de volle laag zou krijgen en dat hij me zou kietelen todat ik door iemand gered zou worden en hij eten had dus rende ik snel de kamer uit. 'help!' wist ik hikkend van de lach uit te brengen, 'mij ontkom je niet!' riep niall en volgede me op de voet 'help me!' riep ik weer toen ik zag dat de gang waar ik in aan het rennen was dood liep. snel stopte ik in de hoop dat hij prongelijk door zou rennen en ik kon ontsnappen, 'je krijgt me niet!' riep ik toen ik me snel omdraaide omdat ik dacht dat hij door gerend was 'echt wel!' zei hij en tilde me de lucht in. ik keek niall aan en trok een pruillipje, hij glimlachte lief maar gooide me toen over zijn schouder 'daar trap ik niet in' zei hij en liep richting themmie die tegen de deurpost aangeleund stond om niet om te vallen van het lachen. 'jij houd de deur dicht' zei hij tegen themmie en liep onze kamer in, net toen niall zou aanvallen trok mijn reddende engel de deur open. 'steel je mijn meisje?' vroeg de schattige harry waardoor mijn wangen gelijk begonnen te gloeien 'ja!' zei niall en gaf me een kusje op mijn wang, stond op en liep naar harry toe 'maak je geen zorgen gast!' zei hij toen hij harry's angstige blik zag. 'ik meende het niet' vervolgde hij en duwde harry mijn kant op, niet echt een succesvol plan want harry had dit absoluut niet verwacht en struikelde dan ook over zijn voeten waardoor hij boven op mij belandde. 'sorry' zei hij en stond op 'geeft niet!' zei ik en pakte zijn uitgestken hand aan. 'deed ik je zeer?' vroeg hij lief 'nee hoor' zei ik terwijl ik verdwaalde in zijn prachtige groene ogen, harry staarde even als mij in mijn ogen en legdeee toen zijn handen om mijn middel. 'zoenen! zoenen!' riepen themmie en niall in koor waardoor ze ons momentje verbroken, ik draaide mijn hoofd naar hun toe als teken dat ze het niet nog een keer moesten doen maar harry legde zijn vingers onder mijn kin en draaide mijn hoofd weer richting hem en vervolgens wat omhoog. 'faith..' vroeg harry onzeker ik knikte als teken dat hij door kon praten, 'ik ehm..' stamelde hij 'oh kom op harry! je vindt haar leuk!' gilde niall 'je vind haar het mooiste meisje die er is en hoopt dat ze er net zo over denkt als jij, je wil haar heel graag als vriendin!' vervolgde hij ongeduldig zijn zin 'en faith vindt precies het zelfde over jou!' zei themmie nu 'alleen niet dat je het mooiste meisje bent maar de mooiste jongen..denk ik' verbeterde niall haar fronzend 'ja dat.. maar nu gaan jullie jullie liefde bezegelen met een kus!' riep ze enthousiast en benadrukte het woord nu duidelijk. toen harry en ik geen reactie op hun over ons gesproken liefdesverklaring gaven legde niall gëergerd zijn hoofd op themmie haar schouder, 'toe nou gewoon! dan kunnen we gaan eten!' zei hij zuchtend waardoor hij themmie de slappelach gaf. snel trok hij haar de kamer uit om haar te kalmeren. terwijl harry en ik nog steeds diep in elkaars ogen keken hoorde we niall tegen themmie zegen dat ze stil moest zijn en al snel zag ik vanuit mijn ooghoeken dat er twee niewsgierige hoofden om de hoek heen kwamen, themmie had zoals gewoonlijk geen geduld meer en liep naar ons toe. 'kijk je doet zo' zei ze terwijl ze mijn handen in harry's nek legde en zich moest beheersen om onze hoofden niet tegen elkaar aan te drukken, 'en dan doe je zo!' zei niall die blijkbaar het lef had om dat wel te doen. 'jeeeeej!' riep themmie enthousiast  toen onze lippen elkaar raakten 'ssst!' zei niall en sloeg een hand voor haar mond, 'als je gaat praten verbreek je hun moment! en als je hun moment verbreekt duurt het langer voor we gaan eten!' zei hij serieus en keek themmie boos aan toen harry zijn lippen van de mijne haalde, stiekem vond ik het wel jammer dat ze ons momentje inderdaad hadden verbroken maar ik vond het fijn dat ik nou ja eigenlkijk themmie harry gezegd heeft dat ik graag zijn vriendin wil zijn. 'die besteedde daarnet echt geen aandacht aan ons hoor!' zei ze, ik lachte zachtjes en zou mijn hoofd weer naar hun omdraaien toen harry me tegenhield door zijn lippen dit maal zelf op de mijne te drukken, meer was er dan ook niet voor nodig om mijn hoofd niet om te draaien en de vlinders in mijn buik voor de zoveelste keer op te laten stijgen. 

jeeej weer een nieuw hoofdstuk af :p x 

How to loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu